- Hirdetés -

Budapesten forgatták a Hyundai KONA reklámfilmjét

|

- Hirdetés -

Középkori lovagok, óriási szappanbuborékok, egy félelmetes sárkány, egy Forma 3 versenyautó és egy hatalmas monster truck jelennek meg Budapest utcáin az új Hyundai KONA reklámfilmjében. A márka legújabb modelljének reklámkampányában a gyerekek önfeledt játékát, határtalan képzelőerejét idézi meg. A gyerekkort, amikor még hiszünk benne, hogy minden lehetséges.

A Hyundai igazi hollywoodi hangulatot varázsolt Budapestre, amikor itt forgatta a vadonatúj KONA Electric reklámfilmjét, amely egy kalandos utazás története, magával ragadó képekkel és filmes trükkökkel. A reklám egy kisfiú, Noé történetét meséli el, aki KONA kisautójával belefeledkezik a játékba, egy olyan képzeletbeli világban, ahol bármi lehetséges. A reklámfilmet az a hétköznapi varázslat ihlette, amelyet a kisfiú a valódi KONA-ban él át, amikor az édesanyjával utazik az autóban.

A szpot azt üzeni, „Élj határok nélkül” hiszen az új KONA több, mint egy autó: beindítja a képzeletedet és álmaid megvalósítására ösztönöz. Erre erősít rá az erőteljes üzenet is "Mikor felejtetted el, hogy minden lehetséges?".

A Hyundai KONA Electric bevezető kampánya

Az Innocean Berlin kreatív ügynökség által tervezett stratégiai marketingkampány központi eleme a 30 másodperc hosszúságú reklámfilm, amit a Sterntaggal és az MJZ-vel együttműködve készíttetett a Hyundai. A kampány célja, hogy különböző formátumok segítségével progresszív gondolkodásmódot inspiráljon és bemutassa a Hyundai "Élj határok nélkül" vízióját a TV-szpot mellett, online videók és közösségi médiaeszközök felhasználásával. A reklámfilm hatását 3D-s Out-of-home (OOH) megoldások és nyomtatott hirdetéseket is fokozzák. Az integrált kampány a Hyundai összes releváns európai piacán megjelenik.

A kampány nemcsak a vadonatúj KONA csúcstechnológiáját mutatja be, hanem az autóval megélhető élményeket is, magába foglalva a Hyundai "Élj határok nélkül” víziójának lényegét: meghódítani az elképzelhetetlent, és innovatív megoldásokat népszerűsíteni a mindennapi életben. Az új KONA ennek a víziónak a lenyomata, arra ösztönözve vásárlókat, hogy a fenntartható közlekedés új korszakába lépjenek.

Híres magyar szakemberek dolgoztak a KONA Electric budapesti forgatásán

A reklámfilm rendezője, a dán Nicolai Fuglsig, aki számos szakmai díjat nyert már, többek között a Cannes Lions International Festival of Creativityn is, de hollywoodi produkció is fűződik a nevéhez: a 12 katona című mozifilm, Chris Hemsworth-szel a főszerepben.

"A képzelet varázslatos, és mi azt akartuk érzékeltetni, mintha egy gyerek játszana a játékautójával. Meg kellett találnunk a módját, hogy az autó úgy mozogjon a reklámfilmben, mintha egy gyerek kezében lenne" - meséli Nicolas Fuglsig, rendező.

A közel 100 fős stábnak sok magyar szakember is tagja volt. Az operatőr a Kossuth-díjas Erdély Mátyás volt (Saul fia), a drónfelvételekért Hévizi Tamás (A besúgó, Vörös veréb) felelt.

A reklámfilm egyik leglátványosabb vizuális eleme a KONA gyors forgó mozgása. Ezt úgy valósították meg a készítők, hogy az autót egy forgó platformra helyezték, amelyet kifejezetten a felvételhez építettek, és amelynek a mozgása azt imitálja, ahogyan a gyerekek játék közben tologatják, pörgetik a játékautóikat.

Ez a különleges „forgató” igényelte a legnagyobb előkészületet és a biztos technikai hátteret, hiszen ezt kifejezetten a Hyundai Konához tervezték, kizárólag a reklámszpot kedvéért.

„Mint a márka hazai importőre nem csak a forgatáson használt Hyundai modelleket, hanem a műszaki hátteret is biztosítottuk. Kollégáink végig jelen voltak a forgatás ideje alatt, hogy bármilyen esetlegesen előforduló műszaki kérdés, probléma esetén azonnal segíteni tudjanak. Szerencsére nem volt szükség a beavatkozásra, leginkább a speciális forgató eszköz telepítésekor volt igény a mérnöki tudásra” – meséli Ördög Ibolya, a Hyundai Holding Hungary marketing és kommunikációs vezetője.

