- Hirdetés -

Csúcsfoci és kézilabda – visszatérnek a bajnokok a Sport TV-re

|

- Hirdetés -

Három év után tér vissza a Bajnokok Ligája a Sport TV-re, augusztus 17-én indul a sorozat közvetítése a csatornán. Augusztus 21-én a Serie A is elrajtol, majd szeptember 11-től a női-, szeptember 15-től pedig a férfi kézilabda Bajnokok Ligája közvetítéssorozata kezdődik, amelyben négy magyar csapatnak és a világ legjobb kézilabdázóinak szurkolhatunk.

A Sport1 és a Sport2 a Bajnokok Ligája csoportkörtől fordulónként összesen legalább nyolc mérkőzést tűz képernyőre a keddi és szerdai játéknapokon. Ez azt jelenti, hogy a szezon során a világ legjobb csapatait és játékosait láthatjuk majd. A BL önálló műsort is kap Csillagok között címen, amely péntekenként jelentkezik (először augusztus 20-án, 19:30-kor lesz látható a Sport1-en). Augusztus 17-18-án, illetve 24-25-én azonban már a playoffot is követhetjük, mind a négy játéknapon 2-2 mérkőzéssel, a csoportkör szeptember 14-én indul.

Nem csupán a Bajnokok Ligájában láthatunk topfutballt a Sport TV-n, hiszen a Serie A is visszatér a csatornára 12 év után, ráadásul azonnal hatalmas dózisban érkeznek az olasz mérkőzések. A nyitó fordulóból a lehetséges 10 mérkőzésből 9 élőben lesz látható, de a tizedik is képernyőre kerül. Az első forduló előtt, szezonbeharangozóként debütál a Nyerő SzériA című műsor, amely később hétfőnként foglalja össze az itáliai stadionok eseményeit. A scudettóért folytatott versenyfutás várhatóan a 2021-2022-es idényben is bőven tartogat izgalmakat, a címvédő Inter, a városi rivális, 2021-es ezüstérmes Milan, a bronzérmes, mára már topcsapatnak számító Atalanta, a korábbi évek sikercsapata, a Juventus, a José Mourinhót szerződtető AS Roma, a főváros másik kirakatcsapata, a Lazio vagy épp a Napoli neve is remekül cseng a magyar szurkolók számára. Ráadásul ez még csak az a hét csapat, amely nemzetközi kupaindulást érő helyen végzett 2021-ben.

Új szakértők is debütálnak a Sport TV-n. A 24-szeres válogatott, háromszoros magyar- és egyszeres német bajnok Hrutka János, aki a Ferencváros és a Kaiserslautern színeiben egykor a BL-ben is játszott, illetve az olasz futball külföldön is jegyzett szaktekintélye, Kéri András Dániel is rendszeresen feltűnik a következő szezonban Nyilasi Tibor, Kemenes Szabolcs, Várhidi Péter, Hegyi Iván, Hajdu Attila és Mészáros Ábel mellett. A futball-közvetítéseket a stúdióban és a kommentátorállásában is nagyon erős keret támogatja, hiszen Takács Rita, Faragó Richard, Méhes Gábor, Petur András, Fülöp László, Haraszti Ádám, Szaniszló Csaba, Bartha Zoltán és Engyel István vállal majd szerepet műsorvezetőként vagy kommentátorként az európai csúcsmérkőzéseken.

Nemcsak a labdarúgók között láthatunk majd BL-győzteseket, olimpiai bajnokokat, világbajnokokat, Európa-bajnokokat vagy más kontinens bajnokait, hanem a kézilabdázóknál is. A kézilabda Bajnokok Ligájának mérkőzéseit továbbra is a Sport TV közvetíti. Az FTC-Rail Cargo Hungariának és a Győri Audi ETO KC-nak hétvégenként, a Pick Szegednek és a Telekom Veszprémnek hétköznaponként szurkolhatunk a Bajnokok Ligájában. A hölgyek számára szeptember 11-én, a férfiak számára szeptember 15-én kezdődik el a sorozat. A kézilabda Európa-liga (EHL) is tartogat jónéhány remek mérkőzést a szezon során, itt a férfiaknál a Tatabánya, a Balatonfüred és a Csurgó, a hölgyeknél a Mosonmagyaróvár, a Debrecen, a Vác és az MTK érdekelt.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...

Nagyon pörög a hazai használtautó-piac

Áprilisban is magas forgalom jellemezte a hazai használtautó-piacot: a DataHouse frissen közzétett előzetes adatai szerint az elmúlt hónapban 69 113 személygépkocsi cserélt gazdát, ami 7,2 százalékkal haladja meg a tavalyi hasonló időszak volumenét. Egyre...

Hamarosan nálunk is kapható lesz a díjnyertes okosmobil

A HONOR Magic4 sorozat ismét felkerült a DxOMark toplistájára: ezúttal a HONOR legújabb csúcskategóriás okostelefonja, a HONOR Magic4 Pro érdemelte ki a DxOMark Gold Camera minősítését.A Magic4 sorozat Ultimate tagja korábban már megszerezte az...

Egyre több magyar venne elektromos autót

A kedvezőbb fenntartási költségek és az alacsonyabb károsanyag-kibocsátás miatt minden harmadik magyar járművezető mérlegeli, hogy a jövőben alternatív hajtású kocsit vásároljon – derül ki az EY reprezentatív kutatásából. Az elektromos kocsiknál az akkumulátorhibától, a...

