Részesedést szerez a világ egyik legnagyobb digitális sportmédia-vállalatában, a Bigballs Mediában (BBM) a Turner International. A BBM globális növekedését támogató befektetett tőkét tartalomfejlesztésre és terjesztésre fogják fordítani.
A részesedés a Copa90-t, a fiataloknak szóló, meghatározó, labdarúgásra építő médiavállalat terjeszkedését is szolgálja – írja közleményében a Turner. A Copa90 virtuális futball hálózat és platform, amelyen a világ futballrajongóinak milliói oszthatják meg saját videójukat, történetüket, élményeiket.
A Turner International digitális vállalkozásért és innovációért felelős divízióját, amely a most bejelentett befektetést megvalósította nemrég alapították. Célja az innovációs lehetőségek kutatása, a fejlesztés és a felvásárlás. A befektetés a divízió működésének első hónapjában valósult meg, ezzel is jelezve a Turner elkötelezettségét a digitális platformokon való jelenlétének erősítése iránt.
Ezzel egyidőben a Turner és a BBM kötött egy kereskedelmi megállapodást, amely értelmében a Turner és a BBM erőforrásokat mozgósít a forgalmazási és tartalom-előállítási szakértelem fejlesztésére is. Ez az új egyezség a Turner sportmárkájának, a Bleacher Report bővülését is szolgálja.
A platformközi kereskedelmi megállapodás értelmében lesznek koprodukciós tartalmak, amelyek a Turner csatornáin jelennek meg és bővülni fognak a szponzorációs lehetőségek is. A szerződés megkönnyíti a BBM együttműködését a Turner márkáival, többek közt az Esporte Interativóval, a Turner Sports-szal és a CNN-nel. Továbbá Aksel van der Wal, a Turner felelős divíziójának főnöke helyet kap a BBM igazgatótanácsában.
A BBM-ben való invesztíció a Turner digitális platformokban való befektetéseinek újabb állomása. A vállalat most először fektet olyan cégbe, amely az Egyesült Államokon kívül székel. A Turner 2015-ben többségi tulaj – dont vásárolt az iStreamPlanetben, 2016-ban bevásárolta magát a Refinery29-be Mashable-be, nemrég pedig a CNN digitális felületeit fejlesztette. A Turner nemzetközi szinten indított új alkalmazásai és egyéb online platformjai a CNN, a Cartoon Network, a Boomerang és az Adult Swim nézőinek elkötelezettségét hivatottak erősíteni.