- Hirdetés -

Indul a radiocafé, jön a Business Lounge

|

- Hirdetés -

November 3-án reggel kezdi meg adását a 98.0 Mhz-en az új budapesti rádióadó, a radiocafé. Az adás a Süssfelnap című reggeli műsorral indul, amelyet az ismert színész, Szabó Kimmel Tamás vezet - ez jelenti egyúttal a művész debütálását rádiósként. A Marketing&Media a radiocaféval közös, marketinggel, médiával, kommunikációval, üzleti stratégiával foglalkozó műsort indít Business Lounge néven.

Szabó Kimmel Tamás társa és segítője az ország egyik legjobb és legrutinosabb szerkesztő-műsorvezetője, Fehér Mariann ‘Maja’, aki nem mellesleg “ős-cafésként” tér vissza a névhez. A hétfőtől péntekig hallható napindító műsorban a hangsúly a kultúrára helyeződik: adásról-adásra sok szó esik majd színházról, filmről és egyéb művészeti területekről.

A korábban ezen a néven futott rádió több arculati elemét is továbbviszi az új radiocafé, ezzel is utalva arra, hogy az előd szellemisége továbbra is irányadónak számít. Így a megjelenés mellett ismerős lehet majd a hangzás is, hiszen az állomáshang most is Nagy Sándor lesz.

Ugyanakkor az adót működtető cég közlése szerint ez nem ugyanaz a radiocafé lesz, mint fogalmaztak nem is lehet, hiszen az utóbbi 10 évben sokat változott a rádiózás, a média és a tágabb környezet is. Az új idők szelét hozza el a Szabadesés című valóságérzékelő talk-show Marosi Viktorral. A hétköznap délutáni főműsoridőben színes és sokoldalú vendégekkel a közvetlen környezet és a világ aktuális eseményeit dolgozzák fel tabudöntögető kíváncsisággal és humorral.

A radiocafé nem fogja sem időbeli, sem stílusbeli korlátok közé szorítani a zeneválasztást. Az ötvenes évek soul-funk-ja ugyanúgy megjelenik majd, mint a 2020-as évek újdonságai. Ahogyan szintén előfordul majd jazz-es világzene és indie gitárzene is. A radiocafé színes zenei világát gazdagítja majd a budapesti éterben jól ismert Soul Session, amely a rajongók nagy örömére a 98.0-ás frekvencián tér vissza az éterbe.

Széles témaválaszték

A radiocafé műsoraiban végigveszik, hogy a mindennapjainkat érintő kérdésekről másutt a világban hogyan beszélnek, Párizstól Londonig, Balitól Kanadáig. Sok fenntarthatósághoz kapcsolódó témát vetnek majd fel a műsorvezetők, akik között többen most térnek vissza a rádiózáshoz. Ilyen visszatérő McMenemy Márk és Dj Rob, akik egy útkereső és jövőkutató műsort visznek. De ismerős lehet Winkler Nóra és Nesta, Szüts Dani és Cyborg Templar, Behumi Dóri és Veress Dóri, Bognár Csaba és Khell Bogdán neve is. A műsorok között lesz klímavédelemre fókuszáló, az IT szektor újdonságairól szóló, esporttal foglalkozó, vagy éppen a marketing és média világát bemutató éppúgy, mint a pénzügyi tudatosságra koncentráló.

 

A Marketing&Media és a radicafé közös műsora, a Business Lounge kéthetente keddenként, 15-16-ig lesz hallható, az első adás november 8-án lesz. A műsor aktuális, inspiráló, érdekes témákkal foglalkozik a média, a marketing és a kommunikáció világából, amelyek foglalkoztatják a szakmában dolgozókat, és azokat, akik közelebbről is megismernék ezt az iparágat. A témákat elismert, inspiratív, véleményvezér szakemberekkel járják körül, illetve olyanokkal, akik, ha még nem is a legismertebbek, de tevékenységük értéket teremt, példaértékű mindannyiunk számára.

