Drága örökösök BrandMania módra – az RTL Klub magazinműsora ezúttal a generációváltáshoz érkezett hazai családi vállalkozásokkal foglalkozik. Az adás második részében pedig arról lesz szó, hogyan lehetséges, hogy a jövő a jelenbe költözött.
Családi tulajdonban lévő, milliárdos forgalmú hazai vállalkozásokat mutat be a legújabb BrandMania, ahol már zajlik a generációváltás. Bőven vannak izgalmak, némi feszültség is adódik, ma éjjel pedig kiderül, hogy milyen a drága örökösök BrandMania módra.
A műsor második felében pedig a digitalizációé a főszerep, hiszen szinte mindenki megtapasztalhatta, hogy mennyire felgyorsult a folyamat a koronavírus-járvány hatására. A tavasz soha nem látott kiugrást hozott az online vásárlásban, rengeteg kezdtek pénzügyeket a neten keresztül intézni, a munkavégzés módja sokak számára örökre megváltozott, de az oktatásban is komoly változások történtek.
Akad, aki szerint a járvány miatt a jövő a jelenbe költözött, legalábbis a digitalizációt figyelembe véve, az viszont egyértelmű, hogy számos területen évtizednyi fejlődés valósult meg pár hónap alatt. A BrandMania stábja utánajárt, hogy mi történt, illetve mi várható még.
BrandMania ma éjjel 23:55-től az RTL Klubon.