- Hirdetés -

Digitális hirdetési vezető a KOD Médiánál

|

- Hirdetés -

Nagy Tamás lett a KOD Média Kft. digitális hirdetési vezetője. A pozíciót újonnan hozták létre, mert mind az eddigi, mind a tervezett online fejlesztések, illetve stratégiai értékesítési megállapodások szükségessé tették az önálló digitális csapat kialakítását.

Nagy Tamás korábban két éven át volt a miskolci Tudomány és Technika Háza marketing vezetője, majd 2018-tól a legnagyobb hazai hírportál értékesítését végző Indamedia Sales értékesitési managereként dolgozott. Munkáját a KOD Média digitális hirdetési vezetőjeként 2021 januárjában kezdte, ahol feladata lesz az online fejlesztések szakmai koordinálása, valamint egy önálló online sales team felépítése és a KOD Média pozíciójának megszilárdítása a hazai digitális piacon.

„A 2020-as év új kihívások elé állította a reklámpiacot, hiszen mind a fogyasztói szokások, mind a hirdetői elképzelések és reklámkampányok megváltoztak, amihez a hazai vezető sales house-oknak és kiadóknak egyaránt alkalmazkodniuk kellett” – mondta el Nagy Tamás. “Az előző év tapasztalata, hogy azok a hirdetők is megjelentek az online térben, amelyek eddigi kommunikációjára ez nem volt jellemző. Ez a gondolkodás 2021-ben is masszívan jelen lesz a piacon” – véli a szakember, aki szerint a piaci változások nagy nyertese lehet a KOD Média. “Hiszen a print, a rendezvény és a rádiós hirdetési piac után most már az online hirdetési szektorban is jelen vagyunk, amivel átfogó és minden igényt kielégítő megoldásokat tudunk kínálni a hirdetőknek. Ez pedig egyértelmű helyzeti előnyt jelent. ” A digitális vezetői pozíció létrehívása jelentős segítség a hirdetők számára abból a szempontból is, hogy egyedi kérések, együttműködések esetén gyorsítja a döntési folyamatot, és gyorsabb reagálást tesz lehetővé a változó piaci környezetben.

A HG Média Kft. – amely kiadó hirdetési felületeinek értékesítését végzi a KOD Média – látványosan fejlődött a tavalyi évben. Az offline és rádiós piacon elért sikerek után 2020 második félévében a kiadóvállalat belépett a digitális térbe a prémium szegmenst célzó hamuesgyemant.hu és az influenszer világra fókuszáló Ifaktor.hu oldalakkal.

A tartalom előállítás fejlesztésének következő lépcsőfoka a 2021 januárjában elinduló, az üzleti szférának, illetve az agráriumnak szóló haszon.hu és haszonagrar.hu oldalak megújítása, valamint a Drive.hu weboldal értékesítése, melyet a KOD Média kizárólagos megbízással végez. A hirdetési felületek értékesítése mellett a társaság technológiai oldalon is képviselteti magát a digitális világban, a német Wagawin Gmbh. Living Ads mobil hirdetési technológiája – amelyet a KOD Média 8 országban kizárólagosan képvisel és olyan vezető globális cégek használják, mint a McDonald’s, a Procter&Gamble vagy a Danone – is részét képezi az értékesítési portfóliónak.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Még nem lélegezhetnek fel a vállalatok

Országos szinten számottevően csökkent a munkavállalói fluktuáció, 28 százalékra mérséklődött tavaly, az egy évvel korábbi 33 százalékról. Azonban a vállalatok nem lélegezhetnek fel, mert ez az érték még mindig kétszerese az elfogadhatónak. A csökkenés...

Érdekes adatok jöttek a fővárosi ingatlanpiacról

Az ingatlanvásárlók ötöde szerződött 2024 első negyedévében első otthonára a Duna House értékesítési adatai alapján. Zömében (29%) a fővárosi lokációt választották az ügyfelek, de Pest és Bács-Kiskun vármegye is vonzotta az első lakást szerzőket....

Tévézésben az éllovasok között vagyunk

A televíziózás továbbra is meghatározó napi szabadidős tevékenység hazánkban annak ellenére, hogy Európa legtöbb országában, de a világ számos táján is csökken a televízió népszerűsége. A Föld népessége napi szinten 2 óra 25 percet...

