- Hirdetés -

Digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség

|

A koronavírus előtt is ismert volt, hogy a modern marketingben a digitalizáció nagyobb hangsúllyal van jelen, mint a hagyományos kommunikációs csatornák. Azt ugyanakkor már a vírus hozta magával, hogy jelenleg lényegében minden oktatás digitális csatornákon keresztül folyik; szinte dömping van az online elérhető képzési, illetve edukációs tartalmak terén. A kialakult helyzetre való tekintettel a Magyar Marketing Szövetség ingyenes állásfoglalást biztosít az online elérhető képzések és edukációs tartalmak kapcsán, azok valódiságát és minőségét illetően, valamint változtatott a digitális oktatási stratégiáján is, és minőségi, többlépcsős digitális edukációs csomagot kínál a szakma figyelmébe.

A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) első számú feladata, hogy stabil eligazodási pont legyen a marketinget gyakorló szakemberek, szervezetek számára – hangsúlyozza Hinora Ferenc, a szövetség elnöke. Ezért működésüket két alapvető pillérre építik: minősítéseket végeznek, és edukációs tevékenységet folytatnak, ezek mentén növelve a szakma színvonalát és presztízsét – teszi hozzá a szakember. A járvány következményeként kialakult felfokozott képzési helyzetre való tekintettel az MMSZ változtatott a digitális képzési stratégiáján, hozzáigazítva azt az oktatások jelenlegi formáihoz, amely szerint ma három alapvető formát különböztethetünk meg. Ezek a materiális oktatás, amelyen az oktató és a tanulók azonos térben, azonos időben vesznek részt; az élő digitális oktatás, amelyen az oktató és a tanulók különböző térben, de azonos időben vannak jelen; illetve a digitális oktatás, amelyen az oktató és a tanulók egymástól teljesen függetlenül, különböző térben, különböző időpontban vesznek részt.

Az MMSZ mindegyik oktatási formára kínál speciális digitális oktatáscsomagot, amely három önálló képzésből épül fel, oly módon, hogy egyes moduloknál mentorprogram támogatja azt, hogy a digitális tudás még jobban beépüljön az adott vállalkozás, illetve szakmai környezet gyakorlatába.

Az MMSZ Digital Masters személyes részvételű, workshop-jellegű, mesterszintű digitális marketing akadémia, presztízs mentorprogrammal (materiális oktatás) – ez a képzési elem már bizonyított, hiszen a Magyar Marketing Szövetség a Microsoft támogatásával eredményesen szervezi 2016 óta; a képzést – a járványhelyzet miatt – idén nem tavasszal, hanem novemberben tartják.

Az MMSZ Digital eXperts – online elvégezhető, haladó digitális marketing akadémia, online mentorporgrammal (élő digitális oktatás) – erre a modulra már regisztrálni is lehet.

Az MMSZ Digital Up – online elvégezhető digitális marketing alapképzés videós tartalmakkal (digitális oktatás) – ezt a modult jövőre tervezi elindítani az MMSZ.

A júniusban útjára induló MMSZ Digital eXperts program tudatosan felvállalt célja, hogy olyan szakértőket bocsájtson ki a piacra, akik valódi, kreatív megoldást jelentenek egy szervezet mindennapos online marketing tevékenységére, ezért a képzés során azonnal használható gyakorlati tudásra tehetnek szert a résztvevők. Az online, élő képzést követően a marketingesek képessé válnak digitális, tartalomalapú, közösségi médiás, fizetett médiajelenlétet tervezni és kivitelezni, digitális tartalmat tudnak majd önállóan előállítani, képesek lesznek adatokat kezelni vagy éppen kreatív koncepciókat készíteni, és érteni fognak ahhoz is, hogyan lehet a kampányok hatását, teljesítményét mérni.

A Magyar Marketing Szövetség elkötelezett a marketingtevékenységet végző szakmai közösség minőségi digitális tudásának fejlesztésében, hiszen ez a szakma alapvető érdeke – hangsúlyozza Hinora Ferenc, elnök. A digitális képzési, illetve edukációs piac ugyanakkor – a járvány hatására – érezhetően felhígult, és ilyen környezetben a képzésre jelentkezőkre is hatalmas felelősség hárul – teszi hozzá a Szövetség elnöke. A szakember azt javasolja, hogy minőségbiztosított, bizonyítottan magas szintű képzésekre regisztráljanak a fejlődésre vágyók, és szükséges estben kérjék az MMSZ ingyenes állásfoglalását a képzéséket illetően.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...