Burkolt reklám közzététele és a támogatási szabályok megsértése miatt szabott ki bírságokat a Médiatanács.
Az RTL Klub szolgáltatójára 2,2 millió forintos bírságot szabott ki a grémium, amiért az Életmódkalauz egy-egy vizsgált márciusi adásában a műsort támogató plasztikai intézet, gyorséttermi lánc és háztartási gépeket értékesítő vállalat, étrend-kiegészítőt forgalmazó cég termékeiről és szolgáltatásairól részletes információt nyújtott, ezzel azok megvásárlására, igénybevételére sarkallva a nézőket.
A TV2 szolgáltatójára 100 ezer forintos, a Hír TV és a Magyar ATV szolgáltatóira 50-50 ezer forintos bírságokat rótt ki a grémium, amiért a csatornákon az időjárás-jelentéseket támogató vállalatok szponzoráló üzenetei közvetlen vásárlásra való felhívást, illetve reklámértékű többletinformációt tartalmaztak, melyek közlése – burkolt reklámként – a szolgáltatások, illetve a termékek igénybevételére ösztönözhette a nézőket: a Hír TV júniusban népszerűsített egy medencemárkát, a Magyar ATV és a TV2 pedig májusban egy arcmaszkokat árusító céget propagált ily módon. Az arcmaszkok népszerűsítése esetén megállapított bírság összegénél a Médiatanács méltányosan járt el, és elfogadta a médiaszolgáltatók védekezését, mely szerint a koronavírus-járvány idején a nézők tájékoztatása és az arcmaszkok beszerezhetőségének közlése közérdeket szolgált, azonban a törvényi előírások betartásától a testület ebben a körben sem tudott eltekinteni.