- Hirdetés -

Díjat nyert a MediaCom

|

- Hirdetés -

A MediaCom nyerte az Év Ügynökségi Hálózata díjat az idei Festival of Media Global versenyen, miután az Év Kampánya és rekord mennyiségű, 17 másik díjat is elnyert.

 

A 2015-ös és 2016-os M&M Global Awards-on elnyert Év Ügynöksége cím után a MediaCom 2017-ben a példanélküli 18 díj mellett átvette az Év Ügynökségi Hálózata címet is a Festival of Media Global díjátadó gálán Rómában.

 

A Festival of Media Global versenyen elismerik a média kiválóságait a világ minden tájáról és ünneplik a leginkább innovatív és hatékony munkákat.

 

A MediaCom sikerét a 24 különböző kampányhoz és 13 különböző piachoz kapcsolodó 51 jelölés mutatja, mely az Év Kampánya cím mellett 6 arany, 8 ezüst és 3 bronz díjjal lett megkoronázva.

 

A MediaCom kampányai közül a P&G Gilette, P&G Head & Shoulders, valamint a Safekids Aotearoa-t választották a legjob kampányok közé, az Év Kampánya címet pedig az Egyesült Királyság egészségügyi szolgálatának készítet ‘Missing Type’ kampányáért zsebelte be.

 

A Festival of Media Global 2017 díjátadón a MediaCom által nyert díjak teljes listája:

Év Kampánya

 NHS Blood & Transport: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

Arany díjak

 Legjobb Kommunikációs Stratégia: NHS Blood & Transplant: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

 Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Gillette, ‘Bachelor of Shaving’, MediaCom India

 Legjobb Non-Profit Kampány: NHS Blood & Transplant: ‘Missing Type’, MediaCom Egyesült Királyság

 Legjobb Szponzorációs Aktivitás: P&G Head & Shoulders, ‘New Head Coach’, MediaCom Izrael

 Hatékonysági Díj: Safekids Aotearoa, ‘Check for me’, MediaCom Új-Zéland

 Segédprogram / Közszolgálati díj: P&G Gillette, ‘Bachelor of Shaving’, MediaCom India

Ezüst díjak

 Legjobb Esemény Kampány: Volkswagen, ‘TrailerAssist’, MediaCom Norvégia

 Legjobb Bevezető Kampány: Maori TV, ‘Lover Boy or Lavalava Boy’, MediaCom Új-Zéland

 Legjobb Non-Profit Kampány: Safekids Aotearoa, ‘Check for me’, MediaCom Új-Zéland

 Legjobban Célzott Kampány: Ministerio del Interior, ‘Men Free Banner’, MediaCom Kolumbia

 Tartalom Legjobb Felhasználása: Shell, ‘Best Day of my Life’, MediaCom Global

 Játékelemek Legjobb Alkalmazása: Deutsche Telekom, ‘Sea Hero Quest’, MediaCom Németország

SAJTÓ KÖZLEMÉNY

 Videó Legjobb Használata: Volkswagen, ‘TrailerAssist’, MediaCom Norvégia

 Hatékonysági díj: Mars M&Ms, ‘Celebrate with the Ms’, MediaCom Egyesült Államok

Bronz díjak

 Branded Tartalomkészítési díj: Anmum Infant Formula, ‘Dad, you’ve got this’, MediaCom Új-Zéland

 Valós Idejű Marketing Legjobb Alkalmazása: Mars Snickers, ‘Hugerithm’, MediaCom Ausztrália

 Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Whisper, ‘#LikeAGirl and Proud’, MediaCom India

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

A lottózás új szintje és digitalizáció a Business Lounge-ban

A Business Lounge legfrissebb adásában az első Posta Lottózó megnyitásáról, a lottóturizmusról, a kereszt- és felülértékesítésről mesélt Bánhegyi Zsófia, a Szerencsejáték Zrt. kereskedelmi igazgatója és Nemes Gábor György, a Magyar Posta Zrt. lakossági értékesítési...

Gyorsított a Vodafone

A Vodafone Magyarország hálózatfejlesztési stratégiájának részeként 2024 végéig országosan az állomások 40 százalékán végez kapacitásbővítést, ami a hívásminőséget és a letöltési sebességet is jelentősen javítja. A hálózatfejlesztési programnak köszönhetően többek között Debrecenben, Miskolcon, Veszprémben,...

Limitált kiadású sörkollekcióra licitálhatnak a focirajongók

A Liverpool FC legendás menedzserének, Jürgen Klopp távozásának alkalmából a Carlsberg összefogott az ERDINGER Weissbräuval, és közösen kiadtak egy limitált szériás ünnepi sört – minden hivatalos meccsére egy palackkal, amelyet a Vörösök kispadján töltött.Összesen...

