- Hirdetés -

Csapatnak a márkák a Szigeten

|

- Hirdetés -

A Sziget Fesztivál a hatalmas buli mellett az idén is kiváló lehetőséget nyújt a márkáknak, hogy bemutatkozzanak a nagyközönségnek.

 

Buli a Mercedesszel

Az idén is különleges installációval várja a Mercedes-Benz a Sziget Fesztivál VIP-részlegébe a látogatókat, amelynek fókuszában a márka új generációs kompakt autója, az idén debütált A-osztály áll. A vendégek egy 8,5 méter magas, A betűt formáló kapun juthatnak be, ahol a hazai gyártású A-osztállyal 4 méter magasan a fesztivál területére panorámát nyújtó teraszon készíthetnek fotókat – háttérben a nagyszínpaddal.

A Mercedes a hangulatról is különleges programelemekkel gondoskodik. Esténként a Mercedes-Benz pickup, az X-osztály platóján kialakított dj.-pultból szólnak a legnevesebb előadók slágerei. Ugyanitt péntek este egy különleges, 60 perces buli lesz a Mercedes-Benz VIP fő attrakciója, amelynek során Lotfi Begi a hazai zenei élet legmenőbb előadóival együtt egy erre az estére összeállított produkcióval szórakoztatja a közönséget. A vizuális élményt a dj.-pulttá varázsolt X-osztály mellett egy eddig nem látott, LED-függönyre vetített látványshow fokozza.

 

Videodiszkó a Slágernél
A Sláger FMnél a hallgatók személyesen találkozhatnak kedvenceikkel a Szigeten. Minden este számtalan hazai előadó, valamint külföldi zenekarok is szórakoztatják majd a közönséget. Továbbá egy igazi közönségkedvenc show-elem is fémjelzi majd a Sláger FM bulijait.

„A program kínálatából kiemelném a Brazíliából érkező Regina és a német Brooklyn Bounce fellépését, a hazai vonalat pedig többek közt a Kerozin, a Help, a Bon-Bon, a Groovehouse, a Shygys, az Ámokfutók, Csordás Tibi/Fiesta, az UFO, a Bestiák/Miss Bee, a Desperado, a Splash és V-Tech/Kefír képviseli. Az örök nagy slágerek szerelmeseinek videodiszkóval is készülünk” – árulta el a rádió vezérigazgatója, Ürge Dezső.

 

Karrier-tanácsadás a BP-nél
A Sziget Fesztiválon bárki kérhet tanácsot a BP szakértőitől és megtapasztalhatja a cégen belüli hangulatot, miközben egy felejthetetlen karaokeélményben lehet része Európa egyik legnagyobb fesztiválján. „Arra buzdítjuk a fesztiválozókat, hogy látogassák meg a BP standját az esemény ideje alatt, ismerjenek meg minket, képzeljék el, hogy nálunk találják meg a helyüket, majd bulizzanak egyet velünk ott a helyszínen” – mondta Knezevics Viktor, a BP országigazgatója.

A BP Sing-Along aktivitás keretében Kállay-Saunders András és Lola mesélt a cég munkavállalóinak az ő énekesi pályafutásuk és British Petrolra jellemző karrierépítés közötti hasonlóságokról. „A zenészvilágban is látjuk azt, hogy a fejlődés iránti elkötelezettség és az új kihívások milyen mértékben járulnak hozzá a sikerekhez – mint Lola kitartása amivel énektanárnál képzi hangját még ma is vagy András esetében a tehetségkutatók és az Eurovíziós dalverseny próbatételei. Ugyanígy, nálunk a BP-nél, mi is próbálunk minden olyan eszközt és lehetőséget biztosítani a munkavállalóink számára, amelyek segítik őket a szakmai és személyi fejlődésben, valamint a karrierlehetőségek felismerésében és kihasználásában” – fejtette ki Knezevics Viktor.

 

A HungaroControl lehozza az eget a földre

A HungaroControl Terminálban működő #ctrlAiR játék betekintést enged a laikusok számára a láthatatlan gépezetként működő légiforgalmi irányításba és teret ad arra, hogy a fesztiválozók maguk is megtapasztalják a szakma összetettségét.

 

A HungaroControl Zrt. lehozta az eget a földre 2018-ban és egy olyan terminált épített, amelyben minden fesztiválozónak a játéktere lehet a légtere és kipróbálhatja magát légiforgalmi irányítóként vagy épp pilótaként.

 

A játéktér a légteret idézi, melyben 3-5 fős csapatok indulnak útjukra. A #ctrlAiR célja, hogy a játékosok összegyűjtsék a csapatuk színével megegyező fényekért járó pontokat, de közben elkerüljék az ütközéseket. Ha okosan játszanak, sok pontot szerezhetnek, mellyel ők lehetnek a kör legjobb csapata és ajándékban részesülnek. Csapatmunka, bizalom és koncentráció szükséges a játékhoz, ahol a hirtelen felhősödéstől sem szabad megijedni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még mindig fontos szerep jut a tévének

A tévénézési szokások generációról generációra változnak, de a televíziók helye egyelőre megingathatatlannak tűnik a háztartásokban – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. Azonban egyre bővül azon szituációk és tevékenységek köre, ahogyan és amikor bekapcsoljuk...