 

A tájékoztatás szerint a radiocafé foglalkozik majd gazdasági kérdésekkel is, például hogyan tudnak a vállalkozások, kifejezetten a kkv szektorban talpon maradni és fejlődni ebben az igencsak változékony gazdasági környezetben.

Jelentős teret kapnak majd a könyvek, amit a könyves rádióműsorok egyik specialistájának, Oláh Andreának köszönhetünk. Hallhatnak majd könyvpiaci újdonságokról, a rövid könyvajánlók pedig azt bizonyítják majd, hogy egy kávé mellett 8 perc is elég lehet, hogy a hallgatók megtalálják a kedvenc könyvüket, de irodalmi háttérbeszélgetésekre is lehetőséget biztosítanak a műsorok.

A radiocafé főszerkesztői székébe egy régi rádiós, Kutasi Judit ül. Ő a Trend FM főszerkesztő-helyettesi pozíciójából érkezik. A külpolitikai szakértő, bölcsész, PR és kommunikációs szakember több mint két évtizedes rádiós tapasztalattal rendelkezik, de dolgozott televíziónál és hírügynökségnél is. Saját műsorában, a Womanpower – Portrék keret nélkül-ben olyan nőket igyekszik bemutatni hétről-hétre, akik különösen példaértékű pályával, vagy történettel bírnak.

A podcastról sem feledkeznek meg

Az utóbbi évek dilemmája, hogy rádióműsort vagy inkább podcastet hallgassunk? A radiocafé ezen a téren izgalmas útra lép: napközben két podcaster sáv indul, amelyek mindkét formátum rajongóit ki tudják szolgálni. Azokat is, akik eddig még nem szoktak rá a podcastekre, illetve azokat is, akik nem találták az elmúlt időszakban azt a rádióállomást, amit szívesen hallgatnának. Ez lesz a „PODCASTER, a radiocafé válogatása a legjobb podcastekből.”

Itt meglehetősen változatos témák merülnek fel: megjelenik a pszichológia több ága, önismereti témák, és családi kérdések, mint pl. hogyan legyünk jó szülők? De lehetőség nyílik arra, hogy a hallgatók a legkülönbözőbb kulturális témákról tájékozódjanak, vagy többet megtudjanak a coaching-ról, megismerjenek sikertörténeteket, különleges embereket.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Ezt veszik a magyarok a nyári hónapokban

Nyáron a vásárlói szokások is változnak, hiszen egészen más termékek kerülnek előtérbe a meleg idő beköszöntével. A nyári hónapokban a magyarok körében is az olyan termékek a legkeresettebbek, amelyek segítségével élvezetesebbé tehetik a szabadidős...

Újabb eszközön érhető el az RTL+ teljes kínálata

Az RTL+ a Vodafone TV médiaboxon keresztül is elérhető, így a telekommunikációs szolgáltatók közül elsőként a Vodafone Magyarország előfizetői már nagyképernyőn is megtekinthetik az RTL+ streaming platform mindhárom csomagjának kínálatát. A telekommunikációs szolgáltató ügyfelei...

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Új iroda és új arculat a Mediatornál

Május végétől új irodába költözött a Mediator, a budapesti full-service reklámügynökség a XI. kerületi BudaPart DOWNTOWN-ba tette át székhelyét, ahol egy teljes szintet elfoglalnak. A költözéssel egyidejűleg az idén 18 éves ügynökség lecserélte korábbi...

Rekord a filmvásáron Cannes-ban

Rekordrészvétel volt a 76. Cannes-i Nemzetközi Filmfesztivál idején tartott filmvásáron, amely szerda este ért véget. A fesztiválpalota alagsorában rendezett találkozón és vetítéseken több mint 14 ezer akkreditált filmes szakember, producerek, forgalmazók, moziüzemeltetők és alkotók...

