- Hirdetés -

Csapatnak a márkák a Szigeten

|

- Hirdetés -

A Sziget Fesztivál a hatalmas buli mellett az idén is kiváló lehetőséget nyújt a márkáknak, hogy bemutatkozzanak a nagyközönségnek.

 

Buli a Mercedesszel

Az idén is különleges installációval várja a Mercedes-Benz a Sziget Fesztivál VIP-részlegébe a látogatókat, amelynek fókuszában a márka új generációs kompakt autója, az idén debütált A-osztály áll. A vendégek egy 8,5 méter magas, A betűt formáló kapun juthatnak be, ahol a hazai gyártású A-osztállyal 4 méter magasan a fesztivál területére panorámát nyújtó teraszon készíthetnek fotókat – háttérben a nagyszínpaddal.

A Mercedes a hangulatról is különleges programelemekkel gondoskodik. Esténként a Mercedes-Benz pickup, az X-osztály platóján kialakított dj.-pultból szólnak a legnevesebb előadók slágerei. Ugyanitt péntek este egy különleges, 60 perces buli lesz a Mercedes-Benz VIP fő attrakciója, amelynek során Lotfi Begi a hazai zenei élet legmenőbb előadóival együtt egy erre az estére összeállított produkcióval szórakoztatja a közönséget. A vizuális élményt a dj.-pulttá varázsolt X-osztály mellett egy eddig nem látott, LED-függönyre vetített látványshow fokozza.

 

Videodiszkó a Slágernél
A Sláger FMnél a hallgatók személyesen találkozhatnak kedvenceikkel a Szigeten. Minden este számtalan hazai előadó, valamint külföldi zenekarok is szórakoztatják majd a közönséget. Továbbá egy igazi közönségkedvenc show-elem is fémjelzi majd a Sláger FM bulijait.

„A program kínálatából kiemelném a Brazíliából érkező Regina és a német Brooklyn Bounce fellépését, a hazai vonalat pedig többek közt a Kerozin, a Help, a Bon-Bon, a Groovehouse, a Shygys, az Ámokfutók, Csordás Tibi/Fiesta, az UFO, a Bestiák/Miss Bee, a Desperado, a Splash és V-Tech/Kefír képviseli. Az örök nagy slágerek szerelmeseinek videodiszkóval is készülünk” – árulta el a rádió vezérigazgatója, Ürge Dezső.

 

Karrier-tanácsadás a BP-nél
A Sziget Fesztiválon bárki kérhet tanácsot a BP szakértőitől és megtapasztalhatja a cégen belüli hangulatot, miközben egy felejthetetlen karaokeélményben lehet része Európa egyik legnagyobb fesztiválján. „Arra buzdítjuk a fesztiválozókat, hogy látogassák meg a BP standját az esemény ideje alatt, ismerjenek meg minket, képzeljék el, hogy nálunk találják meg a helyüket, majd bulizzanak egyet velünk ott a helyszínen” – mondta Knezevics Viktor, a BP országigazgatója.

A BP Sing-Along aktivitás keretében Kállay-Saunders András és Lola mesélt a cég munkavállalóinak az ő énekesi pályafutásuk és British Petrolra jellemző karrierépítés közötti hasonlóságokról. „A zenészvilágban is látjuk azt, hogy a fejlődés iránti elkötelezettség és az új kihívások milyen mértékben járulnak hozzá a sikerekhez – mint Lola kitartása amivel énektanárnál képzi hangját még ma is vagy András esetében a tehetségkutatók és az Eurovíziós dalverseny próbatételei. Ugyanígy, nálunk a BP-nél, mi is próbálunk minden olyan eszközt és lehetőséget biztosítani a munkavállalóink számára, amelyek segítik őket a szakmai és személyi fejlődésben, valamint a karrierlehetőségek felismerésében és kihasználásában” – fejtette ki Knezevics Viktor.

