- Hirdetés -

Brutálisan erős hete volt a TV2-nek

|

Minden egyes napot és minden egyes estét megnyert a TV2, december 24-én utcahossznyi előnyük volt. Arányaiban a teljes TV2 Csoport még ennél is nagyobb fölénnyel nyerte a hetet.

A december 18. és 24. közötti hetet a TV2 dominanciája jellemezte. Az RTL-nek legjobban fekvő 18-49 éveseknél és főműsoridőben is 4,7 százalékpontot tett ki a TV2 előnye, ugyanez a 18-59 éveseknél 4,8 százalékpont, a teljes lakosságnál 8,3 százalékpont volt. A szenteste főműsoridejében a TV2 share-je a 18-49 éveseknél 20,1 százalékot, az RTL-é mindössze 5,3 százalékot tett ki. Egyébként amennyiben a december 24-i estét kivesszük, akkor is egész komoly előnnyel vezetett a TV2, még a 18-49 éveseknél is (hétfőtől szombatig, TV2: 12,3%, RTL: 9,3%).

A teljes portfóliók tekintetében még ennél is erősebb hetet hozott össze a TV2 Csoport. A 18-49 éveseknél és főműsoridőben – ami a konkurens erőssége – 26,3 százalék volt a TV2 Csoport heti share-je, miközben az RTL Magyarországé 18,7 százalék, ez 7,6 százalékpontnyi differencia. Főműsoridőben és a teljes lakosságnál a TV2 Csoport 29,5 százalékos közönségarányt produkált, az RTL Magyarország 17,7 százalékot, ami 11,8 százalékpont különbség.

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Főműsoridő (18:00 – 22:59)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 14 17 13,4
RTL 9,2 8,7 8,7

Csatornák heti közönségaránya (százalék) – 51. hét – Teljes nap

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 10,9 13,2 10,8
RTL 6,1 5,7 5,9

A legnagyobb csatornaportfóliók nézői részesedése (teljes nap, százalék)

18-59 évesek Teljes lakosság 18-49 évesek
TV2 Csoport 24,7 26,7 24,1
RTL Magyarország 16,8 14,9 16,0
AMC Networks 6,1 5,3 6,5
Network4 4,7 5,3 3,7
MTVA 4,3 8,2 3,2
Paramount Global 3,9 3,2 4,8
Antenna Entertainment Group 2,9 2,6 2,9
Warner Bros.Discovery 2,6 3,1 2,6

Napi műsorok heti átlagos közönségaránya (18-59 évesek / 18-49 évesek, zárójelben a korábbi hét adatai)

TV2
Tények – 15% / 13,2% (14,2% / 12,5%)
Tények Plusz – 13,6% / 12,3% (11,6% / 10,1%)
Farm VIP – 15,3% / 13,8% (13,5% / 12,1%)
Szerencsekerék – 10,8% / 10,9% (11,7% / 11,2%)

RTL
Híradó – 16,9% / 15,7% (16,5% / 14,6%)
Fókusz – 12,2% / 11,9% (12% / 11,5%)
A Város Királynői – 8,4% / 8,2% (9,2% / 9,1%)
A mi kis falunk – 8% / 6,9% (7,9% / 7,3%)
Éden Hotel – 6,1% / 6,3% (7% / 7,9%)

Az év végére egész szépen visszaerősödött a kereskedelmi célcsoportnál az RTL Híradó. 2023 korábbi részében meglehetősen szoros volt a meccs a Híradó és a Tények között. Sőt, a 18-49 éveseknél sokszor a Tények ért el jobb heti átlagot, de az őszi szezonban az RTL-es hírműsornak sikerült fordítania.

Nagyjából ennyi pozitívumot lehet találni az RTL elmúlt hetében. Ahogy a fenti adatokból látható, a Város Királynői nagyon lehúzta a csatorna estéit és mintha már A mi kis falunk ismétlések szuperereje is megfogyatkozott volna. A TV2-s Szerencsekerék kapcsán már láthattunk a múlt hetinél jóval erősebb nézettségi adatokat, de még ezzel is lazán nyerték a sávjukat.

