- Hirdetés -

Digitális reklámguru nyert az EY versenyén

|

Az Aleph Group digitális hirdetési-cégcsoport argentin alapítója és vezérigazgatója, Gaston Taratuta nyerte az EY World Entrepreneur of the Year nemzetközi díjat Monacóban. Magyarországot hazai győztesként a BioTechUSA-cégcsoport tulajdonosai, Lévai Bálint vezérigazgató és Lévai Balázs kereskedelmi igazgató képviselték.

A nyertes, Gaston Taratuta karrierje kezdetén Brazília egyik legnagyobb médiavállalatánál dolgozott, ahol amerikai ügyfelekkel tartotta a kapcsolatot. Hamar felfigyelt arra, hogy a digitális és közösségi média platformokon a hirdetők nem használják ki a feltörekvő országokban rejlő lehetőségeket. Hiába volt elérhető világszerte egy adott szolgáltatás, azt jellemzően csak a nagyobb piacokon reklámozták.

Vállalkozását, az Internet Media Services-t (IMS) 2005-ben azzal a küldetéssel indította el, hogy megszüntesse ezt a versenyhátrányt a globális technológiai szektorban. Szolgáltatásával elérhetővé tette a digitális hirdetési megoldásokat a kevésbé lefedett régiókban, hogy az itt működő helyi vállalatok és kereskedők is egyenlő esélyekkel, nemzetközi közönséghez juthassanak el.

A kezdeti sikereket követően Taratuta számos, az IMS-hez hasonló üzleti modellel működő vállalkozást vásárolt fel, és megalakította az Aleph Groupot, amely jelenleg négy kontinens 90 piacán van jelen. Tavaly a vállalat adózás előtti eredménye (EBITDA) meghaladta a 70 millió dollárt, a társaság már több mint 1000 főt foglalkoztat. Az üzletember a második dél-amerikai győztes a nemzetközi díj 22 éves történetében.

„Egy vállalkozás nem csak egy sikeres üzlet építéséről szól. Sokkal inkább arról, hogy új lehetőségeket teremtünk és ragadunk meg. Kevés iparág ment át nagyobb fejlődésen az elmúlt két évtizedben, mint a digitális hirdetéseké, és pontosan ezért formálom ekkora lelkesedéssel a jövőjét” – hangsúlyozta Gaston Taratuta.

Magyarországot az EY Az Év Üzletembere 2021 fődíjat elnyerő Lévai Bálint és Lévai Balázs, a BioTechUSA-cégcsoport vezetői és tulajdonosai képviselték a világversenyen. A testvérpár Európa egyik vezető étrend-kiegészítő márkájává emelte a BioTechUSA-t, amely ma már több mint 100 országban, 24 webshoppal, 270 franchise üzlettel és 4500 partnerrel van jelen mind a hat kontinensen világszerte, Magyarországról pedig csaknem 1600 főt foglalkoztat. Lévai Bálint és Lévai Balázs nagyratörő tervekkel vették át szüleiktől a kizárólagos magyar tulajdonban lévő családi céget, amit a 2014-es generációváltás sikeres levezénylése óta látványosan emelnek egyre magasabb szintekre. A közelmúltban a BioTechUSA-cégcsoportba olvadt a hazai célközönségük elsőszámú webshopja és online magazinja, a Builder és az átlag vitaminfogyasztókat megszólító új multibrand webáruház, a VitaminShop is. A vállalat 2020-ban felvásárolta legnagyobb piaci vetélytársát, a Scitec Nutrition-t. A Lévai-testvérpár hatékonyságát mutatja, hogy a BioTechUSA mára egy 57 milliárd forint árbevétellel rendelkező nagyvállalattá nőtte ki magát és bekerült az európai TOP5 étrend-kiegészítő márka közé.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...