Mindhárom fő célcsoportnál magasabb közönségarányt ért el a Megasztár, mint a Sztárbox. A kereskedelmi célcsoportnál az X-Faktor nyert szombaton és nagyon erős nézettséggel búcsúzott az Árulók.
A 18-49 éveseknél és főműsoridőben meglehetősen szoros volt a múlt heti nézettségi verseny. Az RTL 14,8 százalékos, a TV2 14,7 százalékos közönségaránnyal zárta a hetet. A két nagy csatornaportfólió, az RTL Magyarország és a TV2 Csoport pedig egyaránt 25,8 százalékos share-t ért el. Minden más célcsoportnál viszont a TV2 és a TV2 Csoport végzett az élen. Például a 18-59 éveseknél főműsoridőben a TV2 16,3 százalékos, az RTL 14,7 százalékos közönségarányt ért el.
Napi szinten a 18-49 éveseknél az RTL nyerte hétfőn, kedden és szombaton a főműsoridőt, a 18-59 éveseknél csak a kedd és a szombat volt az övék, a teljes lakosságnál pedig minden egyes estét behúzott a TV2, nem is kis előnnyel.
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 16,3 | 19,3 | 14,7 |
RTL | 14,7 | 13,2 | 14,8 |
Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 41. hét – Teljes nap
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 | 12 | 14,3 | 11 |
RTL | 8,9 | 8,1 | 8,8 |
A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)
18-59 évesek | Teljes lakosság | 18-49 évesek | |
TV2 Csoport | 25,0 | 26,5 | 24,0 |
RTL Magyarország | 19,7 | 17,0 | 19,7 |
AMC Networks | 5,8 | 5,5 | 5,7 |
MTVA | 4,8 | 8,8 | 4,0 |
Network4 | 3,9 | 5,1 | 3,0 |
Warner Bros.Discovery | 3,2 | 3,3 | 3,0 |
Antenna Entertainment Group | 2,8 | 2,4 | 2,7 |
Paramount Global | 2,2 | 2,0 | 2,7 |
Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)
TV2
Tények – 17,7% / 15% (17,1% / 14,1%)
Tények Plusz – 14,5% / 11,7% (13,8% / 11,6%)
Ázsia Expressz – 17,8% / 16,8% (17,4% / 15,7%)
A Kísértés – 15,7% / 16,2% (13,9% / 15%)
RTL
Híradó – 19% / 15,8% (16,6% / 14,1%)
Fókusz – 13,1% / 12,9% (12,3% / 12,3%)
Az Árulók – 19% / 20,5% (17,5% / 19,2%)
Házasodna a gazda – 11,1% / 10,8% (10,8% / 10,4%)
Az RTL-en az Árulók még a korábbi heti eredményeihez képest is erősödni tudott, a 18-49 és a 18-59 éveseknél az Ázsia Expressznél is magasabb közönségarányt ért el (a teljes lakosságnál az Ázsia Expressz nyert). A Házasodna a gazda viszont nagyon kikapott a Kísértéstől.
A hétvégén a szombat nem hozott újdonságot, a vasárnap már annál inkább. A 18-49 és a 18-59 éveseknél az X-Faktor jelentős előnnyel végzett a Sztárban Sztár All Stars előtt. Utóbbi viszont – az előző hetekhez hasonlóan – teljes lakosságnál verte az X-Faktort.
A korábbi hetekben a Sztárbox a 18-49 éveseknél magasabb közönségarányt ért el a Megasztárnál. Múlt hétvégén viszont mindhárom nagy célcsoportnál nyert a Megasztár. A Sztárbox (összevonva nézve az első és a második részt) a 18-49 éveseknél 13,9 százalékos, a 18-59 éveseknél 13,2 százalékos, a teljes lakosságnál 11,6 százalékos share-t hozott össze. A Megasztár ugyanezeknél 17,2 százalékot, 19,5 százalékot és 21,5 százalékot ért el. Azaz nem is „éppen csak” nyertek.
Abban nincs változás, hogy a 18-49 és a 18-59 éveseknél is az X-Faktor volt a múlt hét legnézettebb műsora 350 ezer, illetve 467 ezer nézővel. A korábbi héthez hasonlóan a teljes lakosság körében ismét a Megasztár vonzotta a legtöbb, 871 ezer nézőt.
A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 467 351 | 23,6 |
MEGASZTÁR | TV2 | 403 006 | 19,5 |
AZ ÁRULÓK | RTL | 390 954 | 20,5 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 346 624 | 19,0 |
UEFA NEMZETEK LIGÁJA | M4 SPORT | 342 639 | 18,2 |
HÍRADÓ | RTL | 292 487 | 17,7 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 290 467 | 16,1 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 265 221 | 14,3 |
SZTÁRBOX | RTL | 256 357 | 13,2 |
TÉNYEK | TV2 | 254 940 | 15,6 |
A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
MEGASZTÁR | TV2 | 871 690 | 21,5 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 826 591 | 23,0 |
ÁZSIA EXPRESSZ | TV2 | 823 339 | 21,4 |
TÉNYEK | TV2 | 730 044 | 20,9 |
X-FAKTOR | RTL | 726 774 | 18,5 |
HÍRADÓ | RTL | 685 286 | 19,4 |
TÉNYEK PLUSZ | TV2 | 647 991 | 18,7 |
UEFA NEMZETEK LIGÁJA | M4 SPORT | 628 263 | 16,9 |
AZ ÁRULÓK | RTL | 590 691 | 15,3 |
HÁZON KÍVÜL | RTL | 588 953 | 15,2 |
A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél
Csatorna | AMR (fő) | SHR % | |
X-FAKTOR | RTL | 350 513 | 25,7 |
AZ ÁRULÓK | RTL | 289 884 | 22,3 |
UEFA NEMZETEK LIGÁJA | M4 SPORT | 246 240 | 19,1 |
MEGASZTÁR | TV2 | 240 546 | 17,2 |
AZSIA EXPRESSZ | TV2 | 220 405 | 17,8 |
SZTÁRBOX | RTL | 184 203 | 13,9 |
A KÍSÉRTÉS | TV2 | 175 186 | 18,3 |
SZTÁRBAN SZTÁR ALL STARS | TV2 | 161 396 | 13,0 |
HÍRADÓ | RTL | 161 315 | 14,9 |
FÓKUSZ | RTL | 149 219 | 16,0 |
Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.
Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.
Adat: Live+As Live
Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás