- Hirdetés -

Csapatnak a márkák a Szigeten

|

- Hirdetés -

A Sziget Fesztivál a hatalmas buli mellett az idén is kiváló lehetőséget nyújt a márkáknak, hogy bemutatkozzanak a nagyközönségnek.

 

Buli a Mercedesszel

Az idén is különleges installációval várja a Mercedes-Benz a Sziget Fesztivál VIP-részlegébe a látogatókat, amelynek fókuszában a márka új generációs kompakt autója, az idén debütált A-osztály áll. A vendégek egy 8,5 méter magas, A betűt formáló kapun juthatnak be, ahol a hazai gyártású A-osztállyal 4 méter magasan a fesztivál területére panorámát nyújtó teraszon készíthetnek fotókat – háttérben a nagyszínpaddal.

A Mercedes a hangulatról is különleges programelemekkel gondoskodik. Esténként a Mercedes-Benz pickup, az X-osztály platóján kialakított dj.-pultból szólnak a legnevesebb előadók slágerei. Ugyanitt péntek este egy különleges, 60 perces buli lesz a Mercedes-Benz VIP fő attrakciója, amelynek során Lotfi Begi a hazai zenei élet legmenőbb előadóival együtt egy erre az estére összeállított produkcióval szórakoztatja a közönséget. A vizuális élményt a dj.-pulttá varázsolt X-osztály mellett egy eddig nem látott, LED-függönyre vetített látványshow fokozza.

 

Videodiszkó a Slágernél
A Sláger FMnél a hallgatók személyesen találkozhatnak kedvenceikkel a Szigeten. Minden este számtalan hazai előadó, valamint külföldi zenekarok is szórakoztatják majd a közönséget. Továbbá egy igazi közönségkedvenc show-elem is fémjelzi majd a Sláger FM bulijait.

„A program kínálatából kiemelném a Brazíliából érkező Regina és a német Brooklyn Bounce fellépését, a hazai vonalat pedig többek közt a Kerozin, a Help, a Bon-Bon, a Groovehouse, a Shygys, az Ámokfutók, Csordás Tibi/Fiesta, az UFO, a Bestiák/Miss Bee, a Desperado, a Splash és V-Tech/Kefír képviseli. Az örök nagy slágerek szerelmeseinek videodiszkóval is készülünk” – árulta el a rádió vezérigazgatója, Ürge Dezső.

 

Karrier-tanácsadás a BP-nél
A Sziget Fesztiválon bárki kérhet tanácsot a BP szakértőitől és megtapasztalhatja a cégen belüli hangulatot, miközben egy felejthetetlen karaokeélményben lehet része Európa egyik legnagyobb fesztiválján. „Arra buzdítjuk a fesztiválozókat, hogy látogassák meg a BP standját az esemény ideje alatt, ismerjenek meg minket, képzeljék el, hogy nálunk találják meg a helyüket, majd bulizzanak egyet velünk ott a helyszínen” – mondta Knezevics Viktor, a BP országigazgatója.

A BP Sing-Along aktivitás keretében Kállay-Saunders András és Lola mesélt a cég munkavállalóinak az ő énekesi pályafutásuk és British Petrolra jellemző karrierépítés közötti hasonlóságokról. „A zenészvilágban is látjuk azt, hogy a fejlődés iránti elkötelezettség és az új kihívások milyen mértékben járulnak hozzá a sikerekhez – mint Lola kitartása amivel énektanárnál képzi hangját még ma is vagy András esetében a tehetségkutatók és az Eurovíziós dalverseny próbatételei. Ugyanígy, nálunk a BP-nél, mi is próbálunk minden olyan eszközt és lehetőséget biztosítani a munkavállalóink számára, amelyek segítik őket a szakmai és személyi fejlődésben, valamint a karrierlehetőségek felismerésében és kihasználásában” – fejtette ki Knezevics Viktor.

 

A HungaroControl lehozza az eget a földre

A HungaroControl Terminálban működő #ctrlAiR játék betekintést enged a laikusok számára a láthatatlan gépezetként működő légiforgalmi irányításba és teret ad arra, hogy a fesztiválozók maguk is megtapasztalják a szakma összetettségét.

 

A HungaroControl Zrt. lehozta az eget a földre 2018-ban és egy olyan terminált épített, amelyben minden fesztiválozónak a játéktere lehet a légtere és kipróbálhatja magát légiforgalmi irányítóként vagy épp pilótaként.

 

A játéktér a légteret idézi, melyben 3-5 fős csapatok indulnak útjukra. A #ctrlAiR célja, hogy a játékosok összegyűjtsék a csapatuk színével megegyező fényekért járó pontokat, de közben elkerüljék az ütközéseket. Ha okosan játszanak, sok pontot szerezhetnek, mellyel ők lehetnek a kör legjobb csapata és ajándékban részesülnek. Csapatmunka, bizalom és koncentráció szükséges a játékhoz, ahol a hirtelen felhősödéstől sem szabad megijedni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...

Hatalmas gasztroünnep a Balatonnál

Szeptember 29. – október 2. között rendezik meg a Veszprém-Balaton 2023 Európa Kulturális Fővárosa program legnagyobb szabású gasztronómiai eseményeként a Balaton Wine&Gourmet rendezvénysorozatot. A Veszprémvölgy egyedülálló környezetében négy napon át tartó a minőségi ételeknek...

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Beszáll a fociba a Caola Zrt.

