- Hirdetés -

Családbarát intézkedés a Vodafone-tól

|

A Vodafone a családdá válás kiemelten fontos időszakában 16 hetes fizetett szabadságot biztosít a szülői szabadságot igénybe vevő fél partnere számára is. Ha az anya veszi igénybe a szülési szabadságot, akkor az apa részére, ha az apa veszi igénybe a szülési szabadságot, akkor az anya részére. A program célja, hogy mindketten otthon lehessenek életük egyik legfontosabb feladatánál. A Magyarországon idén nyáron induló program keretében a többlet kedvezményt akár örökbefogadó szülők is igénybe vehetik.

2025-re a Vodafone szeretne lenni a világ legjobb munkahelye a nők és a férfiak számára egyaránt – így szól a vállalat ambiciózus, globális célkitűzése a következő öt évre. A Vodafone Magyarország március elején jelentette be legújabb esélyegyenlőségi kezdeményezése hazai elindítását, amelynek keretében az újdonsült családoknak nyújtanak nem mindennapi támogatást.

A vállalat esélyegyenlőségi programjai során minden kollégának azonos lehetőségeket kínál a karrier és a családi élet terén egyaránt. A Vodafone ennek érdekében idén júliustól a szülői szabadságra távozó fél partnere számára is – amennyiben az anya veszi igénybe a szülési szabadságot akkor az apa részére, ha pedig az apa van otthon a babával, akkor az anya részére- 16 hét, 100 százalékos fizetett szabadságot biztosít gyermekük születését követően. A vállalat mindezeken felül a szülési szabadságon lévő kollégái juttatását kiegészíti a gyermekgondozási támogatás és a szülési szabadság előtti munkabér különbözetével. A program célja, hogy senkinek se kelljen lemondania az együtt töltött időről a gyermek születését követő érzékeny időszakban. A kezdeményezés feltételei vonatkoznak az örökbefogadó szülőkre is.

Amanda Nelson, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója elmondta, a vállalat is felismerte azt a problémát, amelyre az elmúlt évek kutatásai[1] felhívják a figyelmet: míg a nők a karrierjükben érezhetik úgy, hogy nem tudják igazán megmutatni, mire képesek, addig a férfiak ugyanezt élhetik át, amikor bővül a család. „4 gyermekes anyukaként és vállalatvezetőként pontosan tudom, milyen sok múlik azon, ha egy munkahely támogatóan áll a családalapításhoz, és nem várja el, hogy az ember kompromisszumot kössön a szakmai fejlődése és a magánélete között. Mi a Vodafone-nál hiszünk abban, hogy mindenkit azonos lehetőségek illetnek meg” – mondta a vállalatvezető.

A Vodafone cégcsoport nem először áll ki a nők és férfiak közötti egyenlőségért, számos globális kezdeményezést vezettek már be a munka és a családi élet egyensúlyának fenntartása érdekében. Ezek egyike a 2017-ben ReConnect néven, Magyarországon is bevezetett nők munkaerőpiacra való visszatérését segítő program, amelynek keretében már vezetői tapasztalattal rendelkező, többségében női munkavállalókat hívnak vissza a munka világába, akiknek gyermekvállalás vagy vállalkozói tevékenység miatt évekig szünetelt a karrierje. A visszailleszkedést képzésekkel és rugalmas munkaidős lehetőségekkel is támogatják.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Jön a Marsra magyar! karácsonyi különkiadása

December 22-én karácsonyi különkiadással jelentkezik a Magyar Telekom és a KMH Film koprodukciójában készült Marsra magyar! sorozat. A speciális epizód kiemelt nézettségű műsorsávba került az RTL-en, és az RTL+-on is elérhető lesz. A Marsra...

A digitális piac nagyágyúi trendekről és feladatokról – 1. rész

Izgalmas változásokat hozott az elmúlt egy év a hazai digitális piacon. A jelen és a jövő trendjeiről, a legfontosabb feladatokról kérdeztük a digitális piac legmeghatározóbb személyeiségeit bemutató Top 50-es listánk élmezőnyében végzett vezetőket.   Az...

Elindult a Budapest Airport munkáltatói márka kampánya

A VINCI Airports által üzemeltetett Budapest Airport hisz abban, hogy a tehetség mindenkiben megvan, de akkor csillan meg igazán, ha megtalálja a helyét. Ahhoz azonban, hogy megtaláljuk azt a munkakört, amiben valóban szárnyalhatunk, először...

