- Hirdetés -

Bokszot vert a Megasztár

|

Mindhárom fő célcsoportnál magasabb közönségarányt ért el a Megasztár, mint a Sztárbox. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor nyert szombaton és nagyon erős nézettséggel búcsúzott az Árulók.

A 18-49 éveseknél és főműsoridőben meglehetősen szoros volt a múlt heti nézettségi verseny. Az RTL 14,8 százalékos, a TV2 14,7 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A két nagy csatornaportfólió, az RTL Magyarország és a TV2 Csoport pedig egyaránt 25,8 százalékos share-t ért el. Minden más célcsoportnál viszont a TV2 és a TV2 Csoport végzett az élen. Például a 18-59 éveseknél főműsoridőben a TV2 16,3 százalékos, az RTL 14,7 százalékos közönségarányt ért el.

Napi szinten a 18-49 éveseknél az RTL nyerte hétfőn, kedden és szombaton a főműsoridőt, a 18-59 éveseknél csak a kedd és a szombat volt az övék, a teljes lakosságnál pedig minden egyes estét behúzott a TV2, nem is kis előnnyel.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 16,3 19,3 14,7
RTL 14,7 13,2 14,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 12 14,3 11
RTL 8,9 8,1 8,8

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 25,0 26,5 24,0
RTL Magyarország 19,7 17,0 19,7
AMC Networks 5,8 5,5 5,7
MTVA 4,8 8,8 4,0
Network4 3,9 5,1 3,0
Warner Bros.Discovery 3,2 3,3 3,0
Antenna Entertainment Group 2,8 2,4 2,7
Paramount Global 2,2 2,0 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 17,7% / 15% (17,1% / 14,1%)
Tények Plusz – 14,5% / 11,7% (13,8% / 11,6%)
Ázsia Expressz – 17,8% / 16,8% (17,4% / 15,7%)
A Kísértés – 15,7% / 16,2% (13,9% / 15%)

RTL
Híradó – 19% / 15,8% (16,6% / 14,1%)
Fókusz – 13,1% / 12,9% (12,3% / 12,3%)
Az Árulók – 19% / 20,5% (17,5% / 19,2%)
Házasodna a gazda – 11,1% / 10,8% (10,8% / 10,4%)

Az RTL-en az Árulók még a korábbi heti eredményeihez képest is erősödni tudott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az Ázsia Expressznél is magasabb közönségarányt ért el (a teljes lakosságnál az Ázsia Expressz nyert). A Házasodna a gazda viszont nagyon kikapott a Kísértéstől.

A hétvégén a szombat nem hozott újdonságot, a vasárnap már annál inkább. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor jelentős előnnyel végzett a Sztárban Sztár All Stars előtt. Utóbbi viszont – az előző hetekhez hasonlóan – teljes lakosságnál verte az X-Faktort.

A korábbi hetekben a Sztárbox a 18-49 éveseknél magasabb közönségarányt ért el a Megasztárnál. Múlt hétvégén viszont mindhárom nagy célcsoportnál nyert a Megasztár. A Sztárbox (összevonva nézve az első és a második részt) a 18-49 éveseknél 13,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,2 százalékos, a teljes lakosságnál 11,6 százalékos share-t hozott össze. A Megasztár ugyanezeknél 17,2 százalékot, 19,5 százalékot és 21,5 százalékot ért el. Azaz nem is „éppen csak” nyertek.

Abban nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora 350 ezer, illetve 467 ezer nézővel. A korábbi héthez hasonlóan a teljes lakosság körében ismét a Megasztár vonzotta a legtöbb, 871 ezer nézőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 467 351 23,6
MEGASZTÁR TV2 403 006 19,5
AZ ÁRULÓK RTL 390 954 20,5
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 346 624 19,0
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 342 639 18,2
HÍRADÓ RTL 292 487 17,7
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 290 467 16,1
HÁZON KÍVÜL RTL 265 221 14,3
SZTÁRBOX RTL 256 357 13,2
TÉNYEK TV2 254 940 15,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
MEGASZTÁR TV2 871 690 21,5
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 826 591 23,0
ÁZSIA EXPRESSZ TV2 823 339 21,4
TÉNYEK TV2 730 044 20,9
X-FAKTOR RTL 726 774 18,5
HÍRADÓ RTL 685 286 19,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 647 991 18,7
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 628 263 16,9
AZ ÁRULÓK RTL 590 691 15,3
HÁZON KÍVÜL RTL 588 953 15,2

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
X-FAKTOR RTL 350 513 25,7
AZ ÁRULÓK RTL 289 884 22,3
UEFA NEMZETEK LIGÁJA M4 SPORT 246 240 19,1
MEGASZTÁR TV2 240 546 17,2
AZSIA EXPRESSZ TV2 220 405 17,8
SZTÁRBOX RTL 184 203 13,9
A KÍSÉRTÉS TV2 175 186 18,3
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS TV2 161 396 13,0
HÍRADÓ RTL 161 315 14,9
FÓKUSZ RTL 149 219 16,0

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...