- Hirdetés -

Bőven meg fog térülni – interjú Kádár Tamással

|

Folytatjuk a fejlesztéseinket, szeretnénk a jegyeladásainkat – elsősorban a bérletek terén – tovább növelni. Mi bizakodók vagyunk – mondja Kádár Tamás a legnagyobb hazai fesztivál jövőjével kapcsolatban. A Sziget CEO-ja azt sem rejti véka alá, hogy ha szigorúan a pénzügyi eredményeket nézzük, akkor nem ez lesz a legsikeresebb évük, aminek az egyik legfőbb oka, hogy rengeteget invesztáltak a kivitelezésbe, de ez a következő években bőven meg fog térülni.

- Azt mondtad a rendezvény előtt, ha lesz két telt házas nap, akkor már elégedett leszel. Szóval milyen a hangulati indexed most?

- A hangulati index remek, pláne, hogy azóta túl vagyunk egy hihetetlenül sikeres Super Early Bird elővételi kampányon is a 2024-es Sziget Fesztiválra, ahol hosszú idő óta először a hazai piacon adtuk el a legtöbb bérletet, és az összes eladott hatnapos bérletszám is hihetetlenül ígéretes képet mutat. Ez jól mutatja, hogy milyen a látogatói visszajelzés az idei, 2023-as Szigetre: egy nagyon jó hangulatú, sikeres, szép és remekül lezajlott fesztiválon vagyunk túl.

- Mennyien voltak összesen?

- Az idén 420 ezer látogató járt a fesztiválon, ami valamivel kevesebb, mint tavaly, de akkor óriási volt a kétéves szünet utáni visszatéréshez kapcsolódó érdeklődés, illetve sok olyan látogatónk is volt, aki már 2020-ra váltott jegyet, és megvárta, amíg újra lesz fesztivál.

- Mi az, ami nagyon jól működött az idén? Volt pár újítás a szolgáltatások terén.

- Azok a befektetések, amiket a higiéné (WC-k, zuhanyzók), a dekoráció, a színpadok dizájnjának a megújítása terén tettünk, mind nagyon jól sikerültek, és bár a természet is „besegített”, hiszen a fesztivált megelőzően kaptunk esőt rendesen, a pormentesítés is tökéletesen működött. Általában úgy érzem, hogy kifejezetten jó élmény volt most sok időt eltölteni a Szigeten, mind a programok, mind a kényelmi funkciók és szolgáltatások, mind a vendéglátás minősége terén sikerült nagyot lépnünk előre.

- Mi az, amin biztosan változtatni kell?

- A Sziget folyamatosan változik, fejlődik, alakul. Volt olyan ismerősöm, aki azt mondta, hogy 10 éve nem volt a Szigeten, és összehasonlítani sem tudja az idei élményeit a 2014 körülivel, mert annyira más. Egész biztos, hogy a helyszíneken, a színpadokon, a dekoráción sok helyen változtatunk, de ez így van rendjén, és most, hogy visszatértünk a „normális” kerékvágásba, ez folytatódik. Emellett nagyon komoly kihívást jelent az élelmiszer-infláció Magyarországon, mert ez nagyon látványosan jelenik meg az ételek árában a fesztiválon is. Sokat segít ezen az Aldi jelenléte, illetve az idei innovációnk is – az úgynevezett budget food opció kötelező bevezetése minden ételes standon, de egész biztos, hogy ezen a területen még sokat kell ötletelni.

- Melyik koncert tetszett a legjobban?

- Huhh, ez nehéz. A nagyszínpadon az idén nekem Yungblud volt a kedvencem, az Awakenings is hihetetlen show volt a Samsung Party Arenában vagy a 9x9 a Ticketswap Colosseumban. A magyar fellépők is nagyon jó bulikat csináltak az idén, Ivánék és a Krúbi a Mastercard Freedome-ban vagy Beton.Hofi és Sisi a DropYardon is nagyon erős volt. Szóval rengeteg hihetetlen jó koncert volt, de a Cirque du Sziget is olyan előadásokat hozott az idén, amik bőven felértek egy ilyen élménnyel.