Panorámakivetítővel érkeznek a luxus-BMW-k

A BMW Head-Up kijelző új nemzedéke a NEUE KLASSE modellgenerációban érkezik meg az utakra. A BMW Panorámakivetítő piaci premierjét Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke erősítette meg.A BMW teljesen új technológiai platformot fejleszt...

Ezek lehetnek az idei év okos trendjei

Az utóbbi hónapokban újra szárnyra kaphattak a gyártók és a fejlesztők, és hozzánk is végre elérhettek régóta várt okos otthoni innovációk a globális chiphiány mérséklődésével és az ellátási láncok akadozásának javulásával. Sok technológiai újdonsággal,...

Egymást érik az Ukrajna elleni támadások

Az orosz invázió 2022 februári kezdete óta példátlanul intenzívvé váltak az Ukrajna elleni adattörlő (wiper) támadások, az ESET Research most elkészítette az ilyen típusú kibertámadások idővonalát. Jó hír, hogy sok tervezett incidenst sikerült időben...

Rengeteg terméket vitt házhoz a Tesco

Tíz éve indította el házhozszállítási szolgáltatását a Tesco Budapesten, a versenytársak között elsőként. Azóta az áruházlánc 874 településen viszi házhoz az online rendelt termékeket országszerte 2,7 millió háztartásba. A kiszállítók a tíz év alatt...
televízió nézettség

Hétből hat estét nyert a TV2

Múlt héten kicsit csökkent a főműsoridős különbség az RTL és a TV2 között, de az utóbbi még így is kényelmes előnnyel vezet. Továbbra is magas nézőszámmal fut a TV2-n a Sztárban sztár és a...

Extra kijelzővel jön az új csúcsmobil

A fejlett kijelzőtechnológiák terén végzett, átfogó kutatás és fejlesztés (K+F) figyelemre méltó eredménye a HONOR Magic5 sorozat, amely a Magic5 Lite és a Magic5 Pro készülékeket foglalja magába. A Magic5 széria szíve egy bámulatos...

Lassan ébredezik a használtautó-piac

Februárban a DataHouse előzetes adatai szerint 64 900 személygépkocsi cserélt gazdát, ami ugyan 4 százalékkal alatta marad a januári 67 700-as mennyiségnek, ám ha a naptárhatással korrigálunk – február a legrövidebb hónap –, ez...

Mit tenne, ha visszamehetne az időben?

Miközben a 18-65 éves magyar internetezők 38 százalékának nincs semmilyen hosszú távú pénzügyi terve, és a többség pesszimista a közeljövőt illetően, a megkérdezettek több mint harmada kezelné a jelen problémáit a jövőjébe történő beruházással....

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hatalmas változás az Euronics-nél

Az aktuális vásárlói elvárásoknak és igényeknek megfelelően teljesen újraértelmezte budaörsi üzletét az Euronics. Az áruházi térben minden elemet úgy alakítottak ki, hogy vezesse és segítse a látogatót. A több mint 200 millió forintos beruházással...

Még mindig fontos szerep jut a tévének

A tévénézési szokások generációról generációra változnak, de a televíziók helye egyelőre megingathatatlannak tűnik a háztartásokban – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. Azonban egyre bővül azon szituációk és tevékenységek köre, ahogyan és amikor bekapcsoljuk...

Panorámakivetítővel érkeznek a luxus-BMW-k

A BMW Head-Up kijelző új nemzedéke a NEUE KLASSE modellgenerációban érkezik meg az utakra. A BMW Panorámakivetítő piaci premierjét Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke erősítette meg.A BMW teljesen új technológiai platformot fejleszt...

Ezek lehetnek az idei év okos trendjei

Az utóbbi hónapokban újra szárnyra kaphattak a gyártók és a fejlesztők, és hozzánk is végre elérhettek régóta várt okos otthoni innovációk a globális chiphiány mérséklődésével és az ellátási láncok akadozásának javulásával. Sok technológiai újdonsággal,...

Egymást érik az Ukrajna elleni támadások

Az orosz invázió 2022 februári kezdete óta példátlanul intenzívvé váltak az Ukrajna elleni adattörlő (wiper) támadások, az ESET Research most elkészítette az ilyen típusú kibertámadások idővonalát. Jó hír, hogy sok tervezett incidenst sikerült időben...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mesterséges intelligencia teheti zöldebbé a vállalatokat

Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak. Egyre...

A drogériákban is egyre fontosabb a környezettudatosság

Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizálása a fontosabb termékválasztáskor – derül...

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....