- Hirdetés -

Digitális Szuperhősöket keres a Da Vinci TV

|

A Da Vinci Media folytatja a Telekommal közös digitális edukációs programját. Legújabb akciójukban digitális szuperhősöket keresnek, akik videópályázatban mutathatják be szuperképességeiket. A vírushelyzetben kialakult fizikai távolság nem kell, hogy egyet jelentsen a közösségi élmény megszűnésével, ha ügyesen használjuk az okoseszközöket. A legjobb alkotásokat két korcsoportban az új tanév elején díjazzák.

A digitális világ eszközei és a bennük rejlő lehetőségek mára szinte mindenki számára elérhetők, a fiatalok pedig a legnagyobb természetességgel igazodnak el közöttük. A tanulásban, a munkában, a szórakozásban azok tudják kihozni magukból a legtöbbet, akik észreveszik maguk körül a digitális tüneményeket, a gyerekeknek pedig erre külön érzékük van, hiszen tele vannak tettre készséggel, nyitottsággal, kíváncsisággal.

A Da Vinci és a Telekom pályázatában olyan gyerekeket és alkotásokat keresnek, akik már használják, ismerik a digitális tér nyújtotta előnyöket, és szívesen megosztják tudásukat másokkal is. Egy rövid, 2 perces videóban kell bemutatniuk, hogyan használják a digitális eszközöket egy jó cél érdekében: segítenek vagy örömet okoznak a családnak, közösségnek, tágabb környezetnek.

„Manapság nemcsak a kreativitás, kooperáció elvárt képességek, hanem a digitális kompetenciák is, így elképzelhetetlen, hogy ezeket a készségeket ne fejlesszük a diákoknál” – mondja Ferdinand Habsburg, a Da Vinci Media alapítója. „Ezért keressük most kiemelt partnerünkkel, a Telekommal közösen a digitális szuperhősöket, akik segítségével áthidalhatók a generációs szakadékok, ami ebben az érzékeny időszakban ráadásul különösen fontos.”

Egyes emberek szinte a mobiltelefonjukkal összenőve élnek, míg mások alig tudják kezelni ezeket a készülékeket. A vírushelyzetre való tekintettel különösen megnőtt a digitális eszközök szerepe a családban, az oktatásban és általában a mindennapi kapcsolattartásban. Az idősebb korosztály viszont nehezebben nyit az okoseszközök és funkciók felé akkor is, ha már birtokolják őket – nem hisznek abban, hogy képesek magabiztosan kezelni ezeket, és ez elveszi a kedvüket a próbálkozástól. Míg a fiatalabbak számára az online ügyintézés, bevásárlás, kapcsolattartás kényelmes és magától értetődő megoldás, az idősebbek nem mozognak otthonosan a digitális térben. A Da Vinci Media akciójában a fiatalabbaknak kell megmutatniuk, megtanítaniuk miként használhatja ki a technológia nyújtotta lehetőségeket mindenki. Ezért is fontos kezdeményezés a Legyél te is Digitális Szuperhős Pályázat.

A Digitális Szuperhősök digitális szuperintelligenciával rendelkeznek, azaz birtokában vannak a sikeres digitális élethez szükséges készségeknek. Egyedül (szuperhős) és csapatban is lehet pályázni (akciócsoport), 7-10 és 11-13 éves korcsoportban, a részletek a Da Vinci TV-csatorna weboldalán találhatók. A szervezők kreatív, szórakoztató, figyelemfelkeltő és megfelelően informatív anyagokat várnak, melyeket a gyerekek tanárai küldhetnek be.

A koronavírusra való tekintettel minden tanuló és tanár továbbra is ingyenes előfizetést kap a népszerű ismeretterjesztő Da Vinci Kids applikációhoz.

A pályázati időszak szeptember közepén zárul. A szakmai zsűri által odaítélt díjakat ősszel, a Telekom székházban ünnepélyes keretek között adják át, a nyertes anyagokat pedig számos felületen elérhetővé teszi a program. Mit lehet nyerni? Telekom tárgynyeremény az alkotónak és a közreműködő tanárnak, TVGO megjelenési lehetőség a pályaművel, Szuperhős Pizsamaparti buli a barátokkal – a Logiscoolal közös szervezésben, filmes élménycsomag, Da Vinci ajándékcsomag az alkotónak és a közreműködő tanárnak, Da Vinci – Azoomee 1 éves alkalmazás előfizetés az alkotónak és a közreműködő tanárnak, Neteducatio ajándékcsomag a közreműködő tanárnak.

A kezdeményezés szakmai partnere a Felelős Szülők Iskolája.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...