- Hirdetés -

Brutális nézettsége volt a vasárnapi meccsnek

|

A múlt héten a feje tetejére állt a nézettségi verseny. Masszív előnnyel végzett az élen az M4 Sport minden korosztálynál. A Skócia – Magyarország mérkőzésnek a 18-49 éveseknél olyan nézőszáma volt, ami a teljes lakosság körében is szép eredmény lehetett volna.

Ahogy az várható volt, a mögöttünk álló 25. héten átvette a vezetést az M4 Sport. Az viszont már talán nem volt várható, hogy ilyen mértékben átrendezi az erőviszonyokat a labdarúgó Európa-bajnokság. A 18-49 és 18-59 éveseknél, főműsoridőben egyaránt 24,3 százalékot tett ki a sportcsatorna heti közönségaránya. A 18-49 éveseknél a TV2 volt a második 7,3 százalékos, az RTL a harmadik 6,8 százalékos share-rel. A 18-59 éveseknél a TV2 7,8 százalékos, az RTL 7,6 százalékos közönségarányt hozott össze.

Egy héttel ezelőtt – még két és fél napnyi labdarúgó Európa-bajnokság után – azt írtuk, hogy nagyjából hasonló arányban érintette az Eb hátrányosan a TV2-t és az RTL-t. A múlt hét alapján már az látszik, hogy az RTL-t talán egy kicsit jobban megviselték a történtek. Mindenesetre ezen a héten engedni fog az M4 Sport szorítása, mert csütörtökön és pénteken már nem lesznek meccsek.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 24,3 20,4 24,3
TV2 7,8 11 7,3
RTL 7,6 8,1 6,8

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 25. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
M4 Sport 15,5 13,1 14,7
TV2 7,4 9,7 7,3
RTL 5,4 5,5 5

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
MTVA 19,5 20,6 17,8
TV2 Csoport 19,2 21,5 18,9
RTL Magyarország 15,4 14,0 15,0
AMC Networks 5,5 4,9 5,8
Network4 3,1 4,4 2,3
Paramount Global 2,9 2,4 3,7
Antenna Entertainment Group 2,8 2,5 2,7
Warner Bros.Discovery 2,7 3,0 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 12,5% / 11,7% (15,4% / 14,3%)
Tények Plusz – 8,6% / 8% (11,5% / 10,5%)
Szerencsekerék – 8,9% / 8,9% (10,1% / 9%)
Zsákbamacska – 6,8% / 6,7% (8% / 7,7%)

RTL
Híradó – 13% / 10,6% (16,5% / 14,5%)
Fókusz – 7,4% / 6,4% (12,6% / 11,6%)
A mi kis falunk – 9,8% / 8,6% (10,9% / 9,5%)
Drága örökösök – 6,5% / 6,6% (7,4% / 7%)

Az RTL és a TV2 viszonylatában a hétköznapok szoros eredményt hoztak, ez látszik a napi műsorok számain is. Vasárnap este tudott egy kicsit jobban elhúzni az RTL a fő konkurensétől.

A múlt hét legnézettebb műsorának a Skócia – Magyarország mérkőzés bizonyult. A meccs nézőszáma 669 ezer volt, ami manapság a teljes lakosságnál sem lenne rossz eredmény, de az összecsapás a 18-49 éveseknél vonzott ennyi nézőt. A 18-59 éveseknél 962 ezren, a teljes lakosságnál pedig 1,75 millióan kísérték figyelemmel. Mindezt közel 50 százalékos share mellett.

Egyébként a második legnézettebb meccs a Németország – Magyarország volt (a teljes lakosságnál 1,2 millió nézővel). A harmadik legnépszerűbbnek a 18-49 éveseknél a Hollandia – Franciaország, a teljes lakosságnál a Portugália – Csehország számított.

A TV2 legnézettebb műsora a 18-49 éveseknél a hétfői Szerencsekerék (120 ezer néző), a 18-59 éveseknél a pénteki Tények (169 ezer néző), a teljes lakosságnál a hétfői Tények (564 ezer néző) volt. Az RTL legnézettebbjének mindhárom nagy célcsoportnál a Híradó bizonyult. A 18-49 éveseknél a keddi (119 ezer néző), a 18-59 éveseknél a vasárnapi (214 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig szintén a vasárnapi adás (546 ezer néző).

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 962 900 47,0
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 283 405 21,8
HíRADÓ RTL 214 628 15,1
HÁZON KÍVÜL RTL 200 242 13,0
TÉNYEK TV2 169 903 14,5
A MI KIS FALUNK RTL 165 191 10,3
SZERENCSEKERÉK TV2 160 844 9,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 148 850 10,8
FÓKUSZ RTL 124 352 9,4
ÁTEJTVE TV2 120 430 7,7

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 1 755 941 44,6
TÉNYEK TV2 564 741 20,4
HÍRADÓ RTL 546 822 17,9
SZERENCSEKERÉK TV2 518 051 14,4
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 499 834 19,1
HÁZON KÍVÜL RTL 482 883 14,5
TÉNYEK PLUSZ TV2 451 832 14,6
A HÁROM NŐVÉR TV2 408 787 18,0
TESTVÉREK TV2 354 516 17,7
A MI KIS FALUNK RTL 342 611 9,3

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
SKÓCIA – MAGYARORSZÁG MÉRKŐZÉS M4 SPORT 669 020 46,7
FORMA-1 FUTAM M4 SPORT 177 658 20,8
SZERENCSEKERÉK TV2 120 228 10,7
HÍRADÓ RTL 119 435 15,5
TÉNYEK TV2 114 502 14,5
HÁZON KÍVÜL RTL 111 861 10,9
A MI KIS FALUNK RTL 101 593 9,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 101 226 10,8
TÁVKAPCS RTL 83 153 6,3
FÓKUSZ RTL 82 166 9,1

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...