Díjat nyert az AXN

A Sony Pictures Television Networks közép-európai központja Ezüst-díjat nyert a PromaxBDA Europe Awards 2017 versenyen. Az AXN 2016 Helló Halloween Kampány promófilmjeit díjazták az Általános imidzs programkampány kategóriában.

 

Első európai Promax díját hozta el az AXN csapata március 14-én, Általános imidzs programkampány kategóriában. A nemzetközi megmérettetésen a csatorna Halloween alkalmából készült promófilmjeit díjazták.

 

Az európai elsimerést először söpörte be a csapat, azonban az amerikai világversenyen, a PromaxBDA Global Excellence-en már 5 arany, 2 ezüst és 2 bronz díjat nyertek a korábbi években. A világverseny következő díjátadója júniusban lesz, amin szintén részt vesznek a kreatív csapat munkái.

 

Néhány érdekesség az átlagosnak nem mondható promófilm kulisszatitkairól:

  • A forgatás Mihola Péter kreatív vezető szüleinek lakásában zajlott.

  • 10 darab Halloween tökkel készült a stáb a felvételre, azonban már elsőre sikerült kifaragni a szpot főszereplőjét.

  • Fontos szempont volt a közeli felvételeken szereplő kezek kiválasztásában, hogy kinek a kezében áll a legjobban a balta.

  • A promófilm szereplői a csatornánál bevált módszer szerint, ismét a közép-európai központ munkatársai voltak.