- Hirdetés -

Beszáll a Forma-1-be a Visa

|

A Formula 1-es mezőny új külsővel és támogatóval vág neki a 2024-es szezonnak. A Red Bull Formula 1-es csapatai és a Visa többéves megállapodást kötöttek, mely szerint a Visa a Red Bull Formula 1-es csapatainak globális partnere lesz, és a korábbi Scuderia Alpha Tauri Formula 1-es csapata Visa Cash App RB néven folytatja a versenyzést.

A Visa több mint 15 éve első új és jelentős globális sportszponzorációs megállapodása magában foglalja a Visa Cash App RB csapattal és az F1 Academy női versenysorozatával való névadó partneri címet, valamint az Oracle Red Bull Racing (ORBR) csapattal való partnerséget.

„Ez egy úttörő partnerség és nagyszerű lehetőség a Visa számára, hogy a világ egyik leggyorsabban növekvő sportközösségét megszólítsa” - mondta el Frank Cooper, a Visa marketingért felelős globális vezetője. „Ez a szövetség erősen egybecseng a Visa azon elképzelésével, hogy az egyéneket cselekvésre ösztönözze, és arra, hogy minden nap, minden versenyen vagy eseményen egy újabb kis lépést tegyenek a fejlődésükért.”

A Visa Cash App RB versenyzői, a japán Yuki Tsunoda és az ausztrál Daniel Ricciardo egy újonnan tervezett, a Visa és a Cash App által inspirált festésű autóval állnak a rajtrácsra és azzal összhangban lévő versenyzői felszerelést viselnek majd a Formula 1 2024. február 29-én, Bahreinben induló versenysorozatán. Az új autókat egy különleges eseményen, Las Vegas-ban leplezik le, február 8-án.

A Visa Cash App RB jelentős márkaépítő hatásán túl a két vállalat elkötelezett amellett, hogy ne csak a csapatot segítse a rajtrácson a kiváló eredmények elérésében, de a kártyabirtokosok is minél közelebbről pillanthassanak be a csapat életébe, beléphessenek a kulisszák mögé, találkozhassanak a versenyzőkkel, a versenyeken pedig a vendégek és a szurkolók is magas színvonalú vendéglátásban és merchandising lehetőségekben részesüljenek.

„Fantasztikus érzés, hogy bemutathatjuk az új arculatot és új partnereket üdvözölhetünk a csapat Formula 1-es történetének következő szakaszában” - mondta el Peter Bayer, az új nevet kapott Visa Cash App RB Formula 1-es csapat vezérigazgatója. „Faenza a versenyzés új korszakába lép, és miközben a tehetségek gyűjtőhelyeként hűek maradunk a gyökereinkhez, most még nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Formula 1 élmezőnyében versenyezzünk. Merész elképzeléseink vannak a csapattal kapcsolatban, melyet én és a csapatfőnök, Laurent Mekies vezetünk, és rendkívül izgalmas, hogy olyan jövőorientált partnerek állnak mellettünk ezen az úton, mint a Visa és a Cash App.”

Az egyenlőségért az autósportban

A Visa szponzorációs megállapodásai is mutatják, hogy már régóta elkötelezett a nők nagyobb gazdasági szerepvállalása és előmenetele mellett. Ezt az elkötelezettséget erősíti, hogy a Visa és a Cash App a Red Bull-lal közösen támogatja a Visa Cash App RB csapatot az F1 Academy sorozatban. A női versenyzői sorozat hét kiválasztott Formula 1-es pályán zajlik a Formula 1-es futamokkal azonos hétvégéken. Az F1 Academy autóit is a februári különleges eseményen mutatják majd be.

„A Visa és a Red Bull régi partnereként nagy örömmel vágunk bele ebbe az utazásba” - nyilatkozott Catherine Ferdon, a Cash App márkavezetője. „A Visa Cash App RB és a Cash App célja az emberek és közösségek összekapcsolása, és nincs nagyobb egyesítő erő a sportnál. A Formula 1 jelenlétének folyamatos növekedésével az Egyesült Államokban ez a szponzoráció lehetővé teszi számunkra, hogy elmélyítsük kapcsolatunkat a Formula 1 rajongóival, és tovább erősíti a Cash App elkötelezettségét, hogy támogassa és szélesítse a Formula 1 iránti rajongás kultúráját, miközben még több értéket kínálunk ügyfeleinknek. A mi történetünk a feltörekvő tehetségek felkarolásának története, és alig várjuk, hogy egy olyan csapatot szponzorálhassunk, amely arról ismert, hogy hihetetlen reménységeket fejleszt.”

„A Visa Cash App RB születése rendkívül fontos pillanat" - mondta Oliver Hughes, a Red Bull Technology marketing igazgatója. „Az új arculat nem csupán egy névváltoztatás, hanem egy izgalmas új utazás kezdete, amelynek célja, hogy a csapatot a versenyképesség új szintjére emelje, és ezt bizonyítja, hogy a csapat névadó partnere a világ egyik legikonikusabb márkája. A csapathoz hasonlóan a Visa is a jövőre összpontosít, hogy világelsőként, alaptevékenységét kibővítve úttörő digitális pénzügyi szolgáltatásokat fejlesszen mindenki számára, a világon mindenhol. A jövő pénzügyei iránti elkötelezettséghez illeszkedve a Cash App kulcsfontosságú partnerként és az egyik legtöbbet letöltött pénzügyi alkalmazásként csatlakozik a csapathoz. Az új arculat Visa Cash App RB néven egy olyan jövőbe mutat, amelyben a csapat minden hétvégén a rajtrács előkelő helyei felé veszi az irányt.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...