- Hirdetés -

Csúcsfutballal bővül a DIGI kínálata

|

- Hirdetés -

Az ARENA4 és a MATCH4 elhozza a legjobb angol, német és francia meccseket. Augusztus 5-től megjelenik a DIGI Magyarország kínálatában a népszerű ARENA4 és az újonnan induló MATCH4 sportcsatorna. A DIGI előfizetői igényelhetik az ARENA4+ streaming platform szolgáltatásait is. Az ARENA4 és a MATCH4 minden korábbinál szélesebb sportválasztékot és nagyobb arányú élő közvetítést nyújt a DIGI előfizetőknek.

Meg tudja valaki törni Németországban a Bayern 2013 óta tartó egyeduralmát? Meg lehet szorítani a francia bajnokságban a legutóbb 15 pontos előnnyel aranyat nyerő PSG-t? Újra az utolsó forduló dönt majd az angol élvonalban? Tényleg kiesnek a világbajnok franciák a Nemzetek Ligája elit csoportjából? Fabio Quartararo megőrzi előnyét a MotoGP-ben?

Augusztus 5-től mindez kiderül Magyarország legdinamikusabban fejlődő sportcsatornáin a DIGI előfizetői számára.

Az ARENA4 a német Bundesliga és a Bundesliga 2, valamint az UEFA Nemzetek Ligája, labdarúgó Eb- és vb-selejtezők közvetítése mellett az NFL és NCAA egyetemi amerikaifutball-bajnokság és az NHL meccseit is elhozza a nézőknek, akik a nyári szünet után visszatérő MotoGP és az IndyCar közvetítésekbe is becsatlakozhatnak. A küzdősportok világából pedig a PBC és MMA/Bellator gálák tekinthetők meg. Az ARENA4 népszerűségét a széleskörű kínálata mellett annak is köszönheti, hogy műsoridejének mintegy 50 százalékában a nézők élőben követhetik az eseményeket.

A DIGI Magyarország előfizető számára az elsők között válik elérhetővé a MATCH4, mely átveszi a DIGI Sport csatornák korábbi exkluzív tartalmait, így a nézők továbbra is láthatják a népszerű Nap Hőse című magazint Gyenesei Leilával és az angol bajnoki fordulókat felvezető Háromoroszlánt, melynek műsorvezetője ismét Monoki Lehel lesz, csakúgy, mint a fordulókat lezáró összefoglalókat. A kínálat elsősorban a foci köré épül, így a műsorok között helyet kap az a világ legnépszerűbb futballbajnoksága, a Premier League, a szintén angol Ligakupa, továbbá a skót Premiership is. Ezeken felül megtalálhatók lesznek a NASCAR versenyei és a szeptembertől folytatódó darts-idény meccsei, továbbá a DIGI előfizetők által kedvelt WTA Tour nő tenisztornák és a francia LIGUE 1 összecsapásai is.

„Minden nap azon dolgozunk, hogy ügyfeleinkhez szórakoztató tartalmakat juttassunk el, akár az Internet, akár a TV szolgáltatásainkon keresztül. Ehhez az egyik kulcs a TV-csatornák kínálata, különösen a keresett sportszériák képernyőre vitele. Az augusztusi bővítésnek köszönhetően arra is lehetőség nyílik, hogy előfizetőink mobil készülékeken is fogyaszthassák a nekik tetsző tartalmakat” – emelte ki a DIGI Magyarország ügyvezetője, Tábori Tamás.

„Új időszámítás kezdődik a Network4 sportcsatornáinál, amelyek a világ öt topligája közül háromból közvetítenek izgalmas mérkőzéseket. A mostani döntésekkel rendkívül széles közönséghez tudjuk eljuttatni a magyar piacon egyedülálló kínálatunkat. Jó hír ez a sportrajongóknak, akik minőségi tartalmakhoz jutnak, valamint mérföldkő a Network4 történetében is, amely a szórakoztató csatornák, a TV4, STORY4, GALAXY4 és a FILM4 mellett most már egy megkerülhetetlen sportportfólióval is rendelkezik” - mondta el Borsány-Gyenes András, a Network4 csoport vezérigazgatója.

A DIGI Magyarország és a Network4 együttműködésének köszönhetően a szolgáltató ügyfeleinek elérhető lesz az ország elsőszámú sportstreamingje, az ARENA4+, amely a hagyományos élő közvetítések mellett például élő statisztikai adatokkal kiegészített meccseket a Bundesliga multifeeddel, az NFL RedZone körkapcsolásos műsorát és a MotoGP választható kameraállásos közvetítéseit is kínálja az online platform előfizetőinek.

Az ARENA4 és MATCH4 a DIGI Sport 1 és DIGI Sport 2 helyén jelenik meg a csatornakiosztáson, ennek köszönhetően a televíziónézők többségének semmit sem kell tennie, mivel az új sportcsatornák minden pozíciója, vételi paramétere és minden más jellemzője megegyezik a korábbiakkal. Újrahangolásra csak az olyan készüléken van szükség, amely a csatorna neveket nem változtatja automatikusan.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még mindig fontos szerep jut a tévének

A tévénézési szokások generációról generációra változnak, de a televíziók helye egyelőre megingathatatlannak tűnik a háztartásokban – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. Azonban egyre bővül azon szituációk és tevékenységek köre, ahogyan és amikor bekapcsoljuk...

