- Hirdetés -

Ezt ne tegyük az online társkeresőkön

|

- Hirdetés -

Magyarországon évente sok százezer egyedülálló regisztrál különböző társkereső oldalakra, hogy megtalálja a párját. A VagyokNeked.hu társkereső oldal üzemeltetői eddigi tapasztalataik alapján közzétettek egy listát azokkal a tipikus hibákkal, amik miatt nem vagy csak nagyon nehezen tudunk párt találni az interneten.

 

Hiba #1: Azt gondoljuk, hogy elég beregisztrálni, megadni néhány adatot magunkról és majd ránk talál a szerelem

 

Ez sajnos nem így van. Sokan azt hiszik, hogy elegendő a legfontosabb paramétereiket megadniuk (életkor, lakhely) és garantált a siker. Elviekben ez így van, gyakorlatban viszont így biztosan nem jutunk messzire. A VagyokNeked.hu kutatása szerint például azok, akik töltenek fel magukról készült fotót, sokszoros eséllyel indulnak neki a társkeresésnek. Gondoljunk csak bele, hogy sokkal szívesebben levelezünk mi is olyan társkeresőkkel, akiknek van fotójuk és több adatot, információt elárulnak magukról az oldalon. A sablon bemutatkozó szövegeket is felejtsük el! Egy jól összerakott adatlappal sokkal nagyobb sikerre számíthatunk. És ami még fontosabb: ne féljünk üzenetet írni a kiszemeltnek! Ha mindig csak arra várunk, hogy majd leszólítanak, egyedül megyünk haza a házibuliból…

 

 

Hiba #2: Egy-két évet vagy pár kilót nyugodtan letagadhatok, úgysem látják, ki ül a másik oldalon

 

Óriási hiba! Előbb-utóbb – ha tényleg komolyan gondoljuk – elkerülhetetlen lesz a személyes találkozás, ahol sok minden kiderül a másikról. Nem érdemes valótlanságokat állítani, mert ezzel csak felesleges köröket futunk majd és sorozatos kudarcok érnek. Ez nem jó sem nekünk, sem annak, akivel randizni fogunk. Maradjunk őszinték!

 

 

Hiba #3: A tökéletest akarjuk, körömszakadtáig

 

Irreális elvárásokkal társat keresni olyan, mint az álom munkahelyre várni egy életen át. Attól még, hogy valaki 2-3 centivel alacsonyabb, vagy 1-2 évvel idősebb, mint elvárnánk, lehet életünk párja. Nem kell mindenben kompromisszumot kötni, de felesleges foggal-körömmel ragaszkodni egy olyan ideálhoz, aki lehet, hogy nem is létezik. Ha valaki így teszi, könnyen hoppon marad.

 

 

Hiba #4: Türelmetlenek vagyunk

 

Ne siettessük a boldogságot! Nem kell már a második levélben arról faggatni az illetőt, hogy hány gyereket szeretne, vagy miért nem ér rá ma este, mert ez sokak szemében inkább riasztó, mint szimpatikus hozzáállás. Olyan ez, mint a próbaidő elején fizetésemelést kérni. Lehet, de nem tanácsos. A VagyokNeked.hu adatai szerint egy átlagos társkereső legalább 2-3 hónapig keresgél, ismerkedik az oldalon keresztül, mire megtalálja a párját.

 

 

Hiba #5: Nem tudjuk, mit akarunk

 

A 3. pont ellentéte, amikor még magunknak sem fogalmaztuk meg, hogy egyáltalán mire vágyunk, milyen embert képzelünk el társnak magunk mellett. Előbb legyünk tisztában az elvárásainkkal – amik mozogjanak a realitás talaján – és utána keressünk csak társat! Friss szakítás után például még nem biztos, hogy érdemes…

 

 

Hiba #6: Túlzott bizonyítási kényszer

 

Folyton meg akarunk felelni mindenkinek és ez a társkeresésben sincs másként, ami egy szinten túl már biztosan nem járható út. Ne akarjunk megfelelni mindenkinek, de ennek ellenére legyünk képesek kompromisszumokat is kötni! Ha irtózunk a fehér abroszos éttermektől, beszéljük le inkább a randit máshová. Ha nekünk jobban tetszik a barna haj, csak azért ne menjünk el fodrászhoz festetni, mert az úriember szőke barátnőt szeretne. Ha minket akar, nem fog számítani a hajunk színe. Ha meg igen, akkor meg úgysem ő az igazi.