Az RTL-en pénteken – a 18-49 éveseknél – a Kanapéhuszárok 5,3 százalékos közönségarányt ért el, a Lego Masters 6,6 százalékkal búcsúzott.

December 24-én a Reszkessetek betörők a 18-49 éveseknél 28,7 százalékos, a 18-59 éveseknél 25,1 százalékos, a teljes lakosságnál 20,8 százalékos közönségarányt hozott a TV2-nek. Azaz a fiatalabbaknál jobban teljesített a film, mint az idősebbeknél, ami ritka a TV2 esetében. A Reszkessetek betörőkkel párhuzamosan az RTL-en az Ilyen az élet című filmet adták, ami a 18-49 éveseknél 3,7 százalékos, a 18-59 éveseknél 4,1 százalékos, a teljes lakosságnál pedig 4,3 százalékos share-t produkált.

A 18-49 és a 18-59 éveseknél a hét legnézettebb műsorának bizonyult a Reszkessetek betörők, 411 ezres és 519 ezres nézőszámmal. A film a teljes lakosságnál a hét harmadik legnézettebbje volt (769 ezer néző), de csak TV2-s műsorok előzték meg: a Farm VIP hétfői adása (834 ezer néző) és a kedd esti Tények (783 ezer néző).

Múlt héten az RTL legnézettebb produkciójának a keddi RTL Híradó számított, ami a 18-49 éveseknél 185 ezer, a 18-59 éveseknél 290 ezer, a teljes lakosságnál 650 ezer nézőt ültetett a képernyők elé.

A tíz legnézettebb műsor a 18-59 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK TV2 519 976 25,1
FARM VIP TV2 313 998 16,3
ALADDIN TV2 293 187 15,2
HÍRADÓ RTL 290 851 19,7
TÉNYEK TV2 277 100 15,1
TÉNYEK PLUSZ TV2 255 450 15,7
LECSÓ TV2 245 859 11,5
FÓKUSZ RTL 215 789 12,8
MÚLT KARÁCSONY TV2 208 458 17,5
FÓKUSZ PLUSZ RTL 199 430 9,9

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál

  Csatorna AMR (fő) SHR %
FARM VIP TV2 834 574 20,8
TÉNYEK TV2 783 226 23,3
RESZKESSETEK BETÖRŐK TV2 769 648 20,8
TÉNYEK PLUSZ TV2 699 835 18,9
HÍRADÓ RTL 650 229 19,4
ALADDIN TV2 534 690 14,4
CSINÁLJUK A FESZTIVÁLT DUNA TV 493 157 11,7
AZ ARANYIFJÚ TV2 485 884 17,9
SZERENCSEKERÉK TV2 460 123 15,1
TESTVÉREK TV2 433 553 20,5

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél

Csatorna AMR (fő) SHR %
RESZKESSETEK BETÖRŐK TV2 411 210 28,7
FARM VIP TV2 190 834 15,0
HÍRADÓ RTL 185 354 18,6
ALADDIN TV2 183 066 14,4
LECSÓ TV2 176 105 12,2
TÉNYEK TV2 175 324 14,2
MÚLT KARÁCSONY TV2 165 195 19,4
TÉNYEK PLUSZ TV2 152 585 14,3
FÓKUSZ RTL 143 516 13,0
SZERENCSEKERÉK TV2 134 333 11,6

Megjegyzés: a toplista a 10 percnél hosszabb műsorokat, a legnézettebb epizódot (duplikációmentesen) és a Nielsen által műsorcímmel rögzített műsorokat tartalmazza.

Főműsoridő alatt a 18:00 és 22:59 közötti időszakot értjük.

Adat: Live+As Live

Adatok forrása: Nielsen Közönségmérés / TV2 Kutatás

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...