A Discovery Channel anyacége bekebelezte a Travel Channel gazdáját, a 14,6 milliárdos üzlettel a Scripps Network csatornái kerültek át hozzájuk. Az amerikai kábelcsatornák 20 százaléka már az övék.
Ha az előfizetők sorra mondják le a kábelcsomagokat, az egyetlen üdvözítő út a jövőbe a terjeszkedés, legalábbis a Discovery Communications szerint. A többek között a Discovery Channelt, a TLC-t és az Animal Planetet is magáénak tudó kábelgigász így olyan csatornákkal bővült, mint a HGTV, a The Food Network vagy a nálunk is fogható Travel Channel, mindezért (meg egy rakás másik csatornáért) majdnem 15 milliárd dollárt fizettek.
A Discovery amerikai taktikája az, hogy minél több csatornával bombázza a szolgáltatókat, annál több portékájuk kerül be a csomagokba, és még ha csökkentenek is az egyes csatornák árain, a mennyiség miatt még így is jól járnak. Az amerikai előfizetői bázisuk, eleve nem volt rossz, de a cég beszámolója szerint 2017 második negyedévben 4 százalékkal így is nőni tudtak (az első negyedévben 3 százalékos emelkedésük volt) – írta az index.hu.