 

 

Hiba #7: Kishitűség és hogy csak olyan „selejtesek” keresnek társat, mint mi magunk

 

Szintén egy súlyos tévedés! Egyáltalán nem azért keresnek társat interneten az egyedülállók, mert „selejtesek” lennének, hanem azért, mert máshol már egyre nehezebb. Ugyanúgy, mint mi. Ne legyünk kishitűek, ne gondoljuk azt, hogy „megpróbálom azért, de semmi esélyem”! Legyünk pozitívak és nyitottak a világra! Hinnünk kell magunkban, anélkül ne is kezdjünk bele.

 

 

Hiba #8: Gyorsan feladjuk

 

Attól még, hogy az első telefonbeszélgetés, vagy az első randi nem sikerült tökéletesre, még nem jelenti azt, hogy azonnal tovább kell állnunk és keresnünk valaki mást vagy – még rosszabb – törölni magunkat a társkereső oldalról. Adjunk időt magunknak, szánjunk időt a társkeresésre!

 

 

Hiba #9: Nehezen viseljük el a kudarcot

 

Ez akár az előző pont folytatása is lehet. Lehet, hogy elsőre nem sikerül megismerkedni a kiválasztottal, sőt lehet, hogy a másodszor is csalódni fogunk valakiben, de ez nem jelenti azt, hogy most már örök életünkre magányra vagyunk kárhoztatva. Ha nem hiszünk benne, hogy valahol ott a másik felünk, nem is fogjuk megtalálni soha. Ha kudarc ér, tartsunk inkább szünetet, amíg feldolgozzuk, de semmiképpen se adjuk fel!

 

 

Hiba #10: Ha sikerül, mégsem hisszük el

 

Megismerkedtünk valakivel, de még mindig bennünk van a félsz, hogy gyorsan vége lehet és emiatt inkább nézelődünk tovább, hátha… Nincs hátha. Egyrészt, ha kiderül, hogy stikában még mindig társat keresünk, az azonnal megmérgezi az új kapcsolatot, másrészt meg önkéntelenül is a jobbat, a szebbet fogjuk keresni. Hagyjunk időt a kibontakozó kapcsolatnak és csak akkor térjünk vissza a társkereséshez, ha úgy látjuk, hogy nem működik. Lehet ez a „B” terv, csak ne párhuzamosan csináljuk!

 

Fentiek közül, ha már felismertük, hogy melyik gondolat akadályoz bennünket a sikeres társkeresésben, könnyebben tehetünk is ellene. Bár olykor nehéznek tűnik a személyiségünkkel is megharcolni a boldogság érdekében, de ha sok múlik rajta – márpedig sok múlik rajta –, akkor bizony ne hagyjuk annyiban!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Vidus Gabriella vezeti a TOP50 médiás rangsort

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett idén a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50-es rangsora élén, ezzel már hetedszer szerezte meg az első pozíciót. A második Vaszily Miklós, a TV2 Csoport igazgatósági...

Magyar hősökről készült különleges fotósorozat

Magyar fotográfusokkal együttműködve különleges mobilfotó-sorozattal mutatja be az éjszaka hétköznapi hőseinek életét a Huawei. A Huawei P60 Pro okostelefonnal készített képek exkluzív betekintést adnak három olyan hivatás – kutató-mentők, tűzoltók, polgárőrök – képviselőinek életébe,...