- Mennyire vagy elégedett az idei bevételekkel a tavalyi és a Covid előtti 2019-es évvel összehasonlítva? Mégis csak egy sokmilliárdos üzleti vállalkozás ez, a hazai zenei fesztiválpiacon a legnagyobb.

- Ha szigorúan a pénzügyi eredményeket nézzük, akkor nem ez lesz a legsikeresebb évünk, sőt. De ennek az egyik legfőbb oka, hogy az idén rengeteget invesztáltunk a kivitelezésbe, a programba, a dekorációba, amivel hosszú távon alapozzuk meg a jövőnket, visszaszereztük a pozíciónkat a vezető fesztiválok között Európában. Ez a következő években bőven meg fog térülni.

- A piac a gazdasági körülmények miatt nem legjobb az idén, lehet, hogy a következő év sem hoz igazán kedvező változást e téren. Hogy tudtok így nekimenni a 2024-es fesztiválszezonnak?

- Már nekimentünk, kitűnő előjelekkel. Folytatjuk a fejlesztéseinket, szeretnénk a jegyeladásainkat – elsősorban a bérletek terén – tovább növelni. Mi bizakodók vagyunk.

 

Simon Krisztián

Az interjú teljes terjedelmében a Marketing&Media magazin legújabb számában olvasható, ami már elérhető a Digitalstandon is, ide kattintva.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Megújult a Port

Letisztultabb dizájnnal, modern keresési funkciókkal jelentkezik Magyarország legismertebb kulturális programmagazinja, a Port. A közel 30 éves múlttal büszkélkedő site ettől a héttől még inkább felhasználóbarát formában köszönti olvasóit. A megújítás során figyelembe vették a...

Új sorozatokkal és sikerfilmekkel erősít a Direct Now

Merülj el az őszi hangulatban és fedezd fel a Direct Now app folyamatosan bővülő videótárának kínálatát! A hűvös estéken vadonatúj krimisorozatok és képernyő elé szegező sikerfilmek várnak rád. A klasszikus magyar filmek rajongói ezúttal...

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A jövőben máshogy vásárolunk majd az IKEA-ban

Innovatív és izgalmas megoldásokkal járul hozzá a vásárlói élmény forradalmasításához az IKEA. A soroksári áruház új CGI videójával a jövő IKEA-élményét mutatja be, mindezt szórakoztató és figyelemfelkeltő módon a legújabb technológiák segítségével. A futurisztikus...

Ez a legfontosabb a munkavállalóknak a fizetés mellett

A világtörténelemben a Z-generáció a valaha élt legnépesebb generáció, egyes kutatások szerint pedig néhány év múlva a munkaerőpiac közel 30 százalékát teszik majd ki. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy a munkáltatók megfelelően illesszék őket...

Nagyot nőne Európában a luxusszállodalánc

A Hyatt jelentős növekedést tervez a közép- és kelet-európai térségben a következő években, folytatva ezzel a márka lendületét a régióban. A tervek szerint 2027-ig öt új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely nyílik Horvátországban, Albániában,...

Új zónát nyitott a repülőtéren a GreenGo

A GreenGo új repülőtéri zónájának megnyitása valós felhasználói igényekre reagál, hiszen egyre többen szeretnének közvetlen hozzáférést a budapesti légikikötőhöz, hogy gyorsan és kényelmesen érjék el járatukat, vagy hogy landolás után minél hamarabb autóba ülhessenek....

Advent első hétvégéje igazi művészeti csemegét kínál

Advent első hétvégéjén, november 29-december 1. között ingyenes programsorozattal várják a kortárs képzőművészetek kedvelőit. 2024-ben 31 galéria, műterem, kiállítótér és kulturális helyszín csatlakozott az ART WEEKEND BUDAPEST-hez (AWB), amelynek idei központi témája a mozgás,...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...