- Hirdetés -

Beszáll a Forma-1-be a Visa

|

- Hirdetés -

A Formula 1-es mezőny új külsővel és támogatóval vág neki a 2024-es szezonnak. A Red Bull Formula 1-es csapatai és a Visa többéves megállapodást kötöttek, mely szerint a Visa a Red Bull Formula 1-es csapatainak globális partnere lesz, és a korábbi Scuderia Alpha Tauri Formula 1-es csapata Visa Cash App RB néven folytatja a versenyzést.

A Visa több mint 15 éve első új és jelentős globális sportszponzorációs megállapodása magában foglalja a Visa Cash App RB csapattal és az F1 Academy női versenysorozatával való névadó partneri címet, valamint az Oracle Red Bull Racing (ORBR) csapattal való partnerséget.

„Ez egy úttörő partnerség és nagyszerű lehetőség a Visa számára, hogy a világ egyik leggyorsabban növekvő sportközösségét megszólítsa” - mondta el Frank Cooper, a Visa marketingért felelős globális vezetője. „Ez a szövetség erősen egybecseng a Visa azon elképzelésével, hogy az egyéneket cselekvésre ösztönözze, és arra, hogy minden nap, minden versenyen vagy eseményen egy újabb kis lépést tegyenek a fejlődésükért.”

A Visa Cash App RB versenyzői, a japán Yuki Tsunoda és az ausztrál Daniel Ricciardo egy újonnan tervezett, a Visa és a Cash App által inspirált festésű autóval állnak a rajtrácsra és azzal összhangban lévő versenyzői felszerelést viselnek majd a Formula 1 2024. február 29-én, Bahreinben induló versenysorozatán. Az új autókat egy különleges eseményen, Las Vegas-ban leplezik le, február 8-án.

A Visa Cash App RB jelentős márkaépítő hatásán túl a két vállalat elkötelezett amellett, hogy ne csak a csapatot segítse a rajtrácson a kiváló eredmények elérésében, de a kártyabirtokosok is minél közelebbről pillanthassanak be a csapat életébe, beléphessenek a kulisszák mögé, találkozhassanak a versenyzőkkel, a versenyeken pedig a vendégek és a szurkolók is magas színvonalú vendéglátásban és merchandising lehetőségekben részesüljenek.

„Fantasztikus érzés, hogy bemutathatjuk az új arculatot és új partnereket üdvözölhetünk a csapat Formula 1-es történetének következő szakaszában” - mondta el Peter Bayer, az új nevet kapott Visa Cash App RB Formula 1-es csapat vezérigazgatója. „Faenza a versenyzés új korszakába lép, és miközben a tehetségek gyűjtőhelyeként hűek maradunk a gyökereinkhez, most még nagyobb hangsúlyt fektetünk arra, hogy a Formula 1 élmezőnyében versenyezzünk. Merész elképzeléseink vannak a csapattal kapcsolatban, melyet én és a csapatfőnök, Laurent Mekies vezetünk, és rendkívül izgalmas, hogy olyan jövőorientált partnerek állnak mellettünk ezen az úton, mint a Visa és a Cash App.”

Az egyenlőségért az autósportban

A Visa szponzorációs megállapodásai is mutatják, hogy már régóta elkötelezett a nők nagyobb gazdasági szerepvállalása és előmenetele mellett. Ezt az elkötelezettséget erősíti, hogy a Visa és a Cash App a Red Bull-lal közösen támogatja a Visa Cash App RB csapatot az F1 Academy sorozatban. A női versenyzői sorozat hét kiválasztott Formula 1-es pályán zajlik a Formula 1-es futamokkal azonos hétvégéken. Az F1 Academy autóit is a februári különleges eseményen mutatják majd be.

„A Visa és a Red Bull régi partnereként nagy örömmel vágunk bele ebbe az utazásba” - nyilatkozott Catherine Ferdon, a Cash App márkavezetője. „A Visa Cash App RB és a Cash App célja az emberek és közösségek összekapcsolása, és nincs nagyobb egyesítő erő a sportnál. A Formula 1 jelenlétének folyamatos növekedésével az Egyesült Államokban ez a szponzoráció lehetővé teszi számunkra, hogy elmélyítsük kapcsolatunkat a Formula 1 rajongóival, és tovább erősíti a Cash App elkötelezettségét, hogy támogassa és szélesítse a Formula 1 iránti rajongás kultúráját, miközben még több értéket kínálunk ügyfeleinknek. A mi történetünk a feltörekvő tehetségek felkarolásának története, és alig várjuk, hogy egy olyan csapatot szponzorálhassunk, amely arról ismert, hogy hihetetlen reménységeket fejleszt.”

