- Hirdetés -

Ezt ne tegyük az online társkeresőkön

|

- Hirdetés -

Magyarországon évente sok százezer egyedülálló regisztrál különböző társkereső oldalakra, hogy megtalálja a párját. A VagyokNeked.hu társkereső oldal üzemeltetői eddigi tapasztalataik alapján közzétettek egy listát azokkal a tipikus hibákkal, amik miatt nem vagy csak nagyon nehezen tudunk párt találni az interneten.

 

Hiba #1: Azt gondoljuk, hogy elég beregisztrálni, megadni néhány adatot magunkról és majd ránk talál a szerelem

 

Ez sajnos nem így van. Sokan azt hiszik, hogy elegendő a legfontosabb paramétereiket megadniuk (életkor, lakhely) és garantált a siker. Elviekben ez így van, gyakorlatban viszont így biztosan nem jutunk messzire. A VagyokNeked.hu kutatása szerint például azok, akik töltenek fel magukról készült fotót, sokszoros eséllyel indulnak neki a társkeresésnek. Gondoljunk csak bele, hogy sokkal szívesebben levelezünk mi is olyan társkeresőkkel, akiknek van fotójuk és több adatot, információt elárulnak magukról az oldalon. A sablon bemutatkozó szövegeket is felejtsük el! Egy jól összerakott adatlappal sokkal nagyobb sikerre számíthatunk. És ami még fontosabb: ne féljünk üzenetet írni a kiszemeltnek! Ha mindig csak arra várunk, hogy majd leszólítanak, egyedül megyünk haza a házibuliból…

 

 

Hiba #2: Egy-két évet vagy pár kilót nyugodtan letagadhatok, úgysem látják, ki ül a másik oldalon

 

Óriási hiba! Előbb-utóbb – ha tényleg komolyan gondoljuk – elkerülhetetlen lesz a személyes találkozás, ahol sok minden kiderül a másikról. Nem érdemes valótlanságokat állítani, mert ezzel csak felesleges köröket futunk majd és sorozatos kudarcok érnek. Ez nem jó sem nekünk, sem annak, akivel randizni fogunk. Maradjunk őszinték!

 

 

Hiba #3: A tökéletest akarjuk, körömszakadtáig

 

Irreális elvárásokkal társat keresni olyan, mint az álom munkahelyre várni egy életen át. Attól még, hogy valaki 2-3 centivel alacsonyabb, vagy 1-2 évvel idősebb, mint elvárnánk, lehet életünk párja. Nem kell mindenben kompromisszumot kötni, de felesleges foggal-körömmel ragaszkodni egy olyan ideálhoz, aki lehet, hogy nem is létezik. Ha valaki így teszi, könnyen hoppon marad.

 

 

Hiba #4: Türelmetlenek vagyunk

 

Ne siettessük a boldogságot! Nem kell már a második levélben arról faggatni az illetőt, hogy hány gyereket szeretne, vagy miért nem ér rá ma este, mert ez sokak szemében inkább riasztó, mint szimpatikus hozzáállás. Olyan ez, mint a próbaidő elején fizetésemelést kérni. Lehet, de nem tanácsos. A VagyokNeked.hu adatai szerint egy átlagos társkereső legalább 2-3 hónapig keresgél, ismerkedik az oldalon keresztül, mire megtalálja a párját.

 

 

Hiba #5: Nem tudjuk, mit akarunk

 

A 3. pont ellentéte, amikor még magunknak sem fogalmaztuk meg, hogy egyáltalán mire vágyunk, milyen embert képzelünk el társnak magunk mellett. Előbb legyünk tisztában az elvárásainkkal – amik mozogjanak a realitás talaján – és utána keressünk csak társat! Friss szakítás után például még nem biztos, hogy érdemes…

 

 

Hiba #6: Túlzott bizonyítási kényszer

 

Folyton meg akarunk felelni mindenkinek és ez a társkeresésben sincs másként, ami egy szinten túl már biztosan nem járható út. Ne akarjunk megfelelni mindenkinek, de ennek ellenére legyünk képesek kompromisszumokat is kötni! Ha irtózunk a fehér abroszos éttermektől, beszéljük le inkább a randit máshová. Ha nekünk jobban tetszik a barna haj, csak azért ne menjünk el fodrászhoz festetni, mert az úriember szőke barátnőt szeretne. Ha minket akar, nem fog számítani a hajunk színe. Ha meg igen, akkor meg úgysem ő az igazi.

 

 

Hiba #7: Kishitűség és hogy csak olyan „selejtesek” keresnek társat, mint mi magunk

 

Szintén egy súlyos tévedés! Egyáltalán nem azért keresnek társat interneten az egyedülállók, mert „selejtesek” lennének, hanem azért, mert máshol már egyre nehezebb. Ugyanúgy, mint mi. Ne legyünk kishitűek, ne gondoljuk azt, hogy „megpróbálom azért, de semmi esélyem”! Legyünk pozitívak és nyitottak a világra! Hinnünk kell magunkban, anélkül ne is kezdjünk bele.

 

 

Hiba #8: Gyorsan feladjuk

 

Attól még, hogy az első telefonbeszélgetés, vagy az első randi nem sikerült tökéletesre, még nem jelenti azt, hogy azonnal tovább kell állnunk és keresnünk valaki mást vagy – még rosszabb – törölni magunkat a társkereső oldalról. Adjunk időt magunknak, szánjunk időt a társkeresésre!

 

 

Hiba #9: Nehezen viseljük el a kudarcot

 

Ez akár az előző pont folytatása is lehet. Lehet, hogy elsőre nem sikerül megismerkedni a kiválasztottal, sőt lehet, hogy a másodszor is csalódni fogunk valakiben, de ez nem jelenti azt, hogy most már örök életünkre magányra vagyunk kárhoztatva. Ha nem hiszünk benne, hogy valahol ott a másik felünk, nem is fogjuk megtalálni soha. Ha kudarc ér, tartsunk inkább szünetet, amíg feldolgozzuk, de semmiképpen se adjuk fel!

 

 

Hiba #10: Ha sikerül, mégsem hisszük el

 

Megismerkedtünk valakivel, de még mindig bennünk van a félsz, hogy gyorsan vége lehet és emiatt inkább nézelődünk tovább, hátha… Nincs hátha. Egyrészt, ha kiderül, hogy stikában még mindig társat keresünk, az azonnal megmérgezi az új kapcsolatot, másrészt meg önkéntelenül is a jobbat, a szebbet fogjuk keresni. Hagyjunk időt a kibontakozó kapcsolatnak és csak akkor térjünk vissza a társkereséshez, ha úgy látjuk, hogy nem működik. Lehet ez a „B” terv, csak ne párhuzamosan csináljuk!

 

Fentiek közül, ha már felismertük, hogy melyik gondolat akadályoz bennünket a sikeres társkeresésben, könnyebben tehetünk is ellene. Bár olykor nehéznek tűnik a személyiségünkkel is megharcolni a boldogság érdekében, de ha sok múlik rajta – márpedig sok múlik rajta –, akkor bizony ne hagyjuk annyiban!

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...