
Elszálló energiaárak, emelkedő beszerzési és szállítási költségek, magas infláció – elképesztően sok kihívással szembesül a kereskedelmi szektor. A BrandMania stábja ezúttal annak járt utána, hogyan látják a helyzetüket az ágazat legnagyobb szereplői, illetve mire számítanak a jövőben.
Megdöbbentő mértékben drágultak az élelmiszerek az elmúlt hónapokban, de sorra érkeznek a hírek arról is, hogy milyen területen várható még áremelkedés. A kereskedőket számos tényező kényszeríti arra, hogy árat emeljenek, hiszen a növekvő energiaköltségeket, a szállítás drágulását, vagy éppen a munkatársaiknak adott versenyképes fizetést is ki kell gazdálkodniuk valahogy, nem beszélve arról, hogy a beszerzési költségeik is emelkednek.
A BrandMania stábja a kereskedelmi szektor legnagyobb szereplőinek topvezetőit faggatta arról, hogyan látják a helyzetüket, mit tartanak a legnagyobb kihívásnak, illetve mire számítanak a következő hónapokban.
Az RTL magazinműsorának második részében pedig Közép-Kelet-Európa egyik legnagyobb tévésorozat ötletversenye, a Hypewriter kerül terítékre, illetve ennek kapcsán azt vizsgálta a stáb, hogy mi a titka a jó sorozat ötleteknek. Ha van egy jó sztori, az már fél siker, de vajon mire van még szükség – ez is kiderül a legújabb BrandManiából.
BrandMania ma este 22:55-kor az RTL Klubon.