Május elején rajtol a ValóVilág12

Május 5-én ismét megnyílik a ValóVilág Villa kapuja, amelyet mindenre elszánt játékosok lépnek át. Mindennapjaikat a nézők 24 órában követhetik nyomon az RTL+ streaming platformon, ahol a felhasználók teljes mértékben részesei lehetnek az eseményeknek. Tizenkettedik...

Berki Krisztiánnal keresi a tehetséges sportolókat a Szentkirályi

Ötödik alkalommal indul útjára a Szentkirályi Tehetségprogram, amely a Magyar Olimpiai Bizottság szakmai támogatásával, és a program nagykövetével, az olimpiai bajnok tornász Berki Krisztiánnal közösen keresi a legtehetségesebb hazai utánpótlás-sportolókat, hogy elősegítse sportkarrierjük kiteljesedését....

Ők döntik el, kik a Csodanők

A 2024-es Carrie Csodanő Díj zsűrije ismét közismert tagokból áll. A díjat azért hozta létre 2023-ban a Carrie Magazin, hogy minden olyan nő-anya elismerést kaphasson, aki nem feltétlenül tűnik ki mindenhol, de rendkívül lényeges...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Csavar egyet közönségkedvenc szendvicsén a McDonald’s

A tavalyi nagy sikert követően új Erős Pistás szendvicsekkel várja vendégeit a hazai McDonald’s. A fogyasztók visszajelzéseit meghallgatva idén az eddiginél még „pistásabb” formában érkeznek a burgerek.A két márka kollaborációja – a mekis szendvicsek...

Újdonságokkal rukkolt elő a Samsung

A Samsung a milánói EuroCucina 2024 szakkiállításon az összekapcsolt otthonok jegyében mutatja be új, prémium konyhai eszközeit és az életstílust, amit a készülékek kínálhatnak. A Rho Fiera Milano területén, 2024. április 16. és 21....

Kiderült, miért rendeződik át a munkaerőpiac

Miközben több mint 70 ezer állás betöltetlen ma Magyarországon, csaknem 100 ezer külföldi munkavállaló dolgozik az országban és több mint 200 ezer ember inaktív. Az elvándorlás és a külföldi munkavállalás évtizedes jelenség és a...

Olimpia: egyetlen pillanatról sem kell lemaradnunk

A Warner Bros. Discovery (WBD) teljes portfólióját és hálózatát kihasználva Európa-szerte a lehető legteljesebb élményt nyújtja majd a nézőknek. A Eurosport mellett a május 21-én induló Max platformon az olimpia minden pillanata megtekinthető lesz.A...

Különleges interjú Szoboszlai Dominikkal

Szombat este 20:25-kor tűzi műsorára a Spíler 1 a legsikeresebb magyar focista, a Liverpoolban játszó Szoboszlai Dominikkal készült exkluzív interjúját. Baumstark Tibor nem csak a magyar válogatott csapatkapitányával beszélgetett, végig járta azokat a helyszíneket,...

Don't Miss

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...

Lakatos Zsófia: Soha nem bántam meg, hogy édesanyákat alkalmaztam

Hosszú távon nem lehet sikeres az a cég, amely elveszíti a női energiát és attitűdöt - véli Lakatos Zsófia. Az Emerald PR tulajdonos-ügyvezetője a Marketing&Media magazinnak adott interjúban beszélt arról, hogy mekkora kihívást jelent...

Liptay Gabriella: Nem érdemes „csak” karrierben gondolkozni

Talán nem is érdemes „csak” karrierben gondolkozni, sokkal inkább a kiegyensúlyozott, értelmes célok által meghatározott felelős élet vagy életvezetés lehet a megoldás – véli Liptay Gabriella. A KPMG in Hungary marketing- és kommunikációs igazgatója...

Elképesztő energiákat kell mozgósítanom – interjú Hámori Barbarával

Hiszek abban, hogy férfiak és nők együtt és közösen tudják a legtöbbet kihozni egy adott projektből, ahogy nekünk is szükségünk van az ő férfi energiáikra, másképp gondolkodásukra, úgy nélkülünk nők nélkül egyenesen megállna az...

Csobot Adél: Boldogan forgatnék egy jó napi sorozatban

Amit leginkább a szemem előtt tartok, hogy mindig önazonos legyek – vallja az influenszerkedés kapcsán Csobot Adél. Az mmonline.hu-nak adott interjúban a tavalyi évből a Sztárbox műsorvezetését és egy autentikus tangó-estben való közreműködését emelte...