Megvannak a legjobb mobilfotók

Több mint 650 ezer nevezés közül választotta ki a zsűri a legjobb műveket a HUAWEI XMAGE Awards nemzetközi mobilfotós pályázatán. Az idei nyertes alkotások között olyan képek szerepelnek, amelyek a hétköznapi élet szépségét új,...

Ügynökséget választott a KÖKI Bevásárlóközpont

A hazai gyakorlatban nem túl gyakori, hogy egy ügyfél visszatér a korábbi ügynökségéhez. Márpedig a KÖKI Bevásárlóközpont esetében pontosan ez történt: 2020 és 2022 között az Insomnia egyszer már ellátta a KÖKI full service...

Keveset tesznek a cégek a globális felmelegedés lassításáért

A vállalatok még mindig nem fordítanak elegendő figyelmet a Párizsi Megállapodás kulcsfontosságú céljainak teljesítésére, amivel 1,5 Celsius-fok alatt maradhatna a globális felmelegedés mértéke – derül ki az EY nemzetközi klímaaktivitási barométeréből. Tízből csupán négy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A metaverzumban növelik beruházásaikat a vállalatok

Bár az ipari metaverzum megvalósulása még nem a mindennapok gyakorlata, már most egyre több vállalat számára válik valós üzleti előnyöket biztosító technológiai platformmá – mutat rá a Siemens, az S&P Global Market Intelligence és...

Rekord karácsonyi forgalomra készül a Kifli.hu

A Kifli.hu online szupermarket 400 futárral és 300 kiszállító gépkocsival készül a karácsonyi vásárlói rohamra. A normál időszaki forgalom nagyjából dupláját hozó ünnep előtti csúcsszezonban napi 80 ezer táskát készítenek majd össze a Kifli-raktárban,...

Különleges karácsonyi vásárok

A karácsonyi vásárokról talán legtöbbünknek ugyanaz jut eszébe: fagyos esték, forralt bor, sült gesztenye, fabódék és kézműves ajándékok. Akik azonban idén a megszokottól eltérően ünnepelnék a karácsonyt, és megismerkednének különböző kultúrák különböző karácsonyi tradícióival,...

Így segítünk az ünnepek idején

Karácsonykor legtöbben beteg, hátrányos helyzetű vagy nehéz sorsú gyermekek javára terveznek adományozni – derült ki a Yettel karácsonyi szokásokat vizsgáló friss országos reprezentatív kutatásából. Sokan szeretnék tudni, pontosan mi az, amire az adományozottnak szüksége...

Nagyot nőtt a mobilfizetések száma

Tíz hónap alatt 469 milliárd forintnál többet költöttek a K&H-sok az okoseszközökkel. Ez 58 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit, míg 2022 azonos időszakával összevetve 180 százalékos többletről van szó. Az Apple Pay-fizetések...

Don't Miss

Nemzetközi ügynökségi hálózat tagja lett a Positive Adamsky

A Positive Adamsky csatlakozott a MISSION HUBS független nemzetközi ügynökségi hálózathoz. Ez az együttműködés a cégcsoport régóta tervezett külpiaci stratégiájának kiemelt lépése, amely a nemzetközi jelenlét erősítését és a globális partnerkapcsolatok bővítését célozza.A londoni...

Fontos európai díjat nyert a magyar HR vezető

Komáromi Zsófiának, a Publicis Groupe Hungary Chief Talent Officerének és a Publicis Groupe CEE Talent Transformation Partnerének ítélték oda a 2024-es HR Diversity Champion of the Year kategóriadíját a European Diversity Awards-on. Az egyik...

Lengyel vezető a dentsu új régiójánál

A dentsu globális kreatív-, marketing- és médiaügynökségi hálózatának EMEA régiós vezetése bejelentette a DACH (Németország, Ausztria, Svájc) és a CEE (Közép-Kelet-Európa) piaci területek összevonását egy új, egységes Közép-Európa régió formájában. Az új Közép-Európa klaszter...

Logó és arculattervezést segítő könyvet adott ki a [brandguide]

Megjelent a legújabb logó- és arculattervezés témájú szakkönyv a kiadásában. Egy szokatlan és egyedi formátumban: feltett kérdésekkel segíti a könyv a logó- és arculattervezés folyamatát. A könyv nem csak szorosan szakmabeliekhez szól, hanem...

A hazai kortárs művészet előtt tiszteleg az ACG

Idén ünnepli 20. születésnapját a hazai kreatív szektor megkerülhetetlen szereplője, az ACG. Az évforduló apropóján az ügynökség egy egyedülálló kiadványban, az ACG TWENTY Bookazine-ban tiszteleg azon hazai kortárs alkotók előtt, akik munkásságából az elmúlt...