Mentorprogrammal segítik a magyar e-kereskedőket

Több, mint százezer euró összértékű, cégekre szabott, egyedülálló szakmai programmal segíti az érett, nemzetközi terjeszkedést tervező magyar e-kereskedő cégeket a Digitális Kereskedelmi Szövetség. A program célja, hogy a bekerülő cégek sikeres hazai szakértők segítségével...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A nyelvtudást is kiváltja a mesterséges intelligencia

Egy éve még a magyar e-kereskedők harmada indokolta a munkatársak nyelvtudásának hiányával, miért nem terjeszkedik külföldre. Mára azonban ez a probléma szinte megszűnt létezni. A mesterséges intelligenciával percek alatt lefordíthatók teljes weboldalak, termékleírások, hirdetések,...

Ez lett a magyarok kedvenc fizetési eszköze

A Mastercard ismét elvégezte Bankkártya Használati Szokások és Attitűdök nevű kutatását, amelyben a magyarok fizetési szokásait térképezi fel és teszi követhetővé 2009 óta. A mostani eredmények alapján a fizikai bankkártya minden más fizetési megoldást...

Erős évet zárt a COOP

Több mint 10 százalékos növekedés révén 748 milliárd forintos árbevételt ért el a COOP Gazdasági Csoport tavaly – hangzott el a CO-OP Hungary Zrt. közgyűlésén múlt hét csütörtökön. A kihívásokkal teli piaci helyzetben elért...

Óriási bírság jár az illegális megfigyelésért

Nem is gondolnánk, naponta hány alkalommal figyelnek meg, sőt, akár hallgatnak is le bennünket, miközben mi mit sem sejtve vásárolunk, szórakozunk vagy éppen pihenünk. Pedig minden egyes ilyen felvételről részletes és teljeskörű tájékoztatást kellene...

Ez lehet az autóipar jövője

Az autóipar a magyar gazdaság egyik húzóágazata. Az iparág pedig jelenleg történetének legjelentősebb átalakulásán megy keresztül, mely hazánkat is érinti, hiszen a világ legnagyobb autóipari beszállítói közül több is jelentős kutatás-fejlesztési, és ezen belül...

Podcast

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Közösen sokkal könnyebb fejleszteni a szakmai tudást

Az INTREN 100 százalékra növelte tulajdonrészét a JabJab Online Marketing ügynökségben, ennek apropóján Gandera Balázs, az INTREN alapító-ügyvezetője és Bobály Mihály, a JabJab CEO-ja voltak a Business Lounge podcast március 22-ei adásának vendégei. Az...

Don't Miss

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...

Szuper csapatba kerültem

A kommunikációban használt digitális csatornáknak a különböző generációk digitális fogyasztói szokásaihoz kell igazodniuk – hangsúlyozta Varga-Nagy Eszter, A HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. március elején kinevezett vállalati kapcsolatok és kommunikációs vezetője az mmonline.hu-nak adott interjúban...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Ezért dobd a szelektívbe az aludobozokat

Szerencsére egyre több élelmiszeripari és kiskereskedelmi vállalat törekszik a fenntarthatóbb működésre, termelésre, környezetbarát gyártásra és csomagolás használatára. Az alumínium, mint nyersanyag és annak újrahasznosítása kulcsfontosságú szerepet játszik a fenntarthatóbb folyamatok működtetésében, és ebben nem...

Ismert emberekhez költöztetett vadon élő állatokat a WWF

Gundel Takács Gáborhoz hiúz, Eke Angélához barnamedve költözött be a hetekben, mások lakásában pedig vidra és vaddisznó is felbukkant. De mit keresnek ezek a vadon élő állatok a négy fal között ahelyett, hogy természetes...

Magasabb szintre emelnék a fenntarthatóságot a szépségiparban

A nálunk is népszerű etikus kozmetikai márka a THE BODY SHOP meghirdette Changemaking Beauty programját, amellyel a teljes szépségipar felé intéz kihívást. Mindezt az alapító, Anita Roddick, az első „Changemaker” öröksége alapján.Dame Anita Roddick...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....