 

A HungaroControl lehozza az eget a földre

A HungaroControl Terminálban működő #ctrlAiR játék betekintést enged a laikusok számára a láthatatlan gépezetként működő légiforgalmi irányításba és teret ad arra, hogy a fesztiválozók maguk is megtapasztalják a szakma összetettségét.

 

A HungaroControl Zrt. lehozta az eget a földre 2018-ban és egy olyan terminált épített, amelyben minden fesztiválozónak a játéktere lehet a légtere és kipróbálhatja magát légiforgalmi irányítóként vagy épp pilótaként.

 

A játéktér a légteret idézi, melyben 3-5 fős csapatok indulnak útjukra. A #ctrlAiR célja, hogy a játékosok összegyűjtsék a csapatuk színével megegyező fényekért járó pontokat, de közben elkerüljék az ütközéseket. Ha okosan játszanak, sok pontot szerezhetnek, mellyel ők lehetnek a kör legjobb csapata és ajándékban részesülnek. Csapatmunka, bizalom és koncentráció szükséges a játékhoz, ahol a hirtelen felhősödéstől sem szabad megijedni.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...

Mobiljukat fizetési terminálként használhatják az UniCredit ügyfelei

A SoftPOS a dinamikusan bővülő európai piacokon és a technológiailag fejlett országokban aktív paytech vállalat, a Nexi által kifejlesztett alkalmazás, amely már az UniCredit Bank üzleti ügyfelei számára is elérhető. Az alkalmazás segítségével a...

Erősíti karitatív sorsjegyértékesítő hálózatát a Szerencsejáték Zrt.

Többéves előkészítő munkát követően biztonságosabbá, gyorsabbá és hatékonyabbá tette sorsjegyértékesítő rendszerét karitatív hálózatában a nemzeti lottótársaság. Digitális eszköz biztosításával a Szerencsejáték Zrt. Európában másodikként biztosította a hálózatban dolgozók részére, hogy online kezeljék készleteiket és...

Munkáltatói díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország első alkalommal került be a Top Employer minősítéssel rendelkező vállalatok közé. A díjjal a független "Top Employers Institute" azokat a munkáltatókat ismeri el világszerte, akik kiemelkedő munkavállalói körülményeket biztosítanak.Idén a Lidl...

Fékezett a Netflix, lassan jönnek az új előfizetők

A múlt évben 18,2 millióval tudta növelni előfizetői számát a Netflix, ami nem csak 2020-as évben felmutatott bővüléshez képest komoly visszaesés, de a pandémia előtti időszakkal összevetve is. Üzleti szempontból egyébként nem volt rossz...

Így tennék biztonságosabbá az online világot

A jogellenes online termékek, szolgáltatások és tartalmak jobb kiszűrése, az óriásplatformok, például a legnagyobb közösségi felületekre vonatkozó szigorúbb szabályok, valamint a kiskorúak védelmét szolgáló előírások is szerepelnek abban az új rendeletjavaslatban, amit tegnap fogadott...

Új lehetőségeket hoz a Visa felhőalapú platformja

A Visa nemrégiben bejelentette új felhőalapú fizetéselfogadási platformját, a Visa Acceptance Cloudot (VAC), amely forradalmasítani fogja a vállalkozások számára az ügyfelektől érkező fizetések elfogadási módját. A Visa népszerű - okostelefonokat és tableteket fizetési terminállá...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Legendákkal jön a téli olimpia közvetítése

Az Eurosport platformjai lesznek a 2022 évi téli olimpiai játékok közvetítésének otthona, amelynek 107 fős szakértői gárdája több mint 80 olimpiai érmet és 26 aranyérmet számlál. A csapat páratlan betekintést és szakértelmet kínál sportrajongók...

Mesterséges intelligenciával növekszik a lengyel webshop

A lengyel alapítású eobuwie.pl Közép- és Kelet-Európa egyik vezető cipő-, táska- és kiegészítő kereskedője, Magyarországon ecipo.hu márkanéven ismert. Ahogy a vállalat új piacokra terjeszkedik, úgy válik egyre összetettebbé árukészlete és választéka. A tervezési folyamatok...

