- Hirdetés -

Celebekkel erősít a VIASAT

|

- Hirdetés -

November 9-én érkezik a VIASAT6-ra a formabontó saját gyártású formátum, a Celebcella, amelyben hazai hírességek vesznek részt egy valódi anti-social kísérletben, mindentől és mindenkitől elzárva. Ugyanezen a napon premierel a Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajóján, a VIASAT3-on a már kultikussá vált műveletlenségi vetélkedő, az Észbontók új évada is, ahol ismét híres emberek próbálják majd megérteni a játékosok észjárását.

November 9-én 22 órakor debütál a csatorna legújabb saját gyártású valóságshowja, a Celebs In Solitary hazai verziója, a Celebcella. Az új, izgalmakkal teli realityben két héten keresztül négy-négy celeb vesz részt egy különleges anti-social kísérletben: a hírességek egyedül költöznek be egy-egy konténerbe 5 napra, ahol elszigetelten a külvilágtól, steril környezetbe zárva, információ, telefon, közösségi média és emberi kapcsolatok nélkül kell eltölteniük az időt. A kihívást nehezíti, hogy a cellákba nem szűrődik be természetes fény, így a játékosok az időérzéküket is elveszítik, ráadásul senkivel nem beszélhetnek a kihívás alatt. Egyetlen segítségük az a három személyes tárgy, amit saját választásuk alapján bevihetnek magukkal. Az, hogy mindez mit hoz ki belőlük, és meddig bírják egyedül a saját gondolataikkal, csak rajtuk áll: a piros gomb megnyomásával ugyanis bármikor kiszabadulhatnak a zárt ajtók mögül, de akkor a játék számukra véget ér. A valóságshow első hetében Berki Krisztián, Lakatos Márk, Megyeri Csilla és Molnár Nini, míg a második héten Eke Angéla, Farkas Alexa, Henry Kettner és Mischinger Péter feszegetik majd önmaguk határait. A formabontó műsort Papp Gergő vezeti, társa pedig a pszichológus szakértő, Skultéti-Szabó Katalin lesz, aki folyamatosan monitorozza és elemzi a játékosok viselkedését.

A csatorna kínálata országos premierekben is bővelkedik majd: november 9-én a Celebcella után, 23 órakor mutatkozik be egy új misztikus drámasorozat, a Mocsárlény: A sorozat első évada, melyben egy járványügyi központ kutatója, Abby Arcane tér haza szülővárosába, hogy felderítsen egy halálos, mocsári eredetű vírust. November 17-én 23 órakor a korrupt zsarukból álló Ravens banda is visszatér Az eskü második évadában, ahol a bandavezérnek, Steve Hammondnak (Ryan Kwanten) újabb nehéz döntéseket kell hoznia annak érdekében, hogy felszabadítsa csapatát a kolumbiai kartellel szembeni adósság alól. November 19-én 23:00-kor újabb országos premierként érkezik dupla epizódokkal a Future Man harmadik, egyben záró évada, amelyben Josh (Josh Hutcherson), Tiger (Eliza Coupe) és Wolf (Eliza Coupe) egy újpangeai fogolytáborban találják magukat, ahol időbűneik miatt ítélik őket halálra.

A merész saját gyártású műsorairól híres csatorna idén ősszel is elhozza közkedvelt műveletlenségi vetélkedőjét, ugyanis november 9-én 19 órakor dupla epizóddal tér vissza az Észbontók a VIASAT3-ra. A legújabb, nyolcadik évad házigazdája ismét Kovács Áron lesz, a versengő celebpárok listája azonban megújul. A nézők öt héten át, minden hétköznap este 20 órától követhetik végig a humoros műsor legfrissebb részeit, melyben kedvenc hírességeik próbálják megfejteni a játékosok zűrzavaros gondolkodásmódját. A szórakoztató epizódokat olyan sztárok kíséretében láthatjuk majd, mint Bajor Lili, Danny Blue, Elek Ferenc, Görög Zita, Harsányi Levente, Heincz Gábor Biga, Járai Kira, Járai Máté, Kajdi Csaba, Király Viktor, Kiss Orsolya Kiso, Kővári Lotti, Kulcsár Edina, Lotfi Begi, Megyeri Csilla, Mihalik Enikő, Nagy Adri, Papp Gergő, Polgár Tünde, Szabó András Csuti, Szabó Győző, Szabó Simon, Togay-Stoics Alexandra, Veres Mónika Nika és Wolf Kati.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...

Magasra tette a lécet a K&H

Magyarországon az első pénzintézetként idén eléri a karbonsemlegességet a K&H. Mindez összhangban van anyavállalatának, a belga KBC Csoport minden országra kiterjedő, csoportszintű fenntarthatósági stratégiájával. A következő lépés, hogy kialakítsák finanszírozási tevékenységük társadalmi és gazdasági...