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Így lehet kiberbiztos a nyaralás

Felmérések szerint a Földön élő minden emberre legalább 3 hamis személyazonosság jut a kiberbűnözői piacon, mégis mintha továbbra is félvállról vennénk a fenyegetést a hétköznapokban, különösen a lazább nyári időszakban. Hamarosan elözönlik az üzenőfalakat...

Rocklegendák érkeznek Budapestre

Először érkezik Magyarországba Hollywood Vampires és egy felejthetetlen koncerttel szeretnék meglepni a rockzene rajongóit. A legendás banda tagjai között található Johnny Depp, Alice Cooper, Joe Perry (Aerosmith) és Tommy Henriksen.A Hollywood Vampires nem csupán...

Ezek a filmek vonzották a nézőket

Izgalmas és eseménydús hónapokat tudhat maga mögött a Warner Bros. Discovery (WBD). Az Egyesült Államokban nagyszabású kampány keretében bevezették a MAX-ot, a WBD továbbfejlesztett streaming platformját, globálisan megünnepelték a Warner Bros. 100 éves évfordulóját,...

Nyerő lehet az ingatlanbefektetés

A múlt héten bejelentett szigorítások alaposan átrajzolhatják a megtakarítások piacát a pénzügyi szakemberek várakozásai alapján. A kormányzati szándék egyértelműen az állampapírok piacának erősítése, de emellett az ingatlanbefektetések szerepe is tovább erősödhet a Duna House...

A mélypont után ismét nőtt a hazai vállalkozások száma

Ismét emelkedésnek indult a vállalkozások száma Magyarországon, idén megfordult a kisadózó vállalkozások tételes adója (kata) eltörlése nyomán kialakulni látszó tavalyi negatív trend. A legnagyobb arányú emelkedés az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató...

Újabb segítség a vállalkozásoknak

Az elmúlt 3 év gazdasági eseményei nem kímélték a vállalkozói szektort. A kereskedelem és az ipar különösen nehéz helyzetben van, ami számos boltbezárást és az ipari termelés volumenének csökkenését eredményezte. Ez a kihívásokkal teli...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Vidus, Vaszily, Guttengéber – ők vezetik az idei TOP50-es listát

Hetedik alkalommal végzett a médiapiaci Top 50 rangsor élén Vidus Gabriella, ezzel az első helyek számában beérte Dirk Gerkenst. A listán szereplők többségét a médiavállalatok adták, azonban az idén már több beosztott vezető került...

Vidus Gabriella vezeti a TOP50 médiás rangsort

Vidus Gabriella, az RTL Magyarország vezérigazgatója végzett idén a Marketing&Media magazin legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50-es rangsora élén, ezzel már hetedszer szerezte meg az első pozíciót. A második Vaszily Miklós, a TV2 Csoport igazgatósági...

Magyar hősökről készült különleges fotósorozat

Magyar fotográfusokkal együttműködve különleges mobilfotó-sorozattal mutatja be az éjszaka hétköznapi hőseinek életét a Huawei. A Huawei P60 Pro okostelefonnal készített képek exkluzív betekintést adnak három olyan hivatás – kutató-mentők, tűzoltók, polgárőrök – képviselőinek életébe,...

Saját streaming szolgáltatást indít a Real Madrid

A Real Madrid lett a legújabb futballklub, amely saját streaming szolgáltatást indít. A klub RM Play nevű platformja több mint 700 órányi tartalmat tartalmaz majd, és elérhető lesz mobiltelefonon, táblagépeken és okostévéeszközökön, köztük Apple...

Rajtol a sztárvetélkedő az RTL+-on

Az előző évad sikerét követően, június 9-től, újabb sztárok vetélkednek Sebestyén Balázs nappalijában, kizárólag az RTL+ előfizetői kínálatában. A Gyertek át! - A Sztárvetélkedő hetedik évada sem fogja nélkülözni a pikáns humort, a szókimondó sztárvetélkedőben...

