- Hirdetés -

Budapesten terjeszkedik a BlueVoyant

|

Az amerikai központú kiberbiztonsági vállalat, a BlueVoyant hatalmas növekedéssel ünnepli fél évtizedes fennállását. A belső és külső kibervédelemmel foglalkozó vállalat 2017-es alapítása óta 20 ország több mint 700 ügyfelével iparágvezetővé nőtte ki magát. A budapesti kiberbiztonsági műveleti központtal rendelkező cég egyedülálló megoldásaival világszerte sikeresen monitorozza és óvja az ügyfelek digitális ökoszisztémáját.

Az elmúlt öt évben a BlueVoyant csapata fáradhatatlanul dolgozott azon, hogy választ adjon a szervezeteket érintő legfontosabb kiberbiztonsági kihívásokra. A kibertérben zajló támadások nem újkeletű fenyegetések, azonban az elmúlt évek ugrásszerű digitalizációja fokozottan sérülékennyé tette a vállalatokat.

A leggyakoribb, ún. zsarolóvírusos (ransomware) támadások a szoftverek sebezhetőségét használják ki, akár a teljes szervezet működését megbénítva. Sokkal súlyosabb kitettséget jelentenek azonban azok a megnövekedett számú fenyegetések, amik a vállalatok szerteágazó beszállítói láncát célozzák, így jelentős gazdasági károkat okozva az óvatlan szervezeteknek. A BlueVoyant nemrégen bemutatott Elements platformja négy üzletágon keresztül nyújt védelmet nem csupán a belső, hanem a teljes vállalati ökoszisztéma számára. A felügyelt incidenskezelés és reagálás (BlueVoyant Core: MDR), a teljes beszállítói láncot érintő kiberkockázat-kezelés (BlueVoyant Terrain: 3PR), a digitális márkavédelem (BlueVoyant Sky: DRP) és a szakértői szolgáltatások (BlueVoyant Liquid: PS) modulokként vagy egyetlen, teljes körű megoldásként is alkalmazhatóak az ügyfelek egyedi igényei alapján.

„Figyelemre méltó növekedésünk is azt bizonyítja, hogy a vállalatoknak és a kormányzati szerveknek egyre nagyobb szükségük van a belső és külső fenyegetésekkel szembeni védelemre, ahogy a kiberbiztonság területe is mindinkább kifinomultabbá válik – nyilatkozta Jim Rosenthal, a cég vezérigazgatója és társalapítója. – Azért hoztuk létre a BlueVoyant-ot, hogy olyan sziklaszilárd kibervédelmet nyújtsunk, amilyet korábban egyetlen szolgáltatás sem tudott. Az alapítás óta eltelt rövid idő alatt sikerült elérnünk ezt a célt, és további növekedésre számítunk.”

Finanszírozás és felvásárlások

Megalakulása óta a vállalat jelentős pénzügyi forrásokat nyert el fejlett technológiai képességeinek elmélyítésére és globális terjeszkedésének felgyorsítására.

Az elmúlt években szingnifikáns akvizíciókkal erősítette tovább pozícióját. 2021-ben felvásárolta a Marclay-t (jelenleg BlueVoyant U.K.), amellyel kiterjesztette jelenlétét az Egyesült Királyságban, valamint a Concanon adatelemzési vállalatot, amely felgyorsította a Splunk felhőplatformra való migrációt és a platform bevezetését. Ugyanebben az évben a BlueVoyant tulajdonába került a 202 Group is, amely a beszerzési lánc átláthatóbbá tételével és hagyományos kockázatmentesítési képességekkel bővítette a szolgáltatási palettát. A vállalat 2020-ban megvásárolta a Managed Sentinel natív felhőalapú biztonsági szolgáltatót, amelynek köszönhetően világszerte fejleszteni tudta a Microsoft-ügyfelek számára nyújtott szolgáltatásait.

„A terjeszkedéssel párhuzamosan növekedtek a képességeink és tovább feszegettük földrajzi határainkat – tette hozzá Tom Glocer, a BlueVoyant ügyvezető elnöke és társalapítója. – Nem kisebbet vállaltunk, mint hogy ügyfeleinknek védelmet nyújtunk a világ legnagyobb kihívást jelentő kiberfenyegetéseivel szemben.”

Hazai sikerek

Az egyedülálló kiberbiztonsági megoldásokat nyújtó vállalat 2021-től Magyarországon is jelen van óriási sikerrel. Mi sem mutatja ezt jobban, mint hogy Budapestet választották az európai terjeszkedés bázisául és így új, kiberbiztonsági műveleti központjuk (Security Operations Center) helyszínéül is. Itthon ezidáig főként a pénzügyi, média és kormányzati szektorokban számítanak rájuk, olyan prominens ügyfelek bizalmát nyerték már el, mint a hazai piacvezető öt bank egyike, vagy az egyik legnagyobb hazai médiavállalat.

„Magyarországot a több mint hat lehetséges helyszín közül választottuk ki, hogy az európai ágazat központja legyen. Ez egyértelműen a helyi szakértelem és üzleti környezet elismerése – mondta el Rácz György, a BlueVoyant Európáért felelős elnöke, a BlueVoyant Magyarország ügyvezető igazgatója. - A kiberbiztonság és a képzett emberi erőforrás hiánya egyre sürgetőbb témává válnak mind a hazai, mind az európai piacon, ami a menedzselt felhőalapú szolgáltatások irányába tereli a piaci szereplőket.”

Díjak és elismerések

A BlueVoyant kibervédelmi platformja kivívta az ágazat elismerését, több mint 20 díjat és jelölést gyűjtött be a cég alapítása óta, beleértve a következőket:

2022 – Microsoft U.S. Az év biztonsági partnere

2021-es Microsoft Security 20/20 Award a legjobb MDR (felügyelt incidenskezelési és reagálási) csapat részére

A Microsoft 150 legjobb menedzselt szolgáltatási partnerének elismerése

2022-es Fortress Cybersecurity Award – Szervezeti kiválóság és vezetés: Jim Rosenthal, a BlueVoyant társalapítója és vezérigazgatója

2022-es Golden Bridge Business and Innovation Awards – A szervezetet a biztonsági szolgáltatások területén az év vállalatának és az Amerikai Egyesült Államokban az ügyfelek szempontjából az év legsikeresebb vállalatának járó Arany Globee díjjal illették, Jim Rosenthal társalapító és vezérigazgató pedig elnyerte a biztonsági szolgáltatások területén az év vezetői teljesítményéért járó Arany Globee szakmai elismerést

Az amerikai kórházak szövetsége (American Hospital Association, AHA)

a kiberkockázat-kezelési és felügyelt incidenskezelési és reagálási szolgáltatásokért az előnyben részesített kiberbiztonsági szolgáltatói program győztesévé választotta

A Splunk által a 2021-es Splunk Security Cloud sajtóközleményben ökoszisztéma-partnerként megnevezett két vállalat egyike (az Amazon Web Services, AWS mellett)

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...