A karácsony közeledtével a családunkkal, gyermekeinkkel együtt töltött minőségi idő és a meseolvasás, mesélés fontosságára hívja fel a figyelmet a Deichmann. A Cipő Mesék című, cipőket középpontba helyező mesekönyvért a Mediator felelt, a koncepciótól a verses történetek megírásától át a mesék karaktereinek animációval való életre keltéséig.
A Deichmann most ajándék mesekönyvvel lepi meg a gyerekcipőt vásárlókat – akár valamelyik üzletben, akár online vásároltak. A könyvben a cipős mesék mellett egy QR-kódot is találnak, amelyet beolvasva hangoskönyv formájában, Dallos Bogi énekesnő előadásában is meghallgathatják a meséket.
A kampány 2023. december 1-től fut a Deichmann saját weboldalán, a Deichmann fizikai üzleteiben és Online Shopjában, POS-anyagokon, különböző online felületeken, illetve a cipőkereskedelmi hálózat social media csatornáin.
Amellett, hogy a Deichmannban minden korosztály számára találhatunk lábbeliket, a márka az elmúlt években igyekezett nyitni a fiatalok felé, amely törekvés idén Komáromy Csilla stylisttal való együttműködésben és Dallos Bogi énekesnővel való közös munkában csúcsosodott ki.
A Cipő Mesék kampányban azonban ismét a családok kerülnek előtérbe, ami egyrészt organikusan is adta magát – hiszen a hangoskönyvhöz a hangját kölcsönző énekesnő szeptemberben adott életet első gyermekének –, másrészt azért is, mert az ünnepi időszakban elsősorban a családé és a szeretteinké kell, hogy legyen a főszerep.
„A karácsonyhoz közeledve érezzük talán leginkább az együtt töltött idő fontosságát, főleg ebben a rohanó világban, ahol egyre nehezebb időt szakítani a minőségi együttlétre. Azzal a céllal alkottuk meg a Cipő Meséket, hogy hozzájáruljunk a kisgyermekes családok közös ünnepi időtöltéséhez, és hogy felhívjuk a figyelmet a mesék, illetve a mesélés fontosságára, amely nagyban segíti a gyermekek fantáziájának fejlődését. Mi a Deichmannra mint a család cipőboltjára tekintünk, ezért olyan mesék kerültek a mesegyűjteményünkbe, amelyek hitünk szerint a gyermekek és a szülők számára is ismerősen csengenek és élvezetet jelentenek majd” – mondta Pöhacker Gábor, a Deichmann marketingvezetője.
„A mesék világában a cipő egy varázslatos szimbólum, valóra vált álmokat, elvisz minket soha nem látott világokba, segít megtalálni céljainkat, érzelmileg kötődünk hozzá, bennem is a mai napig élénken él, amikor felhúztam az első kosaras cipőmet. Mindenkinek van egy cipő meséje, és ezekben a történetekben rengeteg közös van, ezért verses formában átdolgoztuk a kedvenc klasszikus cipő meséinket, hogy idén ünnepekre minden cipő mellé egy újabb mese íródhasson” – foglalta össze a mesegyűjtemény születésének részleteit Csirke Dániel, a Mediator kreatívigazgatója.
A Cipő Mesék című mesekönyvet Rátkai Kornél illusztrálta. A történetek kedves karakterei az online elérhető hangoskönyvben animáció segítségével meg is elevenednek. A Cipő Mesék verses meséi a Mediatoron belül készültek: Tóth Dani szövegíró tollából származnak, akitől egyébként sem áll távol a mesekönyvírás.