Duplázott a lakáspiac

A lakóingatlan-piac számos meglepetést tartogatott az idei évben: míg januárban a legfőbb kérdés az volt, hogy meddig csökkenhetnek az árak, ősszel már ismét azt kellett latolgatni, hogy meddig drágulhatnak még az ingatlanok. A folyamat...

Díjazták a Lidl fenntarthatósági törekvéseit

Fenntarthatóság Szimbóluma díjjal jutalmazták a Lidl Magyarország környezeti és társadalmi fenntarthatósági törekvéseit, valamint fenntartható termékfejlesztéseit. A verseny célja, hogy minden évben bemutassák azokat a programokat, amelyek pozitív példaként állhatnak mind a piaci szereplők, mind...
rádió mikrofon

Újabb rádiós döntéseket hozott a Médiatanács

Székesfehérváron és Kiskőrösön is frekvenciát nyert a Katolikus Rádió, Nyíregyházán és Gyöngyösön pedig újabb pályázatok indulnak. A Médiatanács nyertest hirdetett a Székesfehérvár 96,1 MHz és a Kiskőrös 91,7 MHz helyi frekvenciák közösségi jellegű használatára...

Idén Nyíregyháza lett a Marketing Fővárosa

Nyíregyháza nyerte el a Marketing Fővárosa 2021 címet a Magyar Marketing Szövetség és a Miskolci Egyetem Marketing és Turizmus Intézete által idén már hetedik alkalommal meghirdetett Városmarketing Gyémánt Díj pályázaton, amelynek díjátadóját a Marketing...

Rekordot döntött a Hypewriter

Minden eddiginél többen, 38 országból 450-en jelentkeztek az idén harmadik alkalommal meghirdetett Hypewriter nemzetközi sorozatötlet pályázatra. A nyolc legizgalmasabb pályamű alkotója október 5-én pitchfórumon mutathatja be sorozatötletét, a nyertes 10.000 euróval lesz gazdagabb, pályaművéből...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Reklámozás és korhatáros műsorok jelzése miatt vizsgálódik a Médiatanács

Az RTL Klub és a Duna televízió műsorait kifogásoló bejelentések alaptalannak bizonyultak, a Kölcsey TV, a Somony TV és a hatoscsatorna ellen viszont eljárást indított a Médiatanács. Nem indít eljárást a testület egy júliusban a...

Lokális tartalmakkal bővül a Viber

A Plus Creative Agency a Viber új együttműködő partnere a Viber mintegy 1 millió tagot számláló hivatalos magyar közösségének helyi tartalmakkal való ellátásában. 2021 áprilisában a Viber és a Plus Creative úgy döntött, hogy szoros...

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Hetvenmilliós támogatást kapnak a közösségi tévék és rádiók

Tizenkilenc közösségi televízió, rádió és kisközösségi rádió közel 70 millió forintot kap műszaki fejlesztésekre a Médiatanács döntésének köszönhetően. A közösségi médiaszolgáltatók támogatására kiírt műszaki pályázat idei első fordulójában a nyertesek összesen 69,78 millió forintot fordíthatnak...

VR szemüveggel segíti a gyermekek gyógyulását a Vodafone

Fontos mérföldkőhöz érkezett a Vodafone VR program: immár a Bethesda Gyermekkórház égési és sebészeti osztályain is tesztelik a VR szemüvegeket és az azokon található virtuális kalandjátékot. Ezzel újabb felhasználási területekre terjesztik ki a programot:...
- Hirdetés -

CMO

A büdzsé nem fontosabb a munkahelyeknél

Horváth Magyary NóraK&H Csoport, kommunikációs ügyvezető igazgató - Van olyan dolog, amit ebben az időszakban biztosan megtanult minden marketing-döntéshozó?- Nincs az a marketingbüdzsé, amiből ne lehetne valamit csinálni, nincs az a marketingbüdzsé, amifontosabb a kollégák...

Emberi értékek és egymásra figyelés

Bánhegyi Zsófia Szerencsejáték Zrt., marketing- és kommunikációs igazgató   - Mi az a 3 dolog, amit ajánlana most egy fiatal marketinges diáknak, aki szeretne igazán jó marketinges lenni 10 év múlva? - Mindenképpen próbálja ki magát és...
Szabó Béla

Növekvő stratégiai tudás

Szabó Béla Magyar Telekom, márka- és lakossági kommunikációs igazgató – Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? – Rengeteg mindenre: a purpose alapú működésünk és stratégiánk mind üzletileg, mind márkaépítés szempontjából kiemelkedően teljesített. Olyannyira, hogy több márkát...