- Hirdetés -

Budapesten forgatták a Hyundai KONA reklámfilmjét

|

Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy Forma 3 versenyautó és egy hatalmas monster truck jelennek meg Budapest utcáin az új Hyundai KONA reklámfilmjében. A márka legújabb modelljének reklámkampányában a gyerekek önfeledt játékát, határtalan képzelőerejét idézi meg. A gyerekkort, amikor még hiszünk benne, hogy minden lehetséges.

A Hyundai igazi hollywoodi hangulatot varázsolt Budapestre, amikor itt forgatta a vadonatúj KONA Electric reklámfilmjét, amely egy kalandos utazás története, magával ragadó képekkel és filmes trükkökkel. A reklám egy kisfiú, Noé történetét meséli el, aki KONA kisautójával belefeledkezik a játékba, egy olyan képzeletbeli világban, ahol bármi lehetséges. A reklámfilmet az a hétköznapi varázslat ihlette, amelyet a kisfiú a valódi KONA-ban él át, amikor az édesanyjával utazik az autóban.

A szpot azt üzeni, „Élj határok nélkül” hiszen az új KONA több, mint egy autó: beindítja a képzeletedet és álmaid megvalósítására ösztönöz. Erre erősít rá az erőteljes üzenet is "Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?".

A Hyundai KONA Electric bevezető kampánya

Az Innocean Berlin kreatív ügynökség által tervezett stratégiai marketingkampány központi eleme a 30 másodperc hosszúságú reklámfilm, amit a Sterntaggal és az MJZ-vel együttműködve készíttetett a Hyundai. A kampány célja, hogy különböző formátumok segítségével progresszív gondolkodásmódot inspiráljon és bemutassa a Hyundai "Élj határok nélkül" vízióját a TV-szpot mellett, online videók és közösségi médiaeszközök felhasználásával. A reklámfilm hatását 3D-s Out-of-home (OOH) megoldások és nyomtatott hirdetéseket is fokozzák. Az integrált kampány a Hyundai összes releváns európai piacán megjelenik.

A kampány nemcsak a vadonatúj KONA csúcstechnológiáját mutatja be, hanem az autóval megélhető élményeket is, magába foglalva a Hyundai "Élj határok nélkül” víziójának lényegét: meghódítani az elképzelhetetlent, és innovatív megoldásokat népszerűsíteni a mindennapi életben. Az új KONA ennek a víziónak a lenyomata, arra ösztönözve vásárlókat, hogy a fenntartható közlekedés új korszakába lépjenek.

Híres magyar szakemberek dolgoztak a KONA Electric budapesti forgatásán

A reklámfilm rendezője, a dán Nicolai Fuglsig, aki számos szakmai díjat nyert már, többek között a Cannes Lions International Festival of Creativityn is, de hollywoodi produkció is fűződik a nevéhez: a 12 katona című mozifilm, Chris Hemsworth-szel a főszerepben.

"A képzelet varázslatos, és mi azt akartuk érzékeltetni, mintha egy gyerek játszana a játékautójával. Meg kellett találnunk a módját, hogy az autó úgy mozogjon a reklámfilmben, mintha egy gyerek kezében lenne" - meséli Nicolas Fuglsig, rendező.

A közel 100 fős stábnak sok magyar szakember is tagja volt. Az operatőr a Kossuth-díjas Erdély Mátyás volt (Saul fia), a drónfelvételekért Hévizi Tamás (A besúgó, Vörös veréb) felelt.

A reklámfilm egyik leglátványosabb vizuális eleme a KONA gyors forgó mozgása. Ezt úgy valósították meg a készítők, hogy az autót egy forgó platformra helyezték, amelyet kifejezetten a felvételhez építettek, és amelynek a mozgása azt imitálja, ahogyan a gyerekek játék közben tologatják, pörgetik a játékautóikat.

Ez a különleges „forgató” igényelte a legnagyobb előkészületet és a biztos technikai hátteret, hiszen ezt kifejezetten a Hyundai Konához tervezték, kizárólag a reklámszpot kedvéért.

„Mint a márka hazai importőre nem csak a forgatáson használt Hyundai modelleket, hanem a műszaki hátteret is biztosítottuk. Kollégáink végig jelen voltak a forgatás ideje alatt, hogy bármilyen esetlegesen előforduló műszaki kérdés, probléma esetén azonnal segíteni tudjanak. Szerencsére nem volt szükség a beavatkozásra, leginkább a speciális forgató eszköz telepítésekor volt igény a mérnöki tudásra” – meséli Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary marketing és kommunikációs vezetője.

Érdekesség, hogy a reklámban látható játékokat külön le kellett gyártatni a forgatáshoz, hogy pontosan ugyanúgy nézzenek ki, mint az „eredetiek". Így készült el az élethű KONA játékautó is, amit bizonyos jelenetekben szívószállal mozgattak a stáb tagjai. Az óriás buborékok és az utcákon repkedő sárkány számítógépes grafikával (CGI) készültek, de volt, hogy a buborékokat a jelenlévők fújták.

Miért Budapest?

Budapest rengeteg filmes produkciónak ad otthont, köszönhetően a város adottságainak és a rendelkezésre álló szakmai know-how-nak. A Hyundai esetében úgy választották ki a budapesti helyszíneket, hogy azokat jellemezze a modern és a klasszikus építészet, az európai, városias hangulat. Ez érezhető a reklámban is, ahol többek között az Alagút, a Madách tér és a Budapart tér is feltűnik, sőt remek kontrasztot mutat a sárkánnyal vagy épp a hatalmas monster truck-kal.

Ördög Ibolya szerint a forgatás mindvégig professzionális volt, a magyar stáb, a lovak, lovasok mind tökéletes összhangban dolgoztak együtt és valódi élmény volt nézni a folyamatot.

„Örülünk, hogy a részesei lehettünk a munkának. A televízióban futó kampány adaptációjának gyártása során a szpotban szereplő anyuka magyar hangja Lékai-Kiss Ramóna lett, aki a Hyundai hazai márkanagykövete és a véletlenek talányos összjátékának köszönhetően Rami kisfia is Noé és a filmben szereplő kisfiúval nagyjából egykorú. Hitelesebb magyar hangot nem is találhattunk volna a feladatra. Már csak a kisautót kell megszereznünk Noénak, de mi már tudjuk, hogy semmi sem lehetetlen.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...