- Hirdetés -

Brutális nézettséggel kezdett a Zsákbamacska

|

- Hirdetés -

Minden célcsoportnál nyerte a hetet a Zsákbamacska debütáló adása és a műsoros toplista második és harmadik helyét is TV2-s műsorok foglalják el. Az RTL-en a Cápák között és a Híradó volt a legnézettebb.

Az elmúlt héten nőtt a TV2 és az RTL közötti különbség. Az esti sávban a 18-49 éveseknél 3,9 százalékpont, a 18-59 éveseknél 3,5 százalékpont előnye volt a TV2-nek. A hétköznapokat és a vasárnap estét a TV2, a szombati főműsoridőt az RTL nyerte. A vasárnapi főműsoridőben óriási volt a különbség a két csatorna között, a kereskedelmi célcsoportoknál 10 százalékponttal, a teljes lakosságnál 14,4 százalékponttal vezetett a TV2.

Mindezekből talán már sejthető, hogy csoportszinten sem változtak az erőviszonyok. A TV2 Csoport minden bontásban az RTL Magyarország előtt végzett. Utóbbi a 18-59 éveseknél és főműsoridőben tudta legjobban megközelíteni a TV2 Csoportot, de még ez is 5,4 százalékpontnyi differenciát jelentett (TV2 Csoport: 26,8%, RTL Magyarország: 21,4%). Szokás szerint a teljes lakosságnál, teljes napon volt a legjelentősebb a TV2 Csoport előnye, 11,3 százalékpont (TV2 Csoport: 27%, RTL Magyarország: 15,7%).

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14,8 18 14,4
RTL 11,3 11,1 10,5

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 10. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 11,1 13,7 11,2
RTL 6,8 6,6 6,2

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,8 27,0 24,6
RTL Magyarország 17,7 15,7 17,1
AMC Networks 6,2 5,5 6,3
MTVA 5,9 9,5 4,9
Paramount Global 4,6 3,9 5,5
Network4 4,4 4,8 2,8
Antenna Entertainment Group 3,3 2,6 3,3
Warner Bros.Discovery 2,9 3,3 2,7

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 16,5% / 16% (16,9% / 16,2%)
Tények Plusz – 13,9% / 13,9% (13,7% / 13,5%)
Szerencsekerék – 17,2% / 17,2% (18,1% / 17,6%)
Hazatalálsz – 13,9% / 12,2% (13,4% / 11,6%)

RTL
Híradó – 17,3% / 14,7% (17,4% / 14,9%)
Fókusz – 12,5% / 11,4% (13,1% / 12,1%)
Drága örökösök – 11,9% / 11% (12,2% / 11,5%)
A mi kis falunk – 10,7% / 9,7% (11,5% / 11%)

A hétköznap esték nem hoztak nagy fordulatot. A 18-49 éveseknél a Tények, a 18-59 éveseknél az RTL Híradó produkált jobb heti átlagot. Az egyelőre búcsúzó Szerencsekerék továbbra is nagyon erős volt, a Hazatalálsz című TV2-s sorozat pedig még mindig egy kicsit a csatorna főműsoridős átlaga alatt teljesített, de azért ez sem rossz eredmény. A Drága örökösök nem bírt a Szerencsekerékkel, de még így is egy kicsivel a csatornaátlag feletti eredményt értek el. A mi kis falunk ismétlések ereje pedig mintha kezdene megkopni.

Szombaton az RTL-en a 18-49 éveseknél 14,4 százalékos share-rel futott a Gólkirályság utolsó része. Meglepő lenne, ha nem rendelnének belőle újabb évadot. Vasárnap a Cápák között 16,5 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 éveseknél, de az igazán nagy tűzijáték a TV2-n volt. Egy ügyes húzással a Sztárban sztárba integrálta a Zsákbamacska vetélkedő bemutatóadását a TV2. Az adás a 18-49 éveseknél 28,1 százalékos, a teljes lakosságnál 30,3 százalékos közönségarányt hozott. A Sztárban sztár Zsákbamacska előtti fele a 18-49 éveseknél 19,6 százalékos, az utáni része 23,6 százalékos share-t ért el.

A Zsákbamacska a 18-49 éveseknél, a 18-59 éveseknél és a teljes lakosságnál is nagy fölénnyel nyerte a hetet 451 ezres, 627 ezres és 1,3 milliós nézőszámmal. Ilyen számokat már régen láttunk.

A második és a harmadik hely is a TV2-é volt mindhárom célcsoportnál. Második helyre a Sztárban sztár első blokkja futott be 317 ezer, 443 ezer és 983 ezer nézővel. A harmadik a 18-49 éveseknél a Szerencsekerék szerdai adása volt (276 ezer néző), a 18-59 éveseknél a Szerencsekerék keddi adása (394 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig megint csak a szerdai adás (931 ezer néző).