Panorámakivetítővel érkeznek a luxus-BMW-k

A BMW Head-Up kijelző új nemzedéke a NEUE KLASSE modellgenerációban érkezik meg az utakra. A BMW Panorámakivetítő piaci premierjét Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke erősítette meg.A BMW teljesen új technológiai platformot fejleszt...

Ezek lehetnek az idei év okos trendjei

Az utóbbi hónapokban újra szárnyra kaphattak a gyártók és a fejlesztők, és hozzánk is végre elérhettek régóta várt okos otthoni innovációk a globális chiphiány mérséklődésével és az ellátási láncok akadozásának javulásával. Sok technológiai újdonsággal,...

Egymást érik az Ukrajna elleni támadások

Az orosz invázió 2022 februári kezdete óta példátlanul intenzívvé váltak az Ukrajna elleni adattörlő (wiper) támadások, az ESET Research most elkészítette az ilyen típusú kibertámadások idővonalát. Jó hír, hogy sok tervezett incidenst sikerült időben...

Rengeteg terméket vitt házhoz a Tesco

Tíz éve indította el házhozszállítási szolgáltatását a Tesco Budapesten, a versenytársak között elsőként. Azóta az áruházlánc 874 településen viszi házhoz az online rendelt termékeket országszerte 2,7 millió háztartásba. A kiszállítók a tíz év alatt...
televízió nézettség

Hétből hat estét nyert a TV2

Múlt héten kicsit csökkent a főműsoridős különbség az RTL és a TV2 között, de az utóbbi még így is kényelmes előnnyel vezet. Továbbra is magas nézőszámmal fut a TV2-n a Sztárban sztár és a...

Extra kijelzővel jön az új csúcsmobil

A fejlett kijelzőtechnológiák terén végzett, átfogó kutatás és fejlesztés (K+F) figyelemre méltó eredménye a HONOR Magic5 sorozat, amely a Magic5 Lite és a Magic5 Pro készülékeket foglalja magába. A Magic5 széria szíve egy bámulatos...

Lassan ébredezik a használtautó-piac

Februárban a DataHouse előzetes adatai szerint 64 900 személygépkocsi cserélt gazdát, ami ugyan 4 százalékkal alatta marad a januári 67 700-as mennyiségnek, ám ha a naptárhatással korrigálunk – február a legrövidebb hónap –, ez...

Mit tenne, ha visszamehetne az időben?

Miközben a 18-65 éves magyar internetezők 38 százalékának nincs semmilyen hosszú távú pénzügyi terve, és a többség pesszimista a közeljövőt illetően, a megkérdezettek több mint harmada kezelné a jelen problémáit a jövőjébe történő beruházással....

Sajtódíjat indít a Siemens

Újraindítja médiadíját a Siemens, amellyel a technológia területén kimagasló minőségű munkát végző újságírókat és tartalomkészítőket kívánja elismerni. A Siemens Media Award 2023 regionális sajtópályázatra Közép- és Kelet-Európa hét országában (Ausztria, Horvátország, Magyarország, Lengyelország, Szerbia,...
- Hirdetés -
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Hatalmas változás az Euronics-nél

Az aktuális vásárlói elvárásoknak és igényeknek megfelelően teljesen újraértelmezte budaörsi üzletét az Euronics. Az áruházi térben minden elemet úgy alakítottak ki, hogy vezesse és segítse a látogatót. A több mint 200 millió forintos beruházással...

Még mindig fontos szerep jut a tévének

A tévénézési szokások generációról generációra változnak, de a televíziók helye egyelőre megingathatatlannak tűnik a háztartásokban – derül ki a Samsung reprezentatív felméréséből. Azonban egyre bővül azon szituációk és tevékenységek köre, ahogyan és amikor bekapcsoljuk...

Panorámakivetítővel érkeznek a luxus-BMW-k

A BMW Head-Up kijelző új nemzedéke a NEUE KLASSE modellgenerációban érkezik meg az utakra. A BMW Panorámakivetítő piaci premierjét Oliver Zipse, a BMW AG igazgatótanácsának elnöke erősítette meg.A BMW teljesen új technológiai platformot fejleszt...

Ezek lehetnek az idei év okos trendjei

Az utóbbi hónapokban újra szárnyra kaphattak a gyártók és a fejlesztők, és hozzánk is végre elérhettek régóta várt okos otthoni innovációk a globális chiphiány mérséklődésével és az ellátási láncok akadozásának javulásával. Sok technológiai újdonsággal,...

Egymást érik az Ukrajna elleni támadások

Az orosz invázió 2022 februári kezdete óta példátlanul intenzívvé váltak az Ukrajna elleni adattörlő (wiper) támadások, az ESET Research most elkészítette az ilyen típusú kibertámadások idővonalát. Jó hír, hogy sok tervezett incidenst sikerült időben...