„A Visa Cash App RB születése rendkívül fontos pillanat" - mondta Oliver Hughes, a Red Bull Technology marketing igazgatója. „Az új arculat nem csupán egy névváltoztatás, hanem egy izgalmas új utazás kezdete, amelynek célja, hogy a csapatot a versenyképesség új szintjére emelje, és ezt bizonyítja, hogy a csapat névadó partnere a világ egyik legikonikusabb márkája. A csapathoz hasonlóan a Visa is a jövőre összpontosít, hogy világelsőként, alaptevékenységét kibővítve úttörő digitális pénzügyi szolgáltatásokat fejlesszen mindenki számára, a világon mindenhol. A jövő pénzügyei iránti elkötelezettséghez illeszkedve a Cash App kulcsfontosságú partnerként és az egyik legtöbbet letöltött pénzügyi alkalmazásként csatlakozik a csapathoz. Az új arculat Visa Cash App RB néven egy olyan jövőbe mutat, amelyben a csapat minden hétvégén a rajtrács előkelő helyei felé veszi az irányt.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Fontos dolog történt az ingatlanpiacon

Áprilisban lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet, a feladott lakáshirdetések száma jelentősen nőtt, ami további élénkülést vetít előre 2024-re – derül ki az ingatlan.com elemzéséből. Az eladó lakóingatlanok iránti 290 ezer érdeklődés 22 százalékkal...

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

A versenyhelyzet előre vigyen, ne pedig támadólag hasson

A szakma legnagyobb elismerésévé nőtte ki magát 11 év alatt a Televíziós Újságírók Díja, a kezdetekről, a kategóriákról és a díj fogadtatásáról mesélt a Business Lounge április 10-ei adásában Kenderessy Szabolcs, a Sorozatwiki főszerkesztője....

Elektromos autót venne? Ezt gondolja át

Európában folyamatosan nő az elektromos és hibrid járművek (EV) száma, így 2030-ra várhatóan több mint 75 millió jár majd belőlük az utakon. Tavaly az értékesített új autók ötödét tették ki Európában, Magyarországon pedig ez...

Megugrottak a Lexus európai eladásai

Az évről évre szárnyaló értékesítési adatokat és drámai növekedést produkáló Lexus 2024 első negyedévében is brutális tempót diktált: a környezettudatos japán luxusautómárka világszinten 15 százalékkal, Európában azonban 48%-al növelte értékesítéseit az előző év azonos...

Csökkent az infláció, de a vásárlók nem érzik

Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének friss eredményei szerint a középkorúak ezt nem igazán érzékelik, ők ugyanis átlagosan 23 százalékosnak érezték a pénzromlás éves ütemét. Ez nagyságrendi eltérést jelent a...

Így készülnek a kánikulára a magyarok

A magyarok 67 százalékának nincs otthon klímája, legnagyobb arányban ventilátorral hűtenek a nyári melegben. Akik mégis vásárolnak, azok egyértelműen az ár és az energiafogyasztás alapján hozzák meg a döntésüket - derül ki a Hisense...

Egyre öregebbek a hazai autók

Számos cikk foglalkozott az elmúlt időszakban azzal, hogy egyre öregebbek a magyar autók, és általánosságban elmondható, hogy minél idősebb egy autó, annál több kilométert tett meg. A használt autók eladásából a lehető legnagyobb hasznot...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

John Travolta új filmjével ünneplik a FilmMania arculatváltását

Megújul májustól a FilmMania arculata, a csatornát működtető AMC Networks Central and Northern Europe (AMCNI CNE) a frissítés apropóján egyedülálló megoldással is kedveskedik a néző számára, és elhozza a John Travolta és Kristin Davis...

Fontos dolog történt az ingatlanpiacon

Áprilisban lélektani határt tört át az ingatlanpiaci kereslet, a feladott lakáshirdetések száma jelentősen nőtt, ami további élénkülést vetít előre 2024-re – derül ki az ingatlan.com elemzéséből. Az eladó lakóingatlanok iránti 290 ezer érdeklődés 22 százalékkal...

Aggódik a jövő miatt? – Ezt érdemes tudni

Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a párizsi székhelyű Gazdasági Együttműködési és Fejlesztési Szervezet, az OECD csütörtökön kiadott prognózisában az előző, februári keltezésű becsléséhez képest. Az OECD honlapján publikált dokumentum szerint a...

Pályázatot nyert az InfoRádió, Balázsék miatt ismét büntettek

Egyedüli pályázóként az InfoRádió Kft. nyerte meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa által a Budapest 88,1 MHz-es frekvencia használatára kiírt rádiós pályázatot, így a médiaszolgáltató szeptember 1-je után is folytathatja működését. A...

Filmbiznisz és tévés reklámpiac a BrandManiában

Az amúgy is kiélezett versenyben lévő tévétársaságok és filmstúdiók helyzete tovább bonyolódott a streaming globális térhódításával, a BrandMania stábja pedig ezúttal annak járt utána, hogyan hat mindez az új tartalmak gyártására. Az RTL magazinműsorának...

Don't Miss

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...