Az RTL legnézettebb műsora a 18-49 és a 18-59 éveseknél a Cápák között volt (267 ezer és 379 ezer néző), a teljes lakosságnál pedig a vasárnapi RTL Híradó (760 ezer néző) vonzotta a legtöbb érdeklődőt.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 627 588 26,9
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 443 048 18,8
SZERENCSEKERÉK TV2 394 774 19,0
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 379 277 16,0
HÍRADÓ RTL 366 408 18,6
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 331 594 15,2
TÉNYEK TV2 330 378 17,0
TÉNYEK PLUSZ TV2 303 094 16,9
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 277 554 13,5
HAZATALÁLSZ TV2 276 154 14,6

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 1 318 201 30,3
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 983 314 21,7
SZERENCSEKERÉK TV2 931 412 22,4
TÉNYEK TV2 813 710 20,8
HÍRADÓ RTL 760 948 19,3
TÉNYEK PLUSZ TV2 712 770 18,7
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 611 069 13,5
HAZATALÁLSZ TV2 595 636 16,3
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 584 425 13,8
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 534 305 12,8

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
ZSÁKBAMACSKA TV2 451 388 28,1
SZTÁRBAN SZTÁR TV2 317 502 19,6
SZERENCSEKERÉK TV2 276 261 19,4
CÁPÁK KÖZÖTT RTL 267 255 16,5
HÍRADÓ RTL 230 608 17,4
TÉNYEK TV2 219 236 16,7
GÓLKIRÁLYSÁG RTL 212 463 14,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 212 344 17,4
DRÁGA ÖRÖKÖSÖK RTL 176 501 12,4
HAZATALÁLSZ TV2 174 204 13,3

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Már filmes előzetest is készít az MI

A Holnap Budapestje címmel jelent meg az első film teaser Magyarországon, amit szinte teljes egészében a mesterséges intelligencia (MI) készített. A disztópia hét soros szinopszisát a Chat GPT írta, képi világát pedig a Midjourney...

Tovább spórolnának a rezsin a magyarok

A magyar háztartások 40 százaléka tervez energiatakarékossági beruházásokat, azonban a zöld szempontok előtt egyértelműen a spórolás a cél. A tervek megvalósulását hátráltatja, hogy a többségnek mintegy 200 ezer forint hiányzik havi szinten a családi...

Díjat kapott A Király, Schell Judit és Majka is

A Dancing with the Stars lett a legjobb nagyszabású showműsor, Lékai-Kiss Ramóna a legjobb női műsorvezető, Schell Judit a legjobb színésznő, Majka pedig a legjobb zsűritag a tavalyi tévés produkciókban. Tegnap este rendezték meg...

Döntőbe jutott az Uniomedia alapítóinak kampánya

Az ázsiai PR Awards2023 döntőjébe került az Uniomedia szingapúri testvércégének, a Rothman Asia-nak tőzsdei kommunikációs kampánya. A Pegasus Asia az első SPAC (a tőzsdei befektetőktől akvizíciós célokra tőkét gyűjtő) részvénykibocsátás volt a szingapúri tőzsdén...

Új ügyféllel erősít a Twincom

Idén tavasztól a Twincom PR Consultancy-val dolgozik a cseh hátterű Tesla okosotthon márka, amely közvetlen felkérés útján választotta az ügynökséget. Mostantól ők végzik a Csehországban már piacvezető brand hazai kommunikációs aktivitásait.Az okosotthon készülékek előretörése...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Tajvanon is szeretik a magyar borokat

Az elmúlt években a Chifu Wine folyamatosan növelte szerepét Tajvan borpiacán, és már a legismertebb és legmegbízhatóbb magyar bor importőrként és disztributorként tartják számon. A vállalat az évek során kiépített erős szakmai kapcsolatainak köszönhetően...

Kitalálja, melyik a legkeresettebb szakma Magyarországon?

Több mint 150 kiállító négyezer állásajánlata közül válogathattak a hallgatók a tavaszi Műegyetemi Állásbörzén, ahol ismételten a villamosmérnökök iránt volt a legnagyobb kereslet. A K épületben a szakértői tanácsadás kapott új köntöst, a Q...

Nyugatra vándorolnak a magyarok

2011 és 2022 között valamivel több mint 200 ezerrel nőtt a magyar lakóingatlan állomány és a nyugatra tartás volt a magyarok otthonkeresésének jellemző iránya – ezt mutatják a legutóbbi népszámlálás már nyilvánosságra került eredményei....

Izgalmas hétvége elé néznek a focirajongók

Érkezik a Der Klassiker az ARENA4 és a NET4+ SPORT műsorára: a sportcsatorna helyszíni tudósítással készül minden idők egyik legjobban várt Bayern München – Borussia Dortmund mérkőzésére. A Bundesliga két örök riválisának találkozóit mindig...

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Egész évben jelen vagyunk

Semmilyen más médiummal nem tudunk olyan gyorsan jelentős hatást elérni, mint a televízióval – véli Tüskés Henrietta. A Bayer country group headje (Magyarország, Szlovákia, Csehország) hangsúlyozta azt is, idén a gasztroenterológia kiemelt szerepet kap...

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A hulladékmentességért kampányolnak

Az ENSZ Környezetvédelmi Programja (UNEP) március 30-át a Nemzetközi Hulladékmegelőzési Világnappá nyilvánította, amelyet 2023-tól évente tartanak meg. A Humusz Szövetség üdvözli a döntést, és továbbra is kiemelten kezeli a nulla hulladék szemlélet kialakítását. Annak...

Több tízezer fát ültetnének 2023-ban

A 10 millió Fa közössége három és fél év alatt Magyarország szerte közel kétszázezer fát és több mint negyvenezer cserjét ültetett el. Céljuk 2023-ra, hogy az adó 1 százalékából és más adományokból befolyó hozzájárulások...

Ezért is drágulnak az élelmiszerek

Nem a klímaváltozás jelenti az egyedüli kihívást a növénytermesztés számára: Az input- és üzemanyag árak az egekben, csökken a jövedelmezőség. Ráadásul egyre gyakoribb a fagyás, jégverés, hirtelen váltakozó hideg- és hőhullámok, vagy épp a...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....