- Hirdetés -

Digitálisan is érkezik a JOY-NAPOK

|

Digitálisan is érkezik a JOY-napok

A Marquard Media tovább bővíti szolgáltatásai palettáját, és májusban digitálisan, júniusban pedig a megszokott platformjain rendezi meg a JOY-napok-at.

„Tavaly év végén alaposan megleptük a piacot, amikor – átstrukturálva üzleti fókuszainkat – csökkentettük a print termékeink számát és elkezdtük bővíteni digitális szolgáltatásainkat. Az elmúlt hetek fényében még jobban felértékelődik, hogy bátran és időben cselekedtünk, hiszen a pandémia felgyorsította a már amúgy is érzékelhető médiafogyasztási tendenciákat. A tartalomfogyasztási és vásárlási szokások, lehetőségek egyik napról a másikra átrendeződtek, és jelen pillanatban a legfontosabb feladatunk, hogy alkalmazkodjunk és nagyon gyorsan reagáljunk. A social distancing életmód és gazdaság berobbanásával az adatok jelentős különbséget mutatnak az offline és az online vásárlások mértéke között, ezért a mind ügyfeleink, mind számunkra fontos bevételi forrást jelentő JOY-napok kapcsán szinte pillanatok alatt építettünk fel egy új, digitális fókuszú üzleti modellt. Ennek keretében két alkalommal lesznek JOY-napok az első félévben: május 14–17. között a JOY-napok Digital Special kerül megrendezésre, a szokásos Point of Sales vásárlási lázunkat pedig június 22–28.-ra helyeztük át. Mindkét alkalommal kulcsszerepet kapnak a digitális kuponok a ShoppieGo applikációnk bevetésével” – nyilatkozta Óhidi Zsuzsanna, a Marquard Media ügyvezető igazgatója.

„Szerettük volna segíteni azt a több százezer olvasónkat, akik mindig velünk tartanak, hogy ezek között a különös körülmények között is be tudják szerezni a szükséges kedvenceiket, tudjanak spórolni vásárlás közben, de támogassuk a Maradj otthon! elvet is. Szerencsére a JOY-napok Digital Special alatt otthonuk biztonságából, a kanapén ülve is tudnak velünk shoppingolni. Tehát az online vásárlásnak és az online beváltható JOY-napok kuponoknak adunk teret. A fő kommunikációs üzenetünk is ez: „Segítünk spórolni! Vásárolj otthonról, kedvezményesen, online!” Bízunk benne, hogy hamarosan arra is lesz alkalom, hogy biztonságosan kimozdulhassunk és mindenkinek bemutathassuk a szerzeményeket, nem csak videócseten. Emellett a márkák forgalmát és működését is szeretnénk támogatni ezzel, különös tekintettel a kimondottan nehéz helyzetben lévő, kisebb magyar vállalkozásokra” – mondta Alberti Petra, a JOY magazin főszerkesztője a JOY-napok Digital Special kapcsán.

A május 14–17. közötti vásárlásra jogosító JOY-napok Digital Special kuponszelekció megtalálható a májusi JOY magazinban (mely április 28-án jelenik meg), valamint a Marquard ShoppieGo mobilapplikációján keresztül megvásárolható digitális magazinban. Az érdeklődő vásárlók informálódhatnak a részletekről a joynapok.hu oldalon, mely oldal már százezernél is több regisztrált felhasználóval rendelkezik. A fizikai vásárlás lehetőségével kibővített JOY-napok június 22–28. között kerül megrendezésre egy hétre meghosszabbított időtartammal. A Marquard Media azért döntött az egyhetes időtartam mellett, mert igyekszik elkerülni, hogy tömegek jelenjenek meg a vásárlási helyeken, és törekszik arra, hogy kényelmesebbé, biztonságosabbá tegye a vásárlást.

