A német vállalat felvásárolta megelőző karbantartási megoldásokat fejlesztő Senseye-t.
Tovább erősíti digitális portfólióját a Siemens. A Senseye felvásárlásával a német technológiai vállalat tovább bővíti az innovatív megelőző karbantartáshoz és intelligens eszközkezeléshez kötődő megoldáskínálatát.
A brit Senseye 2014-es alapítása óta szolgáltatásként, Software-as-a-Service (SaaS) modellben elérhető szoftvermegoldásokat fejleszt, melyekkel az ipari szereplők csökkenthetik a nem tervezett gépleállások számát, növelhetik az eszközök élettartamát.
A cég mesterséges intelligencia képességekkel ellátott megoldásai a gépekről és a karbantartás folyamataiból gyűjtött adatokat elemzik, amelyek alapján előrejelzik az eszközök állapotának alakulását, és figyelmeztetnek a beavatkozást igénylő pontokra. A Senseye megoldásaival a karbantartók adatkutatói vagy állapotmonitorozói jártasság nélkül is teljes hatékonysággal tudnak dolgozni. A vállalat szoftvereit a felhasználók varratmentesen összekapcsolhatják infrastruktúrájuk meglévő és új elemeivel.
A felvásárlás összegét nem hozták nyilvánosságra.
Bővül a globális piac
Az ipari és más, kritikus infrastruktúrák optimális karbantartási idejét előrejelző, proaktív megoldások mind keresettebbek, amiben a gyorsuló digitalizáció és urbanizáció éppúgy közrejátszik, mint a hatékonyság és a fenntarthatóság növelésének igénye. Piacuk, amely a Research and Markets adatai szerint 2020-ban világszinten 4,02 milliárd dollár volt, 2027-re elérheti a 18,65 milliárd dollárt. A jelzett időszakban ez évente átlagosan 26,5 százalékos bővülést ígér.