Nehéz helyzetbe került az SC Sopron felnőtt futballcsapata mögött álló Sport Club Futball Kft. működése. A sportvállalkozást a megszűnéstől menti meg a nagymúltú hazai kozmetikai, higiéniai és háztartásvegyipari vállalat, a Caola Zrt. A klub...

Hitellel segít az Erste a civileknek

A civil szervezetek munkavállalói számára nyújtott kedvezményes számlacsomaggal, valamint a társadalmilag hasznos vállalkozásoknak kínált, a pályázati támogatások előfinanszírozására felhasználható hitellel bővítette a szervezetek támogatására kidolgozott eszközök és szolgáltatások körét az Erste Bank. A pénzintézet...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Sokba kerülhet a vállalatoknak, ha nem figyelnek a fenntarthatóságra

A szervezet jó hírnevébe kerülhet, ha egy vállalat nem kezeli megfelelően az egyre szigorúbb környezetvédelmi és társadalmi elvárásokat, a cégvezetők többsége mégsem egyeztet ezekről a területekről a jogi igazgatóval – állapítja meg az EY...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

A legbefolyásosabb médiások a BrandManiában

Elképesztően izgalmas a hazai médiapiac alakulása technológiai, gazdasági és politikai értelemben is, mindezt jól mutatja a legbefolyásosabb hazai médiásokat bemutató TOP50 lista is. A BrandMania legújabb adásában a stáb a rangsor éllovasait mutatja be. A...

A legjobbak között a Growww Digital

Elnyerte a Google CSS Premium Partner minősítését a hazai fejlesztésű ROIshopper, a Growww Digital árösszehasonlító szolgáltatása.Ezt a minősítést az Európai Unió felső 25 százalékában lévő Comparison Shopping Partnerek kaphatják meg, objektív mérőszámok alapján. Ezzel...

Erősödtek tavaly a legnagyobb médiacégek

A Covid második évében a médiavállalatok többsége kifejezetten jól teljesített üzletileg. Tavaly nyolc cég, illetve médiacsoport is megugrotta a tízmilliárd forintos árbevételi szintet, veszteségesen csak egyetlen vállalat működött a top 30-ból. A top 30...

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Izgalmas innovációk a Huawei-jel

Tizenkét innovatív kutatás-fejlesztési projekt indul a Pécsi Tudományegyetem Műszaki és Informatikai Karán a Huawei SEEDs Kiválósági Ösztöndíjprogram keretében. A mérnökhallgatók által jegyzett tudományos projektek valós iparági és társadalmi problémákra keresnek megoldást a legmodernebb technológiák...
- Hirdetés -

Don't Miss

Nagyon az elején vagyunk a fejlődésnek

Bár látszik fejlődés a hazai vállalkozások körében az ügyfélélmény javítása kapcsán, nagyon lassú a folyamat és régiós összevetésben kezdünk lemaradni – mondta el az mmonline.hu-nak adott interjúban Klenovszki János. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó...

Van keresnivalónk a nemzetközi porondon is

A nemzetközi terjeszkedés támogatására fordítja a DayOne Capital kockázati tőkealaptól, valamint több, szakmai magánbefektetőtől kapott 3 millió eurós befektetést a Webshippy – mondta el az mmonline.hu-nak Perényi András. A kiszervezett logisztikai szolgáltatásokat nyújtó cég...

Kisfiam, hozzál valami másik lapot!

25 éves voltam. Félve sétáltam be a Világgazdaság szerkesztőségébe. A főszerkesztő, Bánki András fogadott. Újságíró-gyakornoknak jelentkeztem. András keresett valakit, aki a 2000-es sydney-i olimpia kapcsán sportbizniszcikkeket ír majd a VG-nek. Meglátott bennem valamit. Azt nem, hogy...

Nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet

„A Paprika Studios története nemzetközi piacon elért magyar sikertörténet. Rendkívül büszke vagyok arra, hogy részese és alakítója lehetek ennek. A vállalat nevében köszönettel tartozom az alapítónak, Marschall Péternek, akinek a hite és a víziója...

A vendéglátás is a szórakoztatóipar része

Kereszty Gábor 2002 és 2007 között a hazai médiapiac egyik meghatározó szereplője volt a TV2 vezérigazgatójaként. Azonban az első TOP50 megjelenésekor már távozott a csatornától, így egyetlen összeállításunkban szerepelt, még 2011-ben. Egy évvel azelőtt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A nagyobb vállalkozások jobban figyelnek a fenntarthatóságra

A környezettudatos működés a gazdasági élet szereplői számára is egyre fontosabb szempont. A nagy multinacionális cégek körében egyre népszerűbb az ESG szempontok szerint való működés, mikor a cégek a profitmaximalizáláson túlnyúló szempontokat is figyelembe...

Szoronganak a klímaváltozás miatt a fiatalok

Az UNICEF Magyarország friss, reprezentatív felmérése szerint a 13-25 éves korosztály túlnyomó többségét napi szinten foglalkoztatják a klímaváltozás kérdései, 90 százalékuk állítja, hogy kifejezetten szorongást él meg a témával kapcsolatban. Lényeges visszajelzés, hogy a...

Elstartolt a műanyagmentes július

Ebben az évben is megrendezik a Műanyagmentes Júliust (PlasticFree July), amelynek célja, hogy a felhasználók legalább egy hónapon át mellőzzék az életükből az egyszerhasználatos műanyagokat. „Egyes műanyag fajták lebomlásához több száz évre van szükség....

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....