• Marketing
  • Média
  • Biznisz
  • Előfizetés
  • Podcast
  • Kapcsolat
  • Hírlevél
Keresés
MMOnline
MMOnline
Hírlevél
Nyitólap news China leads charge into luxury digital ad spending
  • news

China leads charge into luxury digital ad spending

2018. május 15.
Facebook
Email
    Előző cikkSay hello to Google One
    Következő cikkÉrdekes változások az ingatlanpiacon
    MMONLINE

    Kapcsolódó cikkekMORE FROM AUTHOR

    100 Best Companies to Work For

    Coca-Cola launches its latest weird soda flavor in the metaverse

    Fashion Startup Shein Raising Funds at $100 Billion Value

    a radiocafén
    Korábbi adások

    A rovat támogatói:

    Még több podcast

    Legolvasottabb

    Tovább növekedett az LG

    Biznisz 2025. november 6.
    Közzétette harmadik negyedéves pénzügyi beszámolóját az LG Electronics (LG). A dél-koreai vállalat 21,87 ezer milliárd koreai von konszolidált árbevételt és 688,9 milliárd von üzemi eredményt ért el.Az eredmény elsősorban az Otthoni megoldások (Home Appliance...

    Rengeteget fizetnek a zsarolóknak a magyar kiskereskedők

    Digital Center 2025. november 6.
    A Sophos „State of Ransomware in Retail 2025” kutatása szerint a közép-európai, köztük magyarországi kiskereskedelmi cégek 55 százaléka fizetett váltságdíjat, miután zsarolóvírus-támadás érte őket. A nemzetközi átlag 58 százalék, vagyis a hazai arány szinte...

    Sok pénzt bukhatnak a vásárlók az Otthon Starttal

    Kutatás 2025. november 5.
    Akár a teljes foglalót is elveszíthetik azok a vevőjelöltek, akik a kiszemelt ingatlan állapotát, jogi rendezettségét vagy biztosíthatóságát csak a szerződéskötés után ellenőrzik. A money.hu elemzése szerint a támogatott hitelek – így a Fix...

    Minden eddiginél több járatot indít Budapestről télen a Wizz Air

    Biznisz 2025. november 5.
    Magyarország piacvezető légitársasága minden eddiginél nagyobb kapacitást biztosít a téli menetrendi időszakban Budapestről induló járatain. A Wizz Air az egy évvel ezelőttihez képest 8 százalékkal több, összesen 3,2 millió ülőhelyet kínál az utasoknak és...

    Lassú az elektromos átállás – a hibridek uralják az uniós autópiacot 2025-ben (x)

    Biznisz 2025. november 5.
    Bár 2025 első kilenc hónapjában 0,9%-kal nőtt az új autók regisztrációja az Európai Unióban, az elektromos átállás üteme továbbra is lassú – olvasható a flottakezelés szakértőjének számító NextAuto cikkében. A szeptemberi 10%-os piaci növekedés...

    Digital Center

    Rengeteget fizetnek a zsarolóknak a magyar kiskereskedők

    Digital Center 2025. november 6.
    A Sophos „State of Ransomware in Retail 2025” kutatása szerint a közép-európai, köztük magyarországi kiskereskedelmi cégek 55 százaléka fizetett váltságdíjat, miután zsarolóvírus-támadás érte őket. A nemzetközi átlag 58 százalék, vagyis a hazai arány szinte...

    Így lehet biztonságosabb az otthonunk az okoseszközökkel

    Digital Center 2025. november 5.
    Az észrevehetetlen fenyegetések következtében egyre több biztonsági rés keletkezhet, ezért a Samsung folyamatosan vizsgálja a felhasználói tudatosságot és a kapcsolódó szabályozásokat. A technológiai fejlődés rámutatott arra, hogy a biztonság már nem lehet másodlagos kérdés....

    Ezért nem mászkálunk VR-szemüvegben az utcán

    Digital Center 2025. november 4.
    Teljesen más irányt vett a virtuális valóság felhasználása, mint 2022-ben gondoltuk – a mindennapjainkat nem változtatták meg a VR-szemüvegek, de tervezők, kutatók nagy hasznát veszik a virtuális világoknak. Az MVM Future Talks Öregedő mondások...

    Új set-top boxokat vezet be a magyar piacra a One

    Digital Center 2025. november 3.
    2025 október végétől újabb innovációval jelent meg a One Magyarország a hazai TV piacon: két új set-top-boxot vezettek be, így elérhetővé teszik ügyfeleik számára az Android TV-alapú OneTV MiniBox Pro és a OneTV SoundBox...

    Újabb csodás képek a Samsung tévéken

    Digital Center 2025. október 30.
    A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül...

    Hírlevél
    feliratkozás

    Iratkozz fel napi hírlevelünkre és kerülj képbe a média, az ügynökségi és a reklám világ legfontosabb híreivel.

      Marketing

      • Brand
      • BTL
      • CSR
      • PR
      • Reklám
      • Sportbiznisz
      • Országmárka

      Média

      • Print
      • Web
      • Mobil
      • Karrier
      • Bulvár
      • Out of home
      • Szabályozás
      • Tv/Rádió

      Biznisz

      • Digital Center
      • Biznisz
      • Állás
      • SzuperZöld
      • Data

      Információk

      • Marketing & Média magazin
      • Előfizetés
      • Médiaajánlat
      • Podcast
      • Kapcsolat
      Facebook

      © 2021 MMOnline • Minden jog fenntartva!

      ImpresszumAdatvédelmi nyilatkozat