A múlt év végén a magyar televíziós piac két meghatározó értékesítő-háza, az Atmedia és az RTL Saleshouse hivatalosan is csatlakozott a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületéhez (MEME). Ez a lépés mérföldkő a magyar médiapiac számára, hiszen a MEME történetében most először nyitotta meg kapuit a televíziós saleshouse-ok előtt.
A MEME tagság révén az Atmedia és az RTL Saleshouse nemcsak a hazai televíziós iparág érdekeinek érvényesítéséhez járulhat hozzá, hanem aktívan részt vehet a piac további fejlesztésében, kutatásokkal és szakmai együttműködésekkel. A csatlakozás erősíti a MEME szerepét a reklámpiacon és a médiapiaci szabályozás területén is.
„A televíziós magyar piac két meghatározó értékesítő-háza hosszú évek óta szoros együttműködésben dolgozik a MEMÉ-val, folyamatosan komoly kutatásokkal, szakmai anyagokkal segítik az egyesület és az iparág munkáját, és a Big Picture konferenciának is aktív, lelkes résztvevői minden évben. Jó ideje napirenden volt már a csatlakozásuk a televíziós szakma érdekvédelmi szervezetéhez. Büszke vagyok rá, hogy ez most végre megtörténhetett. Meggyőződésem, hogy az Atmedia és az RTL Saleshouse belépése komoly erősítést jelent a MEME számára mind reklámpiaci, mind pedig az érdekérvényesítés területén” – nyilatkozta Dr. Tóth Csaba, a MEME elnöke.
Guttengéber Csaba, az Atmedia ügyvezető igazgatója így fogalmazott: „A MEMÉ-vel való együttműködésünk a Big Picture konferenciáknak köszönhetően már évtizedes múltra tekint vissza. Nagy öröm és megtiszteltetés számunkra, hogy mi is tagok lehetünk, hiszen így már nemcsak támogatóként, hanem aktív partnerként is lehetőségünk van részt venni az Egyesület piacépítő munkájában.”
Dudás Gergely, az RTL Magyarország bevételekért felelős vezérigazgató-helyettese így kommentálta a hírt: „Nagy öröm számunkra, hogy az RTL Saleshouse is csatlakozik a Magyar Elektronikus Műsorszolgáltatók Egyesületéhez (MEME). Különösen büszkék vagyunk arra, hogy a MEME történetében először nyitotta meg kapuit a televíziós saleshouse-ok számára is, és mi is részesei lehetünk ennek a fontos lépésnek. Annál is inkább fontos és úttörő lépésnek tartjuk a saleshouse-ok csatlakozását, hiszen a hirdetési piac még hosszú évekig az ágazat legfontosabb bevételi forrása marad. Ez az együttműködés is lehetőséget teremt számunkra, hogy aktívan hozzájáruljunk a magyar médiapiac fejlődéséhez és a televíziós iparág további sikereihez. Várakozással tekintünk a közös munka elé, és bízunk benne, hogy közösen még több értéket teremthetünk a nézőink, az iparágunk és a partnereink számára.”