- Hirdetés -

Celebekkel erősít a VIASAT

|

- Hirdetés -

November 9-én érkezik a VIASAT6-ra a formabontó saját gyártású formátum, a Celebcella, amelyben hazai hírességek vesznek részt egy valódi anti-social kísérletben, mindentől és mindenkitől elzárva. Ugyanezen a napon premierel a Sony Pictures Television (SPT) zászlóshajóján, a VIASAT3-on a már kultikussá vált műveletlenségi vetélkedő, az Észbontók új évada is, ahol ismét híres emberek próbálják majd megérteni a játékosok észjárását.

November 9-én 22 órakor debütál a csatorna legújabb saját gyártású valóságshowja, a Celebs In Solitary hazai verziója, a Celebcella. Az új, izgalmakkal teli realityben két héten keresztül négy-négy celeb vesz részt egy különleges anti-social kísérletben: a hírességek egyedül költöznek be egy-egy konténerbe 5 napra, ahol elszigetelten a külvilágtól, steril környezetbe zárva, információ, telefon, közösségi média és emberi kapcsolatok nélkül kell eltölteniük az időt. A kihívást nehezíti, hogy a cellákba nem szűrődik be természetes fény, így a játékosok az időérzéküket is elveszítik, ráadásul senkivel nem beszélhetnek a kihívás alatt. Egyetlen segítségük az a három személyes tárgy, amit saját választásuk alapján bevihetnek magukkal. Az, hogy mindez mit hoz ki belőlük, és meddig bírják egyedül a saját gondolataikkal, csak rajtuk áll: a piros gomb megnyomásával ugyanis bármikor kiszabadulhatnak a zárt ajtók mögül, de akkor a játék számukra véget ér. A valóságshow első hetében Berki Krisztián, Lakatos Márk, Megyeri Csilla és Molnár Nini, míg a második héten Eke Angéla, Farkas Alexa, Henry Kettner és Mischinger Péter feszegetik majd önmaguk határait. A formabontó műsort Papp Gergő vezeti, társa pedig a pszichológus szakértő, Skultéti-Szabó Katalin lesz, aki folyamatosan monitorozza és elemzi a játékosok viselkedését.

A csatorna kínálata országos premierekben is bővelkedik majd: november 9-én a Celebcella után, 23 órakor mutatkozik be egy új misztikus drámasorozat, a Mocsárlény: A sorozat első évada, melyben egy járványügyi központ kutatója, Abby Arcane tér haza szülővárosába, hogy felderítsen egy halálos, mocsári eredetű vírust. November 17-én 23 órakor a korrupt zsarukból álló Ravens banda is visszatér Az eskü második évadában, ahol a bandavezérnek, Steve Hammondnak (Ryan Kwanten) újabb nehéz döntéseket kell hoznia annak érdekében, hogy felszabadítsa csapatát a kolumbiai kartellel szembeni adósság alól. November 19-én 23:00-kor újabb országos premierként érkezik dupla epizódokkal a Future Man harmadik, egyben záró évada, amelyben Josh (Josh Hutcherson), Tiger (Eliza Coupe) és Wolf (Eliza Coupe) egy újpangeai fogolytáborban találják magukat, ahol időbűneik miatt ítélik őket halálra.

A merész saját gyártású műsorairól híres csatorna idén ősszel is elhozza közkedvelt műveletlenségi vetélkedőjét, ugyanis november 9-én 19 órakor dupla epizóddal tér vissza az Észbontók a VIASAT3-ra. A legújabb, nyolcadik évad házigazdája ismét Kovács Áron lesz, a versengő celebpárok listája azonban megújul. A nézők öt héten át, minden hétköznap este 20 órától követhetik végig a humoros műsor legfrissebb részeit, melyben kedvenc hírességeik próbálják megfejteni a játékosok zűrzavaros gondolkodásmódját. A szórakoztató epizódokat olyan sztárok kíséretében láthatjuk majd, mint Bajor Lili, Danny Blue, Elek Ferenc, Görög Zita, Harsányi Levente, Heincz Gábor Biga, Járai Kira, Járai Máté, Kajdi Csaba, Király Viktor, Kiss Orsolya Kiso, Kővári Lotti, Kulcsár Edina, Lotfi Begi, Megyeri Csilla, Mihalik Enikő, Nagy Adri, Papp Gergő, Polgár Tünde, Szabó András Csuti, Szabó Győző, Szabó Simon, Togay-Stoics Alexandra, Veres Mónika Nika és Wolf Kati.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...

Válságállónak bizonyultak az óriásvállalatok

Bár Közép- és Kelet-Európa 500 (CEE Top 500) legnagyobb vállalatának árbevétele 2020-ban - az előző évhez képest 3,3 százalékkal 667 milliárd euróra csökkent, az érintett cégek jól alkalmazkodtak a járványhelyzethez. Az összesített forgalom...

Ezek lehetnek az idei karácsony slágerei

Előzetes becslések szerint idén is rendkívül magas, 20 százalék körüli lesz az e-kereskedelem bővülése, a statisztikák viszont azt mutatják, hogy jelentős változás állt be a legkeresettebb termékkategóriákat illetően az ünnepek előtt. A Webshippy által...

Nem kapkodnak a fogyasztók az 5G-ért

A felhasználóknak egyelőre nem sürgős átállni az 5G-s technológiára – derül ki a Deloitte felméréséből. Egyfelől elégedettek aktuális szolgáltatójukkal, másfelől egyelőre várat magára az 5G legizgalmasabb aspektusai és az ezek által tökéletesedő alkalmazási lehetőségek...

