- Hirdetés -

Diákoknak segített a Spar

|

Idén is sikerrel zárult a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország közös, immár harmadik alkalommal meghirdetett Adni Öröm! iskolaszergyűjtő akciója. A vásárlók több mint 62 ezer tanszerrel és közel 2,2 millió forint értékű adománykártya megvásárlásával járultak hozzá mintegy 1600 rászoruló diák tanévkezdéséhez, az áruházlánc pedig további 1 millió forinttal egészítette ki a támogatást.

A tanévkezdés sok családnak anyagi nehézséget okozhat, és vannak olyanok, akik számára szinte lehetetlen feladat, hogy minden szükséges felszerelést megvásároljanak a gyerekeknek. Ebben segített a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország által meghirdetett Adni Öröm! tanszergyűjtő akció, melyet először 2021-ben indítottak útjára. A jótékonysági kezdeményezés keretében a vásárlók rászoruló gyermekek iskolakezdését támogathatták az üzletekben megvásárolt tanszerekkel és adománykártyákkal. Ez utóbbiak bevételéből pedig további tanszereket vásárolt a szeretetszolgálat.

„Azért hirdettük meg a gyűjtést, hogy az otthoni nehézségek miatt ne érje hátrány az iskolában a gyerekeket, a SPAR Magyarország vásárlóinak támogatásával most 1600 családnak sikerült ebben segíteni. Füzetek, írószerek, tolltartók, egyéb tanszerek, tornafelszerelések kerültek a vásárlói kosarakba, az önkénteseink használatra kész iskolatáskákat töltöttek meg az adományokkal, vagy kis- és nagyiskolásoknak szóló egységcsomagokat állítottak össze, melyeket az ország minden területén a szeretetszolgálattól segítséget kérő családoknak juttattunk el. Köszönjük mindenki támogatását, aki az elmúlt hetekben adománykártyák megvásárlásával, illetve személyesen, az INTERSPAR hipermarketekben megvásárolt és a szeretetszolgálatnak átadott taneszközökkel hozzájárult a gyűjtéshez” – mondta Romhányi Tamás, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat kommunikációs vezetője.

„Áruházláncunk már alig egy hónappal az előző tanév befejezése után meghirdette az Adni Öröm! tanszergyűjtő kampányt, így 2023. július 20-tól lehetőség nyílt adománykártyák megvásárlására akár INTERSPAR üzleteinkben, akár a SPAR online shopjában. Köszönet illeti a vásárlóinkat, akik ebben az esztendőben is nagylelkűen segítették kezdeményezésünket, ismeretlenül is gondoskodva olyan gyerekekről, akiknek szülei ezt nem, vagy csak részben tudják megtenni. A sikeres tanszergyűjtő akció során az adománykártyák megvásárlásával az INTERSPAR hipermarketek és a SPAR online shop vevői több mint 2 millió forintot ajánlottak fel, 2023. augusztus 23. és 26. között pedig a hipermarketekben több mint 62 ezer darab taneszközt vettek meg, majd adtak át adományként a Magyar Máltai Szeretetszolgálat önkénteseinek. A SPAR Magyarország elkötelezett az esélyegyenlőség és a társadalmi felelősségvállalás erősítése mellett, ennek jegyében a felajánlásokat további 1 millió forinttal egészítettük ki, hogy még több rászoruló diáknak segíthessünk. Az Adni Öröm! tanszergyűjtő akciónk immáron hároméves, így mondhatjuk: hagyományt teremtettünk vele, sikerességét látva pedig a jövőben is folytatni szeretnénk ezt a kezdeményezést” – tette hozzá Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.

Fotó: spar.hu

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...