Egyre többen aggódnak a digitális lábnyomuk miatt

Az európaiak 82 százalék-a szeretne véglegesen törölni valamit a 2021-es közösségi médiás posztjai közül – derül ki a Kaspersky felméréséből. A legnagyobb arányban a Z-generációs fogyasztók szeretnének levenni valamit a 2021-es posztjaik közül (86%),...

Újabb magyar városokban terjeszkedik az IKEA

A 2021-es pénzügyi év számos kihívást tartogatott a Covid–19 világjárvány miatt, az IKEA 109 milliárd forint teljes kiskereskedelmi forgalommal zárta az időszakot. Ez a megelőző évhez képest majdnem 12%-os növekedést jelent. Az online kereskedelem...

Csúcsot döntött a használtautópiac

Az előzetes adatok szerint a hazai használtautó-piacon minden eddiginél több, közel 819 ezer személygépkocsi cserélt gazdát 2021-ben. Ez az érték 3,4 százalékkal haladja meg az előző évi szintet: 2020-ban 791 ezer volt a belföldi...
- Hirdetés -

CMO

Sokat számít a 30 éves jelenlétünk

Hársfalvi János, marketingvezető, Magyar Suzuki Zrt. - Nagyon nehéz év volt a tavalyi, a hazai piac csökkent is, közel 5 százalékkal. De a kis Suzuki elég nagyot ment. Elégedett vagy, vagy ennél is jobbra...

Fontos, hogy megmutassuk a pezsgő másik oldalát

Csomay András, marketing vezető, Törley Pezsgőpincészet   - Milyen évet zártok idén? - Ha ezt az évet jól le tudjuk hozni járványügyi szempontból, akkor nálunk a Törley Pezsgőpincészetben reményeink szerint vissza tudunk állni a COVID előtti időszakra....

A hitelesség egyre fontosabb

Sándor Gabriella, Libri-Bookline, marketing és kommunikációs igazgató fotó: Egyed Péter - A karácsony kiemelt időszaknak számít a könyvpiacon, az éves marketingbüdzsé mekkora részét költik el ilyenkor? - Az év utolsó három hónapja kereskedelmi és kommunikációs szempontból valóban...

Eljött a bátrak ideje

  Gál Judit, Danubius Hotels, marketing és kommunikációs igazgató   - Milyen év végére számítasz? Picit jobb lesz, mint a tavalyi hasonló időszak? - Össze sem hasonlíthatóak. A tavaly november olyan komoly szigorítást hozott, hogy fél évig...

A jövő év második felében lehet intenzívebb felfutás

Mocsai Zoltán, P Automobil Import Kft., marketing vezető - Mit tippelsz, milyen év lesz 2021 az autópiacon? Tavaly 128 000 új személyautót helyeztek forgalomba, idén kevesebb lesz? - Egy alapvetően felemás év az idei. Az év...
- Hirdetés -

SzuperZöld

A legfenntarthatóbbak között a Schneider Electric

Ismét bekerült a legjobbak közé a Schneider Electric a Corporate Knights által évente összeállított, a legfenntarthatóbb módon működő vállalatokat felsoroló Global 100-as listán.A kanadai média- és kutatócég minden évben több mint 6900 vállalatot vizsgál...

Mesterséges intelligenciával segíti a vízgazdálkodást a Microsoft

A szennyvízkezelés során egy új Microsoft fejlesztés révén előre jelezhető a víz mennyiségének és ezzel a minőségének hirtelen megváltozása. A Microsoft mesterséges intelligenciát alkalmazó megoldását a hazai központú, biológiai víztisztító rendszereket fejlesztő Organica Water...

Fenntartható projektben az Airbus

Az Airbus szándéknyilatkozatot írt alá Csengtu városával és a Tarmac Aerosave vállalattal Kína első fenntartható, „életciklus” szolgáltatási központjának létrehozására. A megállapodás részeként a cégek a repülőgépek parkoltatása és tárolása mellett karbantartási, felújítási, átalakítási, szétbontási...

DATA