
Júniustól Marosi Balázs tölti be az Insomnia reklámügynökség digitális üzletágvezető pozícióját. A közel tizenöt éves ügynökségi tapasztalattal rendelkező szakember korábban olyan nagy nemzetközi márkák digitális kommunikációján dolgozott, mint a Coca Cola, a Mastercard, a Telenor vagy a Dr. Oetker.
Marosi Balázs a Budapesti Gazdasági Egyetem Külkereskedelmi Karán szerzett közgazdász diplomát, angolul, olaszul és spanyolul is beszél. Karrierjét 2005-ben a DDB-ben kezdte, ahol többek között online kampányokat menedzselt.
A ma már Possible néven futó Carnationnél töltött évek során olyan világmárkák digitális kommunikációja képezte portfolióját, mint a Telenor vagy a Raiffeisen, a The Coca Cola Company részére pedig 11 ország promóciós kampányainak fejlesztését végezte a Coca Cola és Fanta márkákon.
2016-tól mostanáig a Neo Interactive csapatát erősítette, ahol az integrált digitális kampányokért felelős business unit vezetőjeként nagy nemzetközi márkák – mint a Dr. Oetker, a Pernod Ricard vagy a Lidl – digitális stratégiájának kidolgozásában és megvalósításában vett részt.
Marosi Balázs feladata az Insomnia digitális szolgáltatás portfóliójának további erősítése, innovatív kommunikációs megoldások kialakítása és piacra vitele az ügynökség hazai és közel-keleti tevékenységét egyaránt támogatva.