Kiderült, melyek a legnépszerűbb reklámok

Míg globális szinten a valós élethelyzeteket bemutató és egészség témájú reklámok, addig a magyar fogyasztók körében a humoros reklámok a legnépszerűbbek, mely egyébként megfelel a kelet- és közép-európai régióban mért átlagnak – derül ki...

Nagy a türelmetlenség a fiatalokban

Szili Tímea Futureal Group & Cordia Group, marketing- és kommunikációs igazgató   - Kicsivel több mint két hónapja nyílt meg a Futureal Group & Cordia Group fejlesztésében megvalósult Etele Plaza, mennyire váltotta be eddig a hozzá fűzött...
Fischer Gábor TV2

Több saját gyártású tartalom kábelen

Jelenleg is látható hétköznap esténként a Mintaapák, dolgozunk a Doktor Balaton folytatásán, a Pepe című új sorozatunk forgatását pedig néhány hete fejeztük be – mutatja be Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója, hogy jó...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Nagyon pörögnek a panellakások az ingatlanpiacon

A KSH legfrissebb statisztikái alapján 2020-ban a használt lakóingatlanok közül a panellakások forgalma csökkent a legkisebb mértékben. Az árakat tekintve, míg a tavalyi első három negyedévben alig 4 százalékos növekedés jellemezte a lakótelepi ingatlanokat,...

Itthon is elérhetőek az Amazon képzései

Magyarországon elsőként szerzett hivatalos Amazon Web Services Training Partner címet a Training360. Az oktatócégnél így mostantól elérhetőek az Amazon Web Services felhő-alapú szolgáltatásaihoz kapcsolódó tréningjei, valamint a nemzetközi AWS vizsgák is megszerezhetőek. Az Amazon Web...

Így állnak a szülők a videójátékozáshoz

A magyar szülők fele semlegesen áll a videójátékozáshoz, lát benne jót és rosszat is, kétharmaduk szerint pedig a videójátékozásban gondtalanul el lehet merülni. A gyermekük játékfüggőségétől ugyan valamelyest tartanak, ugyanakkor jó lehetőséget látnak benne...

Schwarzeneggerrel jön a Szuperhősképző

Magyarországon a Minimax mutatja be elsőként Arnold Schwarzenegger első animációs sorozatát, amelyben róla mintázták a főhős figuráját, míg a gyártók Schwarzenegger és Stan Lee produkciós cégei. A 26 részes sorozat címe: „Stan Lee...

Pályázatot hirdettek az e-kereskedelem kutatására

A magyar digitális kereskedelem helyzetét felmérő és bemutató kutatás lefolytatására írt ki pályázatot a Digitális Kereskedelmi Szövetség (DKSZ), amelyre piackutató cégek jelentkezését várják. A kutatás célja, hogy átfogó képet adjon a digitális kereskedelem helyzetéről,...
- Hirdetés -

CMO

A kitaposott út biztonsága illúzió

Takács Borbála Adevinta Hungary, marketingigazgató   - Több évtizedes ügynökségi múlt után most ügyféloldalon folytatod. Miért döntöttél a változtatás mellett? - A váltás gondolata régóta érlelődött bennem. Húsz évet töltöttem ügynökségi oldalon, ez nagyon hosszú idő, ami rengeteg...

Most még tart a „történelmet írunk éppen” katarzisa

Szauter Zsolt eMAG és Extreme Digital, marketingigazgató   - Nagyon pörög itthon az online vásárlás, milyen élmény volt ebben a közegben átvenni a legnagyobb hazai e-kereskedelmi cég marketingjének irányítását? - Természetesen büszke vagyok arra, hogy engem választottak erre...

Kiemelt szerepe volt és lesz az online kommunikációnak

Blaumann Debóra foodpanda, marketingigazgató - Milyen kampánnyal készültetek a NetPincérről foodpanda névre történő váltásra, mire lehet számítani? - Egy igazi 360 fokos, integrált kampányt tervezünk a márkaváltás támogatására - ahol és amilyen formában csak lehet szeretnénk...

Sikerült megválaszolni a Covid-szülte kihívásokat

Szalkai Réka Mastercard, marketingigazgató - Melyik volt az a könyv vagy film, ami az elmúlt időszakban a legnagyobb hatással volt önre? - Simon Sinekkel nemrég volt szerencsém együtt dolgozni. Igazi élmény volt nemcsak az előadása és azt...

Fontos a márka szerepének megtalálása

Juhász Péter Tibor Vodafone, márkaigazgató - Mire a legbüszkébb, ha 2020 márciusáig visszatekint? - Agárdi Szilvivel, a látássérült énekesnővel, Majkával és Téglás Botival, a fiatal hegedűtehetséggel készített több hónapos, komplex Red-kampányunkra, amely valós emberek valós történetein...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Csomagolásaival zöldít a Zewa

A Zewa csökkenti a csomagolásai szén-dioxid-lábnyomát amelyet úgy érnek el, hogy műanyag kiszereléseikben 33 százalékos fogyasztás utáni újrahasznosított (PCR) műanyagtartalmat vezetnek be. A Zewa számára kiemelt jelentőséggel bír a korlátozott erőforrások maximális kihasználása és...

Erdőtelepítési programot támogat az OMV

Az OMV Hungária Kft. az Országos Erdészeti Egyesülettel közös akciót indított: ennek keretében az áprilisi Föld napjától kezdődően olyan vouchereket lehet vásárolni a töltőállomásokon, amelyek 1-1 facsemete magyarországi elültetésének és későbbi ápolásának költségét fedezik....

Jövő héten jön a Planet Budapest

Egy tökéletes világban minden, ami egészséges, egyben fenntartható is – a valóságban ez azonban távolról sincs így. De vajon hogyan élhetünk egészséges életet úgy, hogy a fenntarthatóságról sem feledkezünk meg? Mit tehetünk, ennek érdekében...

DATA