- Hirdetés -

Csuja Imrével kampányolnak az ügyvédek

|

Bírósági ügyeknél és ingatlan adásvételénél fordulnak leginkább ügyvédhez a magyarok, de sajnos még mindig jelentős azoknak a száma, akik a kiadásoktól tartva, jóhiszeműen úgy értékelik, hogy nincs szükségük előzetesen jogi segítségre. Az elővigyázatlanok azonban sokszorosan rosszul járhatnak, ha meg akarják spórolni az ügyvédi konzultációra fordítandó tanácsadás díját, és később milliós veszteségek érhetik őket egy meggondolatlan döntés miatt. Többek között ezek az állítások nyertek megerősítést a Budapesti Ügyvédi Kamara által készíttetett legfrissebb, reprezentatív kutatásban, aminek apropóján edukációs kampányt indított az ügyvédség. A kampány teljes koncepciójának megalkotásáért és kivitelezéséért a Republic Group felelt.

A november 10-től december végéig tartó időszakban online videókkal, edukatív cikkekkel és riportokkal, valamint TV-s PR-megjelenésekkel igyekszik felhívni a figyelmet a kampány az ügyvédi szolgáltatás fontosságára.

A kampány célja, hogy szemléletet formáljon és támogatást nyújtson bárkinek megtalálni azt az ügyvédet, aki segít megelőzni vagy megválaszolni a különböző jogkérdéseket. A kampány jelenleg a család-, ingatlan- és munkajogi kérdésekre fókuszál, mint azon jogterületekre, amelyekkel nagy valószínűséggel valamennyi jogkereső életében legalább egyszer találkozik.

„Miben kell az érdekeimet képviselni? Jogos a kérdés!” – hangzik el Csuja Imre szájából a mondat, ami egyben a kampány szlogenje és a kapcsolódó microsite címe is. A színművésznek nem egyszer gyűlt már meg a baja a filmvásznon és a színpadon az igazságszolgáltatással. Számtalan szerepben láthattuk már, de most önmagát alakítva hívja fel a figyelmet arra, hogy mindig ügyvédre kell bízni a jogi ügyeinket.

„A kampány tervezésekor a célunk az volt, hogy többdimenziós tartalmi megoldásokkal hozzuk közelebb a témát a célcsoporthoz. Az általa megformált, mára már legendássá vált karakterek után Csuja Imrét a videókban egy új szerepben, magánemberként látjuk viszont, ahogy élete olyan fő momentumairól mesél, amikor ügyvédje segítségével sikeresen navigált a jogi útvesztőkben. Rokonszenves, hiteles és ismert karaktert kerestünk az üzeneteink közvetítésére, Imrével ráadásul öröm volt a közös munka minden perce” – Zámbó Anna, Content Director, Republic Group Communication.

„Az ügyvédünkkel való kapcsolat abszolút bizalmi kapcsolat. Szeretnénk közelebb hozni az ügyvédséget az emberekhez, éppen ezért egy közvetlenebb hangvételű, emberközpontú kampány megtervezésére kértük fel a pályázaton nyertes Republic Groupot. Reméljük, sikerül az ügyvédség általános megítélését tovább javítanunk, és még több jogkeresőnek segítséget nyújtanunk a videókkal és egyéb online tartalmainkkal” – dr. Tóth M. Gábor, a Budapesti Ügyvédi Kamara elnöke.

A kampány során natív tartalmi megoldások, PPC-hirdetések és social media kommunikáció terel a microsite-ra, ahol pár kattintással, bárki könnyedén találhat jogi információkat vagy akár ügyvédet magának.
A PR és a kreatív koncepció, a médiatervezés és -vásárlás a Republic Group feladata volt, a videókat pedig saját produkciós divíziójukkal, az Escape-pel közösen forgatták.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...