Érdekesség, hogy a reklámban látható játékokat külön le kellett gyártatni a forgatáshoz, hogy pontosan ugyanúgy nézzenek ki, mint az „eredetiek". Így készült el az élethű KONA játékautó is, amit bizonyos jelenetekben szívószállal mozgattak a stáb tagjai. Az óriás buborékok és az utcákon repkedő sárkány számítógépes grafikával (CGI) készültek, de volt, hogy a buborékokat a jelenlévők fújták.

Miért Budapest?

Budapest rengeteg filmes produkciónak ad otthont, köszönhetően a város adottságainak és a rendelkezésre álló szakmai know-how-nak. A Hyundai esetében úgy választották ki a budapesti helyszíneket, hogy azokat jellemezze a modern és a klasszikus építészet, az európai, városias hangulat. Ez érezhető a reklámban is, ahol többek között az Alagút, a Madách tér és a Budapart tér is feltűnik, sőt remek kontrasztot mutat a sárkánnyal vagy épp a hatalmas monster truck-kal.

Ördög Ibolya szerint a forgatás mindvégig professzionális volt, a magyar stáb, a lovak, lovasok mind tökéletes összhangban dolgoztak együtt és valódi élmény volt nézni a folyamatot.

„Örülünk, hogy a részesei lehettünk a munkának. A televízióban futó kampány adaptációjának gyártása során a szpotban szereplő anyuka magyar hangja Lékai-Kiss Ramóna lett, aki a Hyundai hazai márkanagykövete és a véletlenek talányos összjátékának köszönhetően Rami kisfia is Noé és a filmben szereplő kisfiúval nagyjából egykorú. Hitelesebb magyar hangot nem is találhattunk volna a feladatra. Már csak a kisautót kell megszereznünk Noénak, de mi már tudjuk, hogy semmi sem lehetetlen.”

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Szoboszlaival kezdi az új évet a Network4

December 3-án a MATCH4-en láthatják a szurkolók, ahogyan a Liverpool a Fulhamet fogadja, közvetlenül karácsony előtt, december 20-án pedig a Liverpool - West Ham Ligakupa-negyeddöntő kerül képernyőre. A rajongóknak jól indul az új év...

Jeges izgalmak a Sport TV-n

Nem volt még arra példa Magyarországon, hogy televízióban is követhető legyen az U20-as divízió 1/A jégkorong-világbajnokság. A Sport TV azonban december 10-16. között élőben közvetíti a magyar válogatott mérkőzéseit a hazai eseményről.December 10. és...

Hatalmas a különbség a borvidékek ingatlanárai között

Magyarország hat borrégiója közül az Etyek-Budai, a Móri, a Neszmélyi, a Pannonhalmi és a Soproni borvidéket magában foglaló Felső-Pannon borrégióban volt a legdrágább, csaknem 500 ezer forint a lakások négyzetmétere 2022-2023-ban. A legalacsonyabb, négyzetméterenkénti...

Automata boltot nyitott a Spar

Mesterséges intelligencián alapuló, pénztáros és eladók nélküli SPAR automata üzlet működött két napon át Budapesten, Európa legnagyobb Sneakerness fesztiválján. Az elsősorban a Z-generáció tagjainak szánt szolgáltatás teszt-üzemmódban dolgozott, de a mobil „Satellit Store S”...

Messze még a hazai cégek valódi felelősségvállalása

A hazai cégek elkötelezettek a társadalmi felelősségvállalás (CSR) tekintetében, de távol vannak attól, hogy valódi megoldásokat nyújtsanak a szociális és környezeti problémák hatékony kezelésére – derül ki a WHC Csoport és a Scale Impact...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Újabb saját gyártású sorozattal erősít a Disney+

A James Clavell bestseller könyve alapján készült FX- „A sógun” itthon kizárólag a Disney+-on lesz elérhető 2024. február 27-től. A 10 részes minisorozatot Rachel Kondo és Justin Marks készítette, melyben olyan sztárok és producerek...

Még mindig a Samsung a világ legjobb munkaadója

A Forbes ranglistáján ismét a Samsung nyerte el a „A Világ Legjobb Munkaadója” címet. Az első helyezettnek járó elismerést már negyedik éve kapja meg a vállalat – a kiemelkedő eredmény tükrözi azt a hatalmas...

Idén is keresik a legsikeresebb startupokat

A Tőkeportál, az MBH Fintechlab, a MAFISZ (HFA), az ÓUVC Venture Studio, a Startup Grind, a Pozi.io, a Startitup Győr, a Startup Hungary, a HUNBAN, a Global Startup Awards, a CIB bank, a 500VC...