Podcast

Ha eszközként kezeljük, máshogy állunk hozzá

Talán túl sok sci-fi-t néztünk gyerekkorunkban és azért viszonyulunk fenntartásokkal a mesterséges intelligenciához, aminek ma már a számítógépes játékok világától elkezdve az orvosi diagnosztikáig szinte mindenhol hasznát veszik. De tény, hogy kikerülhetetlen, így kérdés,...

A televíziós bevételek nem csökkennek

Streaming ide, digital hirdetések oda, még mindig a televízióhoz fordulnak a legnagyobb hirdetők, hiszen „ezer fő elérését tekintve továbbra is ez a legolcsóbb” – mondja Kosaras Klaudia, az Atmedia kereskedelmi igazgatója. A Business Lounge...

A mozi él és élni akar

Konkurencia-e a streaming, mi vonzza az embereket a moziba 2022-ben és miért értékesebb a mozifilmek előtti reklámblokk? Többek között ez is kiderült a Business Lounge podcast április 12-ei adásából, melynek Kiss Zsuzsanna, a Cinema...

Don't Miss

A bankszektor is kizöldülhet

A piac minden szereplője, így egy pénzintézet is tehet a fenntarthatóságért, jól mutatja ezt a most létrejövő MBH Bank példája. Szege György ESG- és fenntarthatósági vezetőt kérdeztük az MBH Bank céljairól, törekvéseiről és zöldhitel...

A használt cikk a jövő

Egyre nagyobb a divatja a másodkézből szerzett használati tárgyaknak, ruháknak, bútoroknak, hiszen az egyediségen túl ezzel a földet is védi a fogyasztó. Hogy mivel tudja magához csalogatni a potenciális vásárlókat Magyarország egyik legnagyobb online...

Megkérdőjelezni az eddigi triviálisnak gondolt dolgokat

Egy rendezvény megítélése szempontjából a fenntarthatóság egyre fontosabb. A leglényegesebb annak a szemléletmódnak az elsajátítása, hogy az eddig triviálisnak gondolt dolgokat megvizsgáljuk, hogy azoknak van-e fenntarthatóbb módjuk – nyilatkozta lapunknak Fazakas F. János, a...

Valódi változásokat csak közösen érhetünk el

Ambiciózus célt tűzött ki maga elé az Auchan, 2030-ra közel felével csökkentenék áruházaik szén-dioxid-kibocsátását – mondta el Varga-Futó Ildikó. A vállalat hazai CSR-igazgatója beszélt az eddigi fenntarthatósági eredményeikről, a vásárlói edukációról és elárulta azt...

Izgalmas évek előtt állunk

Miért váltott munkahelyet, mivel kezdte a munkát az új pozícióban és milyen tervei vannak – többek között erről is beszélt az mmonline.hu-nak adott interjúban Novák Péter. A Httpool by Aleph új country managere elárulta...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Országos mentőakcióban a Spar

Féléves tesztelést követően mostantól valamennyi SPAR és INTERSPAR áruházban bekapcsolódhatnak a vevők a tudatos élelmiszermentés folyamatába a Munch-applikációval, amelyen keresztül akár 66 százalékkal olcsóbban, gyorsan és kényelmesen juthatnak hozzá jó minőségű élelmiszerekhez.Sok családban még...

Fenntartható ötleteket díjaztak

Alternatív környezettudatos ötlettel, a chipses zacskók kreatív és praktikus újrafelhasználásásával vihették haza a fődíjat a nyírségi diákok a Samsung és az EdisonKids Megoldások a holnapért kihívásán. A harmadik alkalommal megrendezett versenyen 12-18 éves tanulók...

Évente 19 ezer tonna bútort égetünk el

Évente körülbelül 43-59 ezer tonna fabútorhulladék keletkezik Magyarországon, azonban a kiterjedten működő bútorhulladék-feldolgozó rendszer hiányában ennek a nagy része égetőkben végzi – derül ki az IKEA friss tanulmányából. Igény lenne a már nem használt...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....