Új díjat alapított az IAB Hungary, mellyel a digitális marketing, digitális média témában született legjobb szakdolgozatokat jutalmazza.
A most első alkalommal kiadásra kerülő díjra bárki pályázhat, aki az említett szakterületen 2017. január 1. és 2018. július 31. között védte meg dolgozatát valamely egyetem alap-, mester-, vagy szakirányú képzésén, esetleg doktori iskolájában. Pályázni legalább jó (4) minősítésű diplomával lehet, 2019. március 31-ig, a díj hivatalos honlapján.
Az online űrlapon minimális információt kell megadni annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebb legyen a jelentkezés. A kitöltéshez a szerző és a konzulens adatain kívül szükség lesz a dolgozat legalább 400 karakteres leírására, továbbá a dolgozat feltöltésére PDF formátumban, maximum 100MB-os méretben.
A bírálatokat követően 2019 áprilisában ünnepélyes eredményhirdetésre kerül sor. A pályázatot támogatja a Google, a GroupM Akadémia és az OMD.