Tavaly a 2020-assal megegyező árbevételt ért el a Central Médiacsoport, a társaság nyeresége ugyanakkor több mint 700 millió forinttal csökkent. A tulajdonos több mint 1,6 milliárd forintnyi osztalékot vett ki a vállalatból.
A múlt évben 13,29 milliárd forintos árbevételt ért el a Central Médiacsoport Zrt. a társaság éves beszámolója szerint, ez minimális növekedést jelent az egy évvel korábbihoz képest, 2020-ban 13,22 milliárd forint volt a forgalom. A vállalat két legfontosabb bevételi forrásánál, a hirdetési és terjesztési bevételnél egyaránt növekedés volt.
A hirdetési bevétel 6,17 milliárd forint volt 2021-ben, ez 135 milliós pluszt jelentett a 2020-ashoz képest. A terjesztési bevétel 6,59 milliárd forint volt tavaly, szemben az egy évvel korábbi 6,44 milliárd forinttal.
A Centralnál a bérköltség majdnem 300 millió forinttal nőtt, a személyi jellegű ráfordítások összesen pedig több mint 400 millió forinttal haladták meg az egy évvel korábbit.