Podcast

Az e-kereskedelem nem elvesz, hanem átalakít és kiegészít

Ha nincs COVID, és nem beteg az ember annyira, hogy ne tudjon kimozdulni otthonról, milyen ingerküszöböt kell elérni ahhoz, hogy valaki automatikusan online akarjon vásárolni? Létezik-e tipikus online vásárló és miért jellemző ránk annyira...

A legfontosabb a brandhez való lojalitás építése

Vajon mik a közös pontok egy lapkiadó és egy kereskedelmi cég munkájában és hogyan alakultak a média- és tartalomfogyasztási, valamint vásárlási szokások az elmúlt években? Varga Anita, a Rossmann Magyarország marketingvezetője és Kovács Tibor,...

Húsz éve nem ilyen volt a vendéglátás

„Már a pandémia előtt is, azt követően pedig kifejezetten erős volt a munkaerőhiány”, ezt a problémát orvosolandó hozta létre Birizdó Ádám és Sebestyén Ádám a Giggle.hu-t. A Business Lounge január 31-ei adásában az alkalmi...

Don't Miss

Gördülékenyebben mennek a dolgok

Németországból érkezett az évi 50 milliárd forintos nettó árbevételt megközelítő CETIN Hungary élére Kübler-Andrási Judit, aki olyan magától értetődően beszél nemrég megszerzett vezérigazgatói pozíciójáról, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne, hogy nők nagy technológiai...

Közösségi királyok és királynők

A hazai piacon nagyjából egymillió körüli az üvegplafon, ami körül megáll a rajongótábor bővülése, és aki még nem tart itt, annak van lehetősége a növekedésre – nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Bradács András, a Front...

„Az erős márka kapcsolatban van a kimagasló üzleti teljesítménnyel” – interjú Szabó Melindával

Szabó Melinda, a Deutsche Telekom Signature CEO díjas Senior Vice President-je felfedte előttünk többek között a vállalat különböző marketingdöntései és kreatív nézetei mögött meghúzódó okokat is. Válaszai kapcsán nem csupán egy sikeres és innovatív...

Átalakuló lapkészítési elvek

Az átalakuló lapkészítési elvekről, a sztárhírek kiválasztásáról is beszélt Kolossváry Balázs a Marketing&Mediának adott interjúban. A Blikk és blikk.hu főszerkesztője szerint az Instagram és YouTube sztárok netes követői akkor sem vásárolnak print lapot, ha...

Kevésbé kelendő legendák

Hogyan hat egymásra az online és a print kiadvány, mennyire van esélyük az új címlapsztároknak arra, hogy évekig uralják a borítókat – többek között erről is beszélt Bokor Klára. A Kiskegyed, főszerkesztője elárulta azt...
- Hirdetés -

SzuperZöld

Mesterséges intelligencia teheti zöldebbé a vállalatokat

Egyre ambiciózusabb szén-dioxid-kibocsátáscsökkentési célokat fogalmaznak meg a vállalatok, azonban ahhoz, hogy érdemi lépéseket tegyenek a nettó zéró kibocsátás felé, precíz adatszolgáltatásra van szükségük: a mesterséges intelligencián alapuló megoldások már erre is megoldást nyújthatnak. Egyre...

A drogériákban is egyre fontosabb a környezettudatosság

Árérzékeny, kissé szkeptikus és nem igazán tájékozott a magyar lakosság a környezetbarát kozmetikai és higiéniai termékekkel kapcsolatban. A fiatalok számára az állatok védelme, az idősebbeknek pedig a hulladék minimalizálása a fontosabb termékválasztáskor – derül...

Legendás kutató érkezik Magyarországra

2023 májusában Magyarországra látogat Dr. Jane Goodall, világhírű főemlőskutató, ENSZ-békenagykövet és aktív környezetvédő, akinek köszönhetően megtudtuk, hogy a csimpánzok sokkal közelebbi rokonaink, mint valaha gondoltuk volna. Egyetemi előadása egyben A remény könyve című kötetének...

DATA

Labdarúgó Eb M4 Sport nézettség

Virágzik a sportturizmus, nagyot nőhet a szurkolók száma

Az Európa-szerte eltérő Covid-19 korlátozások ellenére is 60 százalékkal nőhet idén az új és visszatérő szurkolók száma a sporteseményeken az előző évhez képest. A Mastercard Sportgazdasági Indexe szerint egyre többen költenek olyan sportokra, melyeket...

Kisebbségben vannak a környezettudatos cégek

Bár jobban figyelnek a fenntarthatóságra a magyar nagyvállalatok, még mindig masszív kisebbségben vannak a környezettudatos cégek – többek között ez derül ki a K&H Bank felméréséből. A múlt év utolsó negyedében megkérdezett cégek majdnem...

Rekordmennyiségű reklám jelent meg tavaly a tévécsatornákon

2021-ben a teljes népesség naponta átlagosan 4 óra 54 percet töltött a tévékészülékek előtt, amely mindössze 1 perccel volt kevesebb, mint az egy évvel korábbi tévénézési idő – derül ki a Nielsen Közönségmérés adataiból....