- Hirdetés -

Bud Spencer nyerte a szilveszter estét

|

Ráadásul úgy, hogy ugyanazokat a filmeket tűzte műsorra az RTL Klub, mint egy évvel korábban. A hét legnézettebb műsora a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, a TV2-é 1,4 százalékponttal csökkent. Így az év utolsó hetében a két csatorna közötti különbség 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub javára.

Az RTL Klub egyedül a karácsony második napjának estéjét nem nyerte meg (TV2 – 13,1%, RTL Klub – 12,7%). Szoros volt a verseny december 25-én is, viszont azt ha kis differenciával is, de behúzta az RTL Klub (RTL Klub – 18,9%, TV2 – 18,1%).

52. hét / 51. hét / 50. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8%/ 14,2% / 15,3%
TV2 – 11,1% / 12,5% / 10,5%

A szilveszter estének hosszú éveken át eltérő stratégiával vágott neki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna. A TV2 igyekezett saját gyártást adni ezen az estén, az RTL Klub viszont letudta filmekkel a szilvesztert. 2016 szilveszterén már nem igazán hozott jó eredményt a saját gyártás a TV2-nek, ezért most nem is erőltették, inkább ők is filmet adtak.

Az RTL Klub a jolly jokernek számító Bud Spencer filmeket tűzött műsorra, amivel vitték is az év utolsó főműsoridejét, 13,9 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 8,9 százalékot. Apró érdekesség, hogy az RTL Klub 2016 szilveszterén ugyanazt a két filmet – Különben dühbe jövünk, És megint dühbe jövünk – adta főműsoridőben, mint 2017. december 31-én. Sőt, még a Híradó előtti sávban is ugyanúgy a Kincs, ami nincset sugározták, mint egy évvel korábban.

Kissé kényelmes megoldás volt, de bejött. A Kincs, ami nincs érdekes módon nézettebb volt, mint egy évvel korábban, a másik két film ugyan kevesebb nézőt vonzott, de még így is bőven nyerték a sávjukat.

Bud Spencer filmek – 2016. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 232 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 617 ezer néző, 18,2%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 271 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 707 ezer néző, 17,1%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 283 ezer néző, 19,1%-os share; teljes lakosság: 627 ezer néző, 15,1%-os share

Bud Spencer filmek – 2017. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 252 ezer néző, 21%-os share; teljes lakosság: 674 ezer néző, 19,5%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 193 ezer néző, 14,3%-os share; teljes lakosság: 649 ezer néző, 15,8%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 186 ezer néző, 13,6%-os share; teljes lakosság: 561 ezer néző, 14,2%-os share

A TV2 a Forrest Gumppal és a Törés című filmmel abszolválta a szilveszter estét, előbbi – a 18-49 éveseknél – 10,1 százalékos, utóbbi 6,9 százalékos share-t ért el. Összességében egyébként még ezzel is jobb eredményt produkált a TV2, mint egy évvel ezelőtt. Akkor saját gyártású műsorokkal 6,4 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, múlt vasárnap viszont a filmekkel már 8,9 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt, ami 360 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A második legnézettebb címmel az RTL Klubon – szintén december 25-én – műsorra tűzött Hamupipőke büszkélkedhet 354 ezer 18-49 éves nézővel. Harmadik helyen pedig az ugyancsak hétfői RTL Híradó végzett, 352 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságnál a december 25-i RTL Híradó volt a nézettségi éllovas, majdnem pontosan egymillióan voltak kíváncsiak a hírműsorra. Második helyre futott be a Hamupipőke a maga 901 ezer nézőjével, harmadikra pedig a december 26-i Tények, 885 ezres nézettséggel.

A TV2 a két ünnep közötti három munkanapon bemutatta a Piramis című vetélkedőjét, ami nagyjából ugyanaz, mint az RTL Klub-féle Fal. A Piramis első három adásának a nézettsége így alakult a kereskedelmi célcsoportnál: 236 ezer, 207 ezer, 125 ezer. A teljes lakosságnál a harmadik rész nézettsége nem esett be annyira, mint a 18-49 éveseknél: 744 ezer, 668 ezer, 607 ezer. Az első epizód révén pedig a csatorna harmadik legnézettebb műsora volt a Piramis.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...