Erős lehet az év vége az ingatlanpiacon

Nem csak az üzletekben, az ingatlanpiacon, a pénzintézetekben és a hivatalokban is dömpingre számítanak a Duna House és a Credipass szakértői idén decemberben. A befektetők ingatlanvásárlási kedvét az inflációkövető állampapír kivezetése erősítheti a megszokottnál...

Ez lehet az okosmobilok jövője

Abu-Dzabiban, a Fortune Global Forum 2023-on Dr. Ray Guo, a HONOR marketingigazgatója beszélt az okos készülékek jövőjéről. Egyéb vállalati vezetőkkel tárgyalta az intelligens világ jövőképét, kitérve a hajlítható eszközök népszerűségére, a mesterséges intelligenciára és...
- Hirdetés -

Podcast

A sneaker az új generáció óraszenvedélye

A sneakerek embereket, generációkat kötnek össze, a resellerek óriási pénzeket kaszálnak a legkisebb kiegészítőkkel is, a laikusok pedig nem értik, miért. Erről rántja le a leplet Trunk Tamás, a Dablty alapítója, influenszer és Z-generációs...

A piac előtt tudtunk járni

A csapból is az AI folyik, és ez még egy darabig biztos így lesz. Nem csoda hát, hogy többek között erről, valamint ügynökségépítésről és a Brand Festivalról is folyt a beszélgetés Biró Lászlóval, a...

A listák hatalma – Signature40 a Business Lounge-ban

Az idei Marketing Summiton már másodjára hirdették ki a 40 legjobb marketingmenedzser listáját, a Signature40-t. Így a szeptember 27-ei Business Lounge is ekörül forgott. Vaszary Ádám, a lista társalapítója a lista hátteréről, az inspirációról...

Don't Miss

Hiszünk a szinergia erejében

A csatornák kombinációja eredményezi a legnagyobb hatékonyságot marketingtevékenységünk során – mondta el Charlotte Miles. Az IKEA Csehországért, Magyarországért és Szlovákiáért felelős marketing menedzsere az mmonline.hu-nak adott interjúban beszélt arról, hogy miért indították el már...

Időt és energiát spórolunk ügyfeleinknek – interjú Csiszár Gergővel

Gyorsabb és hatékonyabb együttműködések, ahol jó nagy betűkkel folyamatosan látható minden fontos KPI az ügyfél számára, nincs kamuzás – többek között ezt nyújtja a felhasználók számára a Post For Rent új megoldása Csiszár Gergő...

Akár gyorsíthatunk is tovább

Erős növekedési fázisban vagyunk, és az a célunk, hogy ez az ütem tartósan fennmaradjon – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak R. Kovács Dániel. A Front Page Communications alapítója, ügyvezető igazgatója nem titkolja, hogy ügynökségi területen...

Az áraknak emelkedniük kell

A televíziós hirdetési áraknak emelkedniük kell ahhoz, hogy minden reklámozó hozzáférhessen a tévé által biztosított elérésekhez – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dudás Gergely. Az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese jelezte azt is, hogy éppen...

Fókuszban a multiplatform növekedés

A lineáris piac lassan elérheti a maximumát, és egyre inkább van egy olyan típusú közönség, amelyik a streaming felé fordul – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Borsány-Gyenes András. A Network4 Media Group vezérigazgatója beszélt a...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Kizöldül a Nádudvari

Átfogó környezettudatos fejlesztési programot valósít meg az idén a Nádudvari Élelmiszer Kft., amelynek eredményeként körülbelül 300 család igényét fedező energiamennyiséget sikerül megspórolni. A fenntartható gazdálkodás jegyében további lépéseket is tesz a cég, így az...

Új törvény segítheti, hogy fenntarthatóbban működjenek a vállalatok

Benyújtotta a kormány a fenntartható vállalati működést ösztönző törvénymódosítási javaslatot az Országgyűlésnek – hívja fel a figyelmet az EY. Az érintett hazai cégeknek környezeti, társadalmi és vállalatirányítási (ESG) szempontból is át kell világítaniuk működésüket,...

Díjat nyert a K&H fenntarthatósági indexe

A Kreatív magazin szakmai zsűrije ezüst Prizma-díjjal értékelte a K&H fenntarthatósági indexét és a hozzá kapcsolódó kommunikációs tevékenységet, amely hatékonyan és társadalmilag felelősen alkalmazza az adat- és kutatásalapú PR-eszközöket. A hazai PR-, reklám- és...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....