Újabb részletek a Disney+ reklámos terveiről

Azt már korábban bejelentette a Disney, hogy hirdetésekkel támogatott verziója is lesz a Disney+ streamingszolgáltatásnak, ami az Egyesült Államokban az év végén, a többi piacon pedig 2023-ban lesz elérhető. Úgy tűnik, hogy visszafogott reklámmennyiséggel...

Új hirdetési lehetőség a kkv-knak

A tudatos kis- és középvállalatok most már a podcast hallgatók egyre növekvő táborát is elérhetik könnyen, akár médiavásárlási tapasztalat nélkül a DisplayNOW hirdetési webshop segítségével. A podcast egyre hasznosabb hirdetési eszköznek számít, az IAB...

Ultramodern raktárat nyitott az Euronics

Az Euronics, a kizárólag magyar tulajdonban lévő műszaki áruházlánc a mai napon nyitotta meg új, 28 000 m2-es raktárát Üllőn. A vállalat 1,6 milliárd forintos beruházással Magyarország egyik legmodernebb, okos, robotizált raktárbázisát hozta létre,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Művészi kampány a BMW-től

Az új BMW i7 bevezető kampányát napjaink egyik leginnovatívabb és legmeghatározóbb divatfényképésze alkotta meg. Az egyedülálló fotó- és videókoncepció a feje tetejére állítja a megszokott perspektívákat. A tisztán elektromos meghajtású BMW i7 világpremierjével megkezdődik...

Különleges közvetítésre készül a Sport TV

A Sport TV története során először számol be egyszerre több platformon is élőben egy kiemelt eseményről. Az olasz bajnokság aranyérméről döntő két találkozóról a Sport2-n körkapcsolás keretében számol be, míg az AMC Mikro nevű,...

Kitalálod, milyen ízű az új Fanta?

A Fanta elhozta az év feladványát és játékos nyomkeresésre hívja a fogyasztóit. A sokakat izgató kérdés: milyen titkos ízt rejt az új #WhatTheFanta üdítőital palackja? A boltok polcain májustól elérhető a rejtélyes rózsaszín üdítőital,...

Újabb segítség a vállalkozásoknak – okosmobilból POS-terminál

Kiugróan sikeres évet zárt az OTP Bank fintech leányvállalata, az OTP Mobil, amely széles körben kínál készpénzmentes fizetési és a mindennapi ügyintézést megkönnyítő szolgáltatásokat. A Simple megoldások „legfiatalabb tagja”, a SimpleBusiness alkalmazás a 2020-as...

Egyre népszerűbbek az egészségügyi témájú mobilappok

Míg az idősebb korosztály az e-receptek és az okos vérnyomásmérőhöz hasonló, újszerű orvostechnikai eszközök iránt érdeklődik, a fiatalabb generáció inkább tünetek ellenőrzésére és diagnózis felállítására használja az internetet – derül ki a GWI a...
- Hirdetés -

Don't Miss

Várkonyi Balázs TOP25

Közös platformon

Várkonyi Balázs, eMAG-Extreme Digital, ügyvezető igazgató - Április közepén jelentették be, hogy összevonják a platformjaikat, és a jövőben az eMAG platformját használja a cég, az Extreme Digital vásárlóinak is erre kell váltaniuk. Miért volt szükség...

Hiszünk a versenyben

Takács Csaba, Alza.hu, ügyvezető igazgató - Mi jelentette a legnagyobb kihívást tavaly az Alza számára a magyar piacon? - A fő kihívást a fogyasztói kereslet váratlan és kiszámíthatatlan változásai jelentették, mindkét irányban: felfelé és lefelé is...

Mindent bevetünk

Ötszáz gép, húszezer munkatárs, ekkora lesz 2030-ra a Wizz Air. Radó András, a légitársaság senior cabin crew recrutiment managere beszélt többek között arról, hogyan toboroznak, illetve milyen nyárra számítanak.   - Nagyon komoly bővülés előtt áll...

A valódi értékek, valódi üzenetek építik igazán a márkát

Mottl-Molnár Orsolya, HEINEKEN Hungária, marketing- és kereskedelmi marketingigazgató   - Februártól irányítod a Heineken Hungária marketing és kereskedelmi marketing részlegét, közben az élet ismét furcsán alakult körülöttünk. Mennyire nehezíti meg, késztet változtatásra a szomszédos háborús helyzet? -...

A napi pénzügyeket régóta mobilról intézem

Yalcinkaya Veronika, a Raiffeisen Bank marketingigazgatója   - Februárban indult el az új sárga ajtós kampányotok, milyenek az eddigi visszajelzések, hogyan fogadta a piac, a fogyasztók? - Nagyon hittünk ebben a kampányban, és jól tettük. Az eddig...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Újabb hazai sztárok álltak ki a természetvédelemért

A természet megóvása, bolygónk védelme ma már olyan alapvetésnek számít, ami mellett az ismert emberek és a kreatív szakma legnagyobbjai világszerte és hazánkban is egyre gyakrabban kiállnak. Ki egy civil szervezetet támogat, ki a...

A Ford is csak elektromos hajtású autókat értékesítene

27 vállalattal együtt a Ford Európa is aláírta azt az Európai Unióhoz címzett petíciót, aminek lényege, hogy 2035-től Európában minden új személyautó és haszonjármű nulla károsanyag-kibocsátású legyen, és amelyben kötelező jellegű célkitűzéseket kérnek a...

Újabb Auchan áruházakban lehet majd használt ruhát venni

Éppen két hónapja vágott bele az Auchan Magyarország a jó minőségű, átválogatott, fertőtlenített használt ruhák forgalmazásába, ami olyan népszerű lett, hogy az eddigi hét áruház mellé ma újabb hat csatlakozik. Ezentúl Budakalászon, Óbudán, Fóton,...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....