Kulcsár Edina sétál felénk a GLAMOUR mozgó címlapján - így fogadja tegnap óta online közönségét a glossy márka. Mostantól a glamour.hu is saját, a nyomtatott magazintól eltérő címoldalt kap, amely a jövőben egy-egy újabb exkluzív, digitális címlapsztorit ígér az olvasóknak két print megjelenés között.
Új korszak szemtanúi lehetünk a glossy magazinok életében: a videós technikának köszönhetően életre kelnek a címlapok, a covergirl, az ikonikus címlaplány pedig már nemcsak mosolyog ránk, de pár másodpercig felénk sétál, vagy egy mozdulattal is elkápráztat bennünket. Tegnap óta mozgó címoldalával és a mögötte rejlő exkluzív interjúval fogadja online közönségét a GLAMOUR hazai kiadása, amely mostantól rendszeresen, két nyomtatott lapszámának megjelenése közé illesztve jelentkezik a nemzetközi színtéren is újszerűnek számító megoldással.
A mozgó címlap Kulcsár Edina exkluzív fotókkal illusztrált digitális címlapsztoriját rejti: a közismert műsorvezető és modell arról mesélt a magazinnak, miként éli meg magánéletének új korszakát és várandósságai után átalakuló testét, a korábbihoz képest gömbölyűbb körvonalait.
„Tudatosan figyelünk arra, hogy az elsők között legyünk a digitális médiamegoldások használatában. Ez alól a mozgó online címlap hazai bevezetése sem lehet kivétel, hiszen nagyszerű nemzetközi trendek indultak, indulnak el ezen a téren is, nemcsak lenyűgöző digitális látványt, de egyúttal friss lendületet adva a glossy márkáknak. Hosszú ideje nem printben és online-ban vagy GLAMOUR-napok shoppingünnepekben gondolkodunk, hanem egy teljes márkauniverzumban, amiben minden elérhető, amit a márkánk kínálni tud. A mozgó online címlap és a vele járó lehetőségek tárháza tovább gazdagítja a GLAMOUR Univerzumot” – mondja az újítás kapcsán Maróy Krisztina főszerkesztő.