- Hirdetés -

Bud Spencer nyerte a szilveszter estét

|

- Hirdetés -

Ráadásul úgy, hogy ugyanazokat a filmeket tűzte műsorra az RTL Klub, mint egy évvel korábban. A hét legnézettebb műsora a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt.

Az elmúlt héten az RTL Klub főműsoridős közönségaránya 0,6 százalékponttal nőtt, a TV2-é 1,4 százalékponttal csökkent. Így az év utolsó hetében a két csatorna közötti különbség 3,7 százalékpontot tett ki az RTL Klub javára.

Az RTL Klub egyedül a karácsony második napjának estéjét nem nyerte meg (TV2 – 13,1%, RTL Klub – 12,7%). Szoros volt a verseny december 25-én is, viszont azt ha kis differenciával is, de behúzta az RTL Klub (RTL Klub – 18,9%, TV2 – 18,1%).

52. hét / 51. hét / 50. hét (heti főműsoridős share, 18-49 évesek)

RTL Klub – 14,8%/ 14,2% / 15,3%
TV2 – 11,1% / 12,5% / 10,5%

A szilveszter estének hosszú éveken át eltérő stratégiával vágott neki a két legnézettebb kereskedelmi csatorna. A TV2 igyekezett saját gyártást adni ezen az estén, az RTL Klub viszont letudta filmekkel a szilvesztert. 2016 szilveszterén már nem igazán hozott jó eredményt a saját gyártás a TV2-nek, ezért most nem is erőltették, inkább ők is filmet adtak.

Az RTL Klub a jolly jokernek számító Bud Spencer filmeket tűzött műsorra, amivel vitték is az év utolsó főműsoridejét, 13,9 százalékos share-t értek el, miközben a TV2 8,9 százalékot. Apró érdekesség, hogy az RTL Klub 2016 szilveszterén ugyanazt a két filmet – Különben dühbe jövünk, És megint dühbe jövünk – adta főműsoridőben, mint 2017. december 31-én. Sőt, még a Híradó előtti sávban is ugyanúgy a Kincs, ami nincset sugározták, mint egy évvel korábban.

Kissé kényelmes megoldás volt, de bejött. A Kincs, ami nincs érdekes módon nézettebb volt, mint egy évvel korábban, a másik két film ugyan kevesebb nézőt vonzott, de még így is bőven nyerték a sávjukat.

Bud Spencer filmek – 2016. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 232 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 617 ezer néző, 18,2%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 271 ezer néző, 20,1%-os share; teljes lakosság: 707 ezer néző, 17,1%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 283 ezer néző, 19,1%-os share; teljes lakosság: 627 ezer néző, 15,1%-os share

Bud Spencer filmek – 2017. december 31.
Kincs, ami nincs – 18-49 évesek: 252 ezer néző, 21%-os share; teljes lakosság: 674 ezer néző, 19,5%-os share
Különben dühbe jövünk – 18-49 évesek: 193 ezer néző, 14,3%-os share; teljes lakosság: 649 ezer néző, 15,8%-os share
És megint dühbe jövünk – 18-49 évesek: 186 ezer néző, 13,6%-os share; teljes lakosság: 561 ezer néző, 14,2%-os share

A TV2 a Forrest Gumppal és a Törés című filmmel abszolválta a szilveszter estét, előbbi – a 18-49 éveseknél – 10,1 százalékos, utóbbi 6,9 százalékos share-t ért el. Összességében egyébként még ezzel is jobb eredményt produkált a TV2, mint egy évvel ezelőtt. Akkor saját gyártású műsorokkal 6,4 százalékos főműsoridős közönségarányt értek el, múlt vasárnap viszont a filmekkel már 8,9 százalékot.

Az elmúlt hét legnézettebb műsora a 18-49 évesek körében a TV2-n sugárzott Reszkessetek betörők 2. volt, ami 360 ezer nézőt vonzott a kereskedelmi célcsoportból. A második legnézettebb címmel az RTL Klubon – szintén december 25-én – műsorra tűzött Hamupipőke büszkélkedhet 354 ezer 18-49 éves nézővel. Harmadik helyen pedig az ugyancsak hétfői RTL Híradó végzett, 352 ezres nézőszámmal.

A teljes lakosságnál a december 25-i RTL Híradó volt a nézettségi éllovas, majdnem pontosan egymillióan voltak kíváncsiak a hírműsorra. Második helyre futott be a Hamupipőke a maga 901 ezer nézőjével, harmadikra pedig a december 26-i Tények, 885 ezres nézettséggel.

A TV2 a két ünnep közötti három munkanapon bemutatta a Piramis című vetélkedőjét, ami nagyjából ugyanaz, mint az RTL Klub-féle Fal. A Piramis első három adásának a nézettsége így alakult a kereskedelmi célcsoportnál: 236 ezer, 207 ezer, 125 ezer. A teljes lakosságnál a harmadik rész nézettsége nem esett be annyira, mint a 18-49 éveseknél: 744 ezer, 668 ezer, 607 ezer. Az első epizód révén pedig a csatorna harmadik legnézettebb műsora volt a Piramis.

A tíz legnézettebb műsor a 18-49 éveseknél:

A tíz legnézettebb műsor a teljes lakosságnál:

 

Heszler Róbert

Adatok forrása: RTL / Nielsen Közönségmérés

Megjegyzés: a 18-49 évesekre és a teljes lakosságra vonatkozó adatok magukban foglalják az időeltolásos tévézést is. Amennyiben nem jelezzük egy adatnál a célcsoportot, akkor az a 18-49 évesekre vonatkozik. A top 10-es táblázatokban a műsorok legnézettebb heti epizódjai szerepelnek.

Főműsoridő alatt a 19:00 és a 23:00 közötti időszakot értjük.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...