A L'Oréal számos olyan Beauty Tech innovációt mutatott be Párizsban a Viva Technology konferencián, amelyek célja, hogy a szépségipari cég mottójához híven elérhetővé tegyék a "szépséget mindenkinek”. Színpadon volt a Water Saver technológia, amely eddig 42 millió liter vizet takarított meg, a mozgásukban korlátozottakat sminkelésben segítő Lancôme HAPTA, és bemutatták a L'Oréal és az Alibaba hároméves partnerségét is, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában. Az innovációk a szépséget, mint az egyéni és kollektív jót szolgáló erőt előtérbe helyezve képviselték az intelligens és fenntartható szépségipari újításokat és digitális szolgáltatásokat, valamint a személyre szabott és virtuális szépséget szolgáló, adatvezérelt diagnosztikai eszközöket.
A L'Oréal VivaTech standján olyan technológiákat mutatták be, amelyek kifejlesztésénél az adatok, a technológia és a mesterséges intelligencia adta lehetőségeket használta ki a cég annak érdekében, hogy támogassa a fogyasztókat a könnyebb tájékozódásban és segítse őket abban, hogy az egyedi igényeikre szabott szépségápolási termékekhez és szolgáltatásokhoz hozzáférjenek.
A L'Oréal immár hetedik éve vesz részt a VivaTech-en, és mutatja be technológia-alapú újításait és partnerségeit. A cég olyan inkluzív szépségápolási technológiai megoldásokat vitt a konferenciára, mint a Lancôme HAPTA, amelyet arra terveztek, hogy a fizikai korlátokkal rendelkező emberek is könnyen sminkelhessenek; diagnosztikai és coaching eszközöket, mint a La Roche-Posay SPOTSCAN, a Giorgio Armani META PROFILER™ és a Kérastase K-SCAN; a személyre szabott szépségápolási technológiát képviselő 3D shu: brow by shu uemura-, amely a professzionális otthoni szemöldökfestést segíti; a L'Oréal Paris COLORSONIC könnyen kezelhető, “rendetlenség-mentes” otthoni hajfestő eszköze és a Maybelline Beauty App alkalmazása a virtuális sminkelésért. Fenntartható szépségápolási technológiai megoldásként a L'Oréal Professionnel WATER SAVER-t mutatták be, amely eddig több mint 42 millió liter vizet takarított meg, de a konferencián debütált a L'Oréal és az IMPACT+- partnerségének újítása is, amellyel a digitális médiatevékenységük hatásait mérik, valamint szó esett a L'Oréal és az Alibaba hároméves partnerségéről, amelyet az első digitális körforgásos gazdaság érdekében indítottak el Kínában, hogy csökkenték az e-kereskedelmi tevékenységük hatását.
„Idén a VivaTech-en olyan Beauty Tech innovációk kivételes sorát állítottuk össze, amelyek pozitív hatással lehetnek a szépségiparra" - mondta el Nicolas Hieronimus, a L'Oréal Groupe vezérigazgatója. „Azzal, hogy erőforrásainkat olyan feltörekvő technológiák mellé állítjuk, amelyek demokratizálják az intelligensebb és fenntarthatóbb szépséghez való hozzáférést, lehetővé tesszük, hogy mindenki méltányosabban és a saját igényei szerint élvezhesse a szépséget."
„Ez az innovációs szint nem lenne lehetséges a Beauty Tech csapatainak egymást kiegészítő, folyamatosan bővülő szakértelme, valamint a világ legizgalmasabb startupjaival és technológiai vezetőivel kötött partnerségeken keresztül megvalósuló programunk nélkül. Büszkék vagyunk arra, hogy bemutathatjuk az együtt elért eredményeinket a VivaTech-en" - mondta el Barbara Lavernos, a L'Oréal Groupe kutatásért, innovációért és technológiáért felelős vezérigazgató-helyettese. „A technológia és a tudomány ma már nem csak azt teszi lehetővé számunkra, hogy új igényeket kielégítő szolgáltatásokat nyújtsunk fogyasztóinknak, hanem azt is, hogy a kutatástól a humán erőforráson át a gyártásig vagy a kiskereskedelemig átalakulva feltaláljuk a szépség jövőjét."
„A Beauty Tech révén világszerte fogyasztók milliárdjait érünk el. Ez lehetővé teszi számunkra, hogy megértsük egyedi és változó igényeiket, és páratlan pontossággal és személyre szabott megoldásokkal egészítsük ki az emberek végtelen sokszínűségét a valós és a virtuális világban" – tette hozzá Asmita Dubey, a L'Oréal Groupe digitális és marketing igazgatója.
A termékportfólió mellett a L'Oréal Beauty Tech jelenléte több mint 5 900 elkötelezett alkalmazottat, több mint 800 online szolgáltatást és 40 millió használatot jelent, valamint olyan mérföldköveket, mint az új, kjterjesztett valóságon alapuló szépségápolási eszközök, a bőr és a haj élvonalbeli diagnosztikai eszközei, a fogyasztói élményt növelő QR-kóddal ellátott egymilliárd csomagolási egység, valamint 6 CES innovációs díj elnyerése 2023-ban.
Idén Korea lépett a VivaTech-en az év országaként színpadra, a L'Oréal ennek alkalmából büszkén jelentette be megállapodását a koreai kkv-k és start-up vállalkozások minisztériumával. A megállapodás célja az együttműködés megerősítése és 2023. június 15-től a L'Oréal nyílt innovációjának felgyorsítása Koreában.
L'Oréal Brandstorm 2023
A "Crack the new Codes of Beauty" (Törd fel a szépség új kódjait) tematikával a L'Oréal az idei VivaTech rendezvényen rendezi meg a 31. Brandstorm versenyét. Idén rekordszámú 92 000 regisztráció érkezett 72 országból 92 000 az egyedülálló, magával ragadó és digitális tanulási élményre. A döntőben Brazília, Chile, Kína, Franciaország, India, Kenya, Malajzia, a Közel-Kelet, Spanyolország&Portugália, valamint Tajvan csapatai mutatják be AR, VR, AI és Metaverse inspirálta innovációikat a Brandstorm vezetői zsűri előtt. A Brandstorm ma már világszerte közel 100 egyetem tantervébe épült be, és az EOCCS online tanfolyamként akkreditálta. A Brandstorm 2023 győztes csapatát június 16-án, a VivaTech-en jelentik be.