- Hirdetés -

Céges flottájával segít a Coca-Cola

|

Tizenhétezer szelet csoki, tízezer tojás, rengeteg pelenka, konzervek és étolaj – csak néhány példa azok közül az adományok közül, melyeket az elmúlt héten már Coca-Colás autókkal a vállalat területi képviselői szállítottak szerte az országban. 2020. május elejétől a Coca-Cola palackozóüzeme emberi erőforrásokkal is segíti a Magyar Vöröskereszt munkáját, hiszen a karitatív szervezetnek óriási szüksége van logisztikai támogatásra, hogy időben eljussanak a járvány miatt nehéz helyzetbe került emberekhez az adományok.

Egyre szorosabbra fonódik az együttműködés az italgyártó nagyvállalat és a Magyar Vöröskereszt között: április elején a ’Reklám helyett segítség’ kampány keretében a Coca-Cola Magyarország saját reklámhelyeit és közösségi média csatornáit a Magyar Vöröskeresztnek ajánlotta fel annak érdekében, hogy az egyes közérdekű üzenetek az otthon maradásról, egészségmegőrzésről, véradásról, adományokról minél több emberhez eljussanak.

Április folyamán pénzbeli segítség is érkezett a nagyvállalattól: a Coca-Cola globális alapítványa által kiírt pályázaton a Magyar Vöröskereszt 200 ezer dollárt (kb. 65 millió forint) nyert, melyet a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került emberek megsegítésére tudnak felhasználni.

A Coca-Cola természetesen italadományokkal is hozzájárul a Vöröskereszt tevékenységéhez, május elejéig összesen közel 9000 palacknyi vizet és üdítőt juttatott el a szervezethez, hogy országszerte a rászorulók és az egészségügyi dolgozók részesüljenek az adományban.

Az anyagi és italadományok mellett egy újabb szoros együttműködés indult május elején a nagyvállalat és a karitatív szervezet között: 5 területi képviselőjük céges autóval állt be a Magyar Vöröskereszt kötelékébe, hogy régiós raktáraikból eljuttassák az adományokat az egyes célpontokra: rászoruló családoknak, hajléktalanellátóknak, anyaotthonoknak, de visznek adományokat kórházakba is. További 16 területi képviselő pedig munkaidején kívül, önkéntes munkában, a Coca-Cola által biztosított infrastruktúra segítségével segíti a karitatív szervezet munkáját.

„Magyarország vezető üdítőital gyártójaként kézenfekvő volt, hogy a termékeinket felajánljuk a szervezet és a rászorulók számára. Mostanáig 16 kórháznak és 3 nagy segélyszervezetnek juttattunk el adományokat közel 14 millió forint értékben. A járvány kezdetekor azonnal láttuk, hogy szükség van az általunk gyártott vizekre, dzsúzokra és egyéb italokra, és hogy hatékonyan tudunk segíteni ezek felajánlásával” – mondta Békefi László, a Coca-Cola HBC Magyarország ügyvezetője. „Legfontosabb számunkra a nálunk dolgozó munkatársak egészsége és biztonsága, és kiemelt célunk, hogy mindenkinek munkát tudjunk biztosítani ebben a nehéz, kihívásokkal teli időszakban is. A HoReCa egységek bezárása miatt speciális helyzet jött létre, ami lehetőséget adott arra, hogy a régiós területi kollégák egy részét a Magyar Vöröskereszt logisztikai feladataira átcsoportosítsuk, hogy idejüket hasznosan töltsék. Természetesen ehhez minden tárgyi feltételt a Coca-Cola HBC biztosít számukra.”

Az 5 területi képviselő Budapest, Kaposvár, Mályi, Szeged és Veszprém vonzáskörzetében támogatja a Magyar Vöröskereszt munkáját. Feladataik sokrétűek: meleg ételt szállítanak házhoz idős embereknek, étolajat, csokoládét, konzerveket pakolnak fel és visznek el anyaotthonokba, hajléktalanszállókra, kórházakba. Ezenkívül fertőtlenítőszereket és textilmaszkokat visznek oda, ahol épp hiány van ezekből a termékekből.

„10 éve kezdődött együttműködésünk a Coca-Colával, minden országos programunk ásványvíz, üdítő és gyümölcslé szükségletét biztosították és az évek folyamán stratégiai partnerünkké váltak. Legszebb együttműködésünk az volt, amikor az árvizek idején a gáton dolgozó vöröskeresztes munkatársakat és önkénteseket látták el ásványvízzel. A jelen helyzetben már három pilléren nyugszik a kapcsolat: nagy értékű pénzadomány, üzeneteink kihangosítása minden kommunikációs csatornájukon és a logisztika. Természetesen a Coca-Cola munkatársak aktív közreműködésével minden fronton. Ez a segítség most rengeteg jelent, és a leghasznosabb támogatás, amivel a nélkülözőkön segíthetnek!” – mondta el Török Diána, a Magyar Vöröskereszt vállalati kapcsolatokért és adománykezelésért felelős szakmai vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...