- Hirdetés -

Bővíti banki kriptoszolgáltatásait a Mastercard

|

A Mastercard bemutatta legújabb programját, amely biztonságos és ügyfélközpontú kripto-szolgáltatások létrehozásában segíti a pénzintézeteket.

A 2022-es Mastercard New Payments Index jelentés szerint a lakosság 29 százaléka rendelkezik kriptovalutával, valamint a nemzetközi fogyasztók további 65 százaléka jelezte, hogy szívesen fektetne be a piacon, amennyiben azokat a jelenlegi, megbízható bankján keresztül tehetné meg.

Éppen ezért a Mastercard, piacvezető kriptopénz-szolgáltatókkal karöltve egy teljeskörű kripto-fizetés szolgáltatáscsomagot biztosít a pénzügyi szolgáltatók számára. A csomag segítségével ezek a bankok gördülékenyen, saját platformjaikon keresztül tudnak majd ügyfeleik nevében kripto-valutákkal kereskedni. A teljeskörű biztonság elérése érdekében a szolgáltatáscsomag részét képezi majd a Mastercard Crypto SecureTM is. Így a banki kirpto-szolgáltatás biztosan meg fog felelni a helyi szabályoknak és előírásoknak is. A teljes szolgáltatáscsomag összességében olyan innovatív megoldásokat kínál majd, mint:

· Technológia, ami lehetővé teszi az olyan népszerű kriptovaluták, mint például a Bitcoin vagy az Etherum vásárlását, megtartását és eladását.

· A Mastercard olyan piacvezető biztonsági megoldásai, mint többek között a tranzakciófigyelés, kiberbiztonsági szolgáltatások, biometrikus adatok kezelése.

· Olyan kripto utalást és kifizetéseket biztosító szolgáltatásokat, mint a nyílt bankolás és kripto-alapú bankkártyák. A Mastercard technológiáját használva a pénzintézetek ezen felül egyéni igényeiknek megfelelően olyan további kiegészítő szolgáltatásokat közül válogathatnak majd, mint a digitális nyugták használata és a hűségprogramok.

· Kripto-programtervezés, ami magában foglalja az új szolgáltatások megtervezését és bevezetését, valamint a teljeskörű marketing tanácsadást is. A cél, hogy a közös munka érdekében direkt kapcsolat jöhessen létre a Mastercard valamint a bankok, fintechek és egyéb pénzügyi szolgáltatók között.

"A célunk egyértelmű - a kripto alapú szolgáltatások széles körű elérhetővé tétele a fogyasztók számára. Szeretnénk, ha minél többen tudnák használni ezeket a fizetési eszközöket a mindennapokban. A mai bejelentésünk egy izgalmas, új fejezetet nyit a kriptopiaci tevékenységeinkben, hiszen ezentúl a bankszektor erősségeire is tudunk majd támaszkodni célunk megvalósítása során. Olyan eszközöket ad ez a kezünkbe, mint a banki analitika és a csalásfigyelés. Minden pénzintézet szeretné a lehető legfejlettebb szolgáltatásokat nyújtani ügyfeleinek, mi a Mastercardnál pedig azon dolgozunk, hogy egyedülálló és biztonságos megoldásokat adjunk a pénzügyi közvetítők kezébe, melyek segítségével megvalósíthatják ezt a célkitűzést" – mondta Jorn Lambert, a Mastercard Digitális vezetője.

A könnyen hozzáférhető és biztonságos kripto-piac létrehozása továbbra is fontos cél marad a Mastercard számára, éppen ezért a cég kibővíti partnerségét a Paxos Trust Company nevű piacvezető blockchain infrastruktúra-kezelő vállalattal. A partnerség célja, hogy a Paxos kriptovaluta-kereskedelmi szolgáltatásokat tudjon nyújtani a bankok nevében. A Mastercard a saját technológiáját fogja felhasználni, hogy zökkentőmentesen integrálja a Paxos szolgáltatásait a már létező banki interfészekbe.

"A Mastercard egy erős globális partneri hálózattal rendelkezik. A Paxos és a Mastercard által kifejlesztett izgalmas innováció a leggyorsabb és legmegbízhatóbb módot fogja biztosítani ezeknek pénzügyi intézményeknek, hogy kriptohozzáférést kínáljanak fogyasztóiknak. Örülünk, hogy a Mastercarddal együttműködve tovább gyorsíthatjuk a digitális fizetőeszközök általános elterjedését"- mondta Walter Hessert, a Paxos stratégiai vezetője.

Az elmúlt néhány évben a Mastercard az ügyfeleivel és partnereivel (Finicity, az Ekata, a RiskRecon és a CipherTrace) együtt dolgozott azon, hogy olyan új szolgáltatásokat hozzon létre, amelyek biztonságosak, és segítik a kriptovaluták széles körben történő hozzáférhetővé válását. Ezek a szolgáltatások lehetőséget biztosítanak a Mastercard pénzintézeti partnerei számára, hogy ügyfeleik nevében, közvetlenül kezeljék az ő kriptovaluta befektetéseiket. Ezen felül a Crypto & Digital Currencies Consulting Practice nevű tanácsadási szolgáltatása is elérhető marad a bankok és egyéb partnerek számára.

"A Mastercard számára kiemelten fontos márkaérték a bizalom és a biztonság. A ma bejelentett innovatív szolgáltatás célja pedig nem más, mint hogy minél több fogyasztó léphessen be a kriptopiacra, és tehesse ezt meg a lehető legbiztonságosabb módon. Számos olyan beruházást eszközöltünk a közelmúltban, mint például a CipherTrace és az Ekata felvásárlása, amelyek egyedülálló képességekkel ruháztak fel minket egy biztonságos és elérhető kripto-ökoszisztéma létrehozásához." – mondta Ajay Bhalla, a Mastercard Cyber & Intelligence részlegének elnöke

Ezt a szolgáltatáscsomagot jelenleg kísérleti programok keretében tesztelik és készítik elő. A szélesebb körű elérhetőséggel kapcsolatos további részletek várhatóan egy későbbi időpontban lesznek majd elérhetőek.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...