Bár a legtöbben egyszerű ventilátort rendelnek az eMAG-tól, feljövőben a hideg vizet is párologtató léghűtő gépek, mobilklímából pedig hétszer annyi fogyott az online kereskedőnél, mint tavaly júniusban.
A hetek óta tartó kánikula jócskán érezteti hatását az eMAG eladásaiban: idén júniusban a mobilklímából hétszer annyi darabot adott el a cég, mint tavaly ilyenkor. Egy tipikus vásárló bruttó 53 ezer forintot szán mobilklímára, a legnépszerűbb márkák a Whirlpool, Home, Clatronic, Stahlman és a Starlight az eMAG.hu-n – derül ki a webáruház közleményéből.
A legnagyobb darabszámban a hagyományos ventilátorokat keresik az eMAG-nál, ezek az eladott, otthoni légmozgatáshoz kapcsolódó termékek mintegy 53 százalékát teszik ki, azonban a léghűtő berendezések dupla olyan népszerűek, mint tavaly ilyenkor – idén már az eladások mintegy 12 százalékát teszik ki.
A léghűtők olyan, beltéren használható léghűtő berendezések, amelyek a beléjük töltött hideg víz elpárologtatásával hűtik a rajtuk keresztüláramló levegőt, a hagyományos ventilátornál hatékonyabban javítva a hőérzetet.
A mobilklímából (23 százalék) csaknem duplaannyi fogyott idén júniusban az eMAG-nál, mint a szerelést igénylő splitklímákból, amelyek az eladott darabszám 12,1 százalékát teszik ki.
Az eMAG Magyarország jelzi, hogy ventilátorból, léghűtőből, mobilklímából és splitklímából is folyamatosan érkeznek a készletek, nincs, és nem is várható hiány egyik kategória termékei kapcsán sem. Ezen a nyáron a kerti medencék is jól fogynak az eMAG-on, tavaly júniushoz képest 61 százalékkal több medencét vásároltak az ügyfelek.