„A májusi JOY magazinban megjelenő JOY-napok Digital Special összeállításunkban közel 300 kedvezményes online ajánlatot kínálunk vásárlóinknak. Elképesztő értékesítési energiákat mozgattunk meg az elmúlt hetekben annak érdekében, hogy a kéthullámosra felépített JOY-napok választéka minden igényre jó megoldást nyújtson. Ezúton is nagyon köszönöm üzleti partnereinknek a hihetetlen összhangot, a gyors reagálást az új megoldásban rejlő üzleti lehetőségek kiaknázására, és a szoros együttműködést, aminek köszönhetően egy fantasztikus májusi JOY magazin születhetett. A munkánknak azonban még koránt sincs vége, hiszen a június elején megjelenő, nyári JOY SUMMER különszámunkban elérhető – a fizikai JOY-napok-ra kedvezményeket nyújtó – kuponválaszték bővítésén jelen pillanatban is dolgozunk még. Célunk, hogy még több vásárlói élménnyel lepjük meg a vásárlókat, mert szerintünk alig várják már azt a shoppingadrenalint, amit az offline vásárlás nyújt a karantén utáni világban. Egyébként szerencsések vagyunk, hogy a JOY-napok Digital Specialt az egyik legújabb digitális platformunkkal tudjuk erősíteni, a ShoppieGo applikációval. Hiszünk benne, hogy ez az új, azonnali vásárlásra ösztönző platform számos kommunikációs, üzletfejlesztési és forgalomnövelési lehetőséget biztosít üzleti partnereink számára – most és a jövőben is. Kollégáimmal azon dolgozunk, hogy a JOY-napok-kal összekötve most egy újabb szintre növeljük ennek az applikációnak az ismertségét” – nyilatkozta Kovács Anita kereskedelmi igazgató.

„Van még egy fontos eleme a megújult JOY-napok-nak, melyre különös figyelmet szentelünk, és az a fenntarthatóság. A járvány csak még inkább megerősített bennünket abban, hogy itt hatalmas felelősségünk van, amikor fogyasztásra, vásárlásra ösztönzünk. A tavaszi zöld kommunikációnk kiemelt elemei olyan tények, amelyekre a büszkeség mellett kötelességként is tekintünk. A JOY-napok népszerűsítő magazinunk első alkalommal lesz teljesen csomagolásmentes, a papír 50%-ban újra felhasznált, a szervereink megújuló energiával működnek. Ám a legkiemelkedőbb új elem, hogy ez az első alkalom, amikor kialakítottunk egy „tudatos kuponszelekciót”, mely válogatásban megmutatjuk, hogy a partnereink által kínált termékek milyen fenntartható célokat szolgálnak. Ezzel is a tudatos termékek és a tudatos fogyasztás irányába kívánjuk terelni a fogyasztóinkat, akik eddig is kiemelkedő affinitást mutattak ebben a témában. Erre még jobban fogunk koncentrálni a júniusi JOY-napok kuponkínálatának összeállításakor, valamint minden további vásárlási programunk során” – mondta el Salamon Brigitta, a vállalat kommunikációs és CSR-vezetője.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Extra fellépőkkel jön a Budapest Park első téli fesztiválja

Éjszakába nyúló fesztiválozásra számíthatnak azok, akik az ünnepek előtt egy hatalmas bulival zárnák le a 2024-es évet. A Budapest Park december 20-án és 21-én első alkalommal rendezi meg téli fesztiválját, a Winterfestet az MVM...

Csak átmeneti a megtorpanás az elektromos autók piacán

Lassulás tapasztalható idén a tisztán elektromos, hibrid és plug-in járművek (EV) iránti globális kereslet növekedésében — derül ki az EY 28 ország 19 000 fogyasztójának megkérdezésével készült nemzetközi felméréséből. Az elektromobilitás előretörése miatt a...

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Magyar focistáknak szurkolhatunk a hétvégén

Visszatérnek a magyar játékosok a pályára a klubcsapatuk színeiben - a hétvégén a Network4 öt bajnokságból közvetít magyar érdekeltségű meccseket. A Premier League-ben Szoboszlai Dominik és Kerkez Milos, a Championshipben Szűcs Kornél, a Bundesligában...

MI-vel tuningolt tévések

A hasznosításhoz szükséges tudás hiánya, a munkatársak aggályai és ellenállása – ezek a legnagyobb visszatartó erők a tévétársaságok körében a mesterséges intelligencia bevezetése kapcsán a Caretta Research kutatása szerint. A technológia már ott van...

Ők kapták idén a Hégető Honorka Díjakat

2024-ben összesen 72 videós és 11 fotós nevezés érkezett az RTL korábbi szerkesztő-riportere, a 2001-ben elhunyt Hégető Honorka emlékére létrehozott pályázatra. A zsűri hat pályaművet díjazott, amelyek többek között a magyarországi iskolarendszer helyzetét, az...

Összecsaptak Európa legjobb e-sportolói

Százezer euró – ennyi volt az összdíjazása a Deutsche Telekom hétvégén lezárult e-sport bajnokságának, a T-esport Bajnokságnak. Az online eseményeken és a Budapesten, a Telekom PlayIT Show keretében megrendezett döntőben a legjobb Counter-Strike 2,...

Black Friday – így vásárolhatunk biztonságosan

Akkor is kaphatunk drága, utánvételes csomagot, ha nem rendeltünk semmit – de nem csak ezzel a módszerrel csalhatják ki a pénzünket az év végi vásárlási szezonban. Karácsony közeledtével egyre többen választják az online rendelés...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...