Egyre több vállalat hazudja magát zöldebbnek

Globálisan a negyedik legjelentősebb bűnözési forma a környezeti bűnözés, és évről évre tovább nő. A környezeti visszaélések egyik esete, a zöldmosás a vizsgált cégek 7 százalékánál már előfordult, vagyis amikor a környezetkárosító vállalatok magukat...

Változások a Central Médiacsoportnál

Magyarország egyik legnagyobb független médiavállalata, a Central Médiacsoport folytatja szervezeti átalakulását, amelynek célja a kiadó versenyképességének növelése, valamint a kelet- és közép-európai terjeszkedés. Július 1-től csatlakozik a vállalat felsővezetéséhez Petr Bednar, aki korábban Csehország...

Fesztiválozik az Auchan

A pünkösdi hétvégén a Jazzy Fesztiválra, nyáron pedig az EFOTT-ra települ ki az Auchan. Előbbin sajt- és tapastálak mellett boros standdal, utóbbin pedig a fesztivál hivatalos boltjaként lesz jelen. Az Auchan szakértői szerint a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Zenés program várja a gyerekeket

A Müpa különleges izgalmakkal készül május utolsó vasárnapjára a legifjabbaknak: május 26-án a Müpa Gyermeknapon ingyenes koncertek, mesés-táncos előadások, rengeteg kreatív és zenés foglalkozás, valamint sok-sok játék várja az egész családot bent az épületben...

Jó hír az Auchan vásárlóinak

Tavasszal a Munch is bekerült az Auchan élelmiszermentő folyamatába. Kezdetben két hipermarkettel indultak, de a munkatársak lelkesedésének, valamint a munch csomagok sikerének köszönhetően jóval a tervezett időpont előtt bevezették és mostanra már az összes...

Új évaddal folytatódik a népszerű sorozat

Két saját gyártású produkció is debütál a pünkösdi hétvégén a Spektrum Home-on és a Spektrumon. Az Álomkertek harmadik évada bemutatja a publikum számára gyakran rejtett magyar ékszerdoboz-kerteket, míg a Mesterségek memoárja tisztelgés az évszázados...

Megdobta a repülőjegy-foglalásokat az EB

Stuttgartba átlagosan 60 ezer Ft-ba kerül egy repülőjegy az Eb alatti időszakra Magyarországról. A 2024-es labdarúgó-Európa-bajnokság miatt 59 százalékkal több magyar repül Németországba, mint tavaly ugyanebben az időszakban a Kiwi.com foglalási adatai alapján. Az...

Tisztújítás és új projektek az MMSZ-nél

Tisztújító közgyűlést tartott a héten a szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amelyen a tagok kibővült, immár 18 tagú Elnökséget választottak. A szervezet a jövőben területen tervezi erősíteni jelenlétét, az egyik az...

Don't Miss

A jó ötleteket nem büdzsében mérik – interjú Sárospataki Alberttel

Az idén tízéves online számlázó, a Billingo vihette haza az Év Vállalata díjat a kilencedik Marketing Diamond Awardsról. Az elsősorban mikro-, kis- és középvállalkozásokat támogató cég ügyvezetőjét, Sárospataki Albertet kérdeztük a pályázataikról, a Billingo...

Morálisan jót tenni üzletileg is kifizetődő

„Aligha tekinthető felelősségvállalásnak - és etikusnak - az, amikor egy tízmilliós költségvetésű imázskampányt tessék-lássék „bekoszolunk” egy kis kutyasétáltatással” - nyilatkozta a Marketing&Media magazinnak Dr. Pintér Dániel Gergő, a BioTechUSA-cégcsoport vállalati kommunikációs, PR és CSR...

Keressük a legújabb technológiai megoldásokat – interjú Losonczi Balázzsal

A hatékonyság nem elsősorban pénz, sokkal inkább szakmai felkészültség kérdése – vallja Losonczi Balázs, a Pentacom ügyvezetője. A 2001-ben alapított digitális ügynökség lett az idei Marketing Diamond Awardson az Év Ügynöksége, ezzel kapcsolatban kérdeztük...

Fontos, hogy megőrizzük az önbizalmunkat – interjú Samu Zsófiával

Mire van szükség a karrier és a magánélet egyensúlyának megteremtéséhez, mennyire egyenlőek a nők és a férfiak karrierépítési lehetőségei Magyarországon – többek között ezekről kérdeztük Samu Zsófiát. A Samsung Electronics márkakommunikációs vezetője beszélt arról...

Elképesztő támogatást nyújthat a család – interjú Holló Mártával

Kihívásokat hozhat egy karrierútban a gyerekvállalás, a női szerepek mindennapos megoldása, ebben elképesztő támogatást nyújthat a család, ahogy nálam is történt – mondta el a Marketing&Media magazinnak Holló Márta. A Magyar Telekom vállalati kommunikációs...