- Hirdetés -

Díjazták a legjobb bankokat

|

Nagykorú lett a magyar bankszektor legjelentősebb és legrégebbi versenye, a Mastercard – Év Bankja. Az idei év egyik meglepetése, hogy a program történetében először hirdettek ki megosztott első helyezést: a Mastercard – Az év bankja 2023 fődíjat, az egyes kategóriákban elért eredmények alapján, a Gránit Bank és az OTP Bank közösen kapták.

A magyar pénzügyi- és bankszektor szereplői idén hét kategóriában versenyeztek a legjobb szolgáltatásoknak, termékeknek, megoldásoknak vagy épp kampányoknak, programoknak járó díjakért. A pályázatokat ezúttal is magas presztízsű szakmai zsűri bírálta el kategóriánként. A győzteseknek járó díjakat február 8-án a Müpában rendezett ünnepélyes gálán adták át.

„Ma már minden banki ügyfél tapasztalja, hogy egymást érik a pénzügyi innovációk és egyre kiélezettebb a verseny a piaci szereplők között. Ennek a Mastercard - Év Bankja verseny mindig is egy lenyomata volt. Ezt mi sem bizonyítja jobban annál, mint hogy a szakmai zsűri véleménye alapján két fődíjat is kioszthattunk az idén – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

A díjátadó gálán a szervezők felelevenítették a verseny elmúlt 18 évének legfontosabb pillanatait és átadták a program történetében legtöbb győzelmet elért pénzintézetnek, az OTP Banknak a Mastercard - Év Bankja Nagydíjat.

„Büszkék vagyunk arra, hogy elértük a 18 évvel ezelőtt kitűzött célunkat. Létrehoztuk a magyar pénzügyi szektor legrangosabb hazai díját, és mára a Mastercard – Év Bankja a kiválóság egyik legfőbb fokmérője lett. A mostani eredmények is jól mutatják, hogy a magyar piacon mennyi innováció történik és milyen szoros a verseny. Éppen ezért tartottuk fontosnak, hogy a Mastercard – Év Bankja Nagydíjjal tüntessük ki azt a bankot, amelyik a legtöbb első helyezést és legtöbb fődíjat nyerte az elmúlt 18 évben. Ez pedig nem mást, mint az OTP Bank. Ez a díj egyaránt szól a 18 év alatt elért eredményeiknek, de szól annak a húzóerőnek, amivel ők a hazai bankszektorban bírtak az elmúlt évtizedekben és amellyel minden szereplőt versenyre hívtak. Azt gondolom, hogy ennek a versenynek pedig mindannyian csak nyertesei lehetünk” – hangsúlyozta Eölyüs Endre.

A verseny szervezői évről-évre figyelembe veszik azt a folyamatos változást és fejlődést, amin a szektor átmegy. A szakmai zsűrik visszajelzései alapján a bankok idén is olyan megoldásokkal, szolgáltatásokkal válaszolnak ezekre a kihívásokra, melyek nem csak a magyar, de a nemzetközi színtéren is megállják a helyüket, sok kategória esetében nagyon nehéz döntésre kényszerítve őket.

A versenyen a Gránit Bank három kategóriában is nyerni tudott: Az év fiataloknak szóló pénzügyi megoldása és Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye mellett a bank nyerte Az év akvizíciós marketing kampányáért járó díjat is.

Az OTP Bank, a Nagydíj mellett Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya kategóriában győzött. Az Erste Bank Az év CSR kezdeményezése, az MBH Bank Az év üzleti szegmensnek szóló programja, a K&H Bank pedig Az év pénzküldési megoldása kategóriában nyerte el az első helyezést

A gála során különdíjjal értékelték a Magyar Nemzeti Bank és a Raiffeisen Bank Diákszéf megoldását.

A Mastercard – Év Bankja 2023 verseny végeredménye:

Az év bankja 2023: Gránit Bank és OTP Bank

Az év könnyű és kényelmes bankolási élménye 2023

1. helyezett: GRÁNIT Bank

2. helyezett: CIB Bank

3. helyezett: OTP Bank

Az év üzleti szegmensnek szóló programja 2023

1. helyezett: MBH Bank

2. helyezett: K&H Bank

3. helyezett: ERSTE Bank

Az év pénzküldési megoldása 2023

1. helyezett: K&H Bank

2. helyezett: OTP MOBIL

3. helyezett: OTP Bank

Az év fiataloknak szóló programja 2023

1. helyezett: GRÁNIT Bank

2. helyezett: ERSTE Bank

3. helyezett: CIB Bank

Az év fiataloknak szóló programja 2023 Különdíj: MAGYAR NEMZETI BANK és RAIFFEISEN Bank

Az év akvizíciós marketing kampánya 2023

1. helyezett: GRÁNIT Bank

2. helyezett: OTP Bank

3. helyezett: K&H Bank

Az év CSR kezdeményezése 2023

1. helyezett: ERSTE Bank

2. helyezett: OTP Bank

3. helyezett: MBH Bank

Az év kiberbiztonsági edukációs kampánya 2023

1. helyezett: OTP Bank

2. helyezett: GRÁNIT Bank

3. helyezett: CIB Bank és MBH Bank

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Egyre többen mernek segítséget kérni online visszaélés esetén

Az online visszaélések – különösen az intim képpel való visszaélés, a grooming és a cyberbullying – elleni küzdelmet tűzte zászlajára a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság által működtetett Internet Hotline jogsegélyszolgálat őszi kampánya. Az...

Új tablettel erősít a Honor

December elején Magyarországra is érkezik a HONOR MagicPad2, a HONOR legújabb tabletje, ami lenyűgözően kecses kialakításával emelkedik ki. Rendkívül vékony, 5,8 mm-es vázával és mindössze 555 g-os súlyával ideális a rohanó világban. A HONOR...

Minden tizedik magyar állást keres

Nem fest túl jó képet a magyar munkavállalók elégedettségéről egy friss kutatás: alig 12% érzi úgy, hogy minden szempontból jó helyen van a munkahelyén, a kisebb városokban élők között az átlagosnál is többen elégedetlenek...

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Kiderült, melyik a világ legnépszerűbb autója

A Toyota Corolla hosszú éveken át őrizte a világ legkelendőbb autójának címét, évről évre világszerte a legnagyobb darabszámban értékesített új autónak bizonyulva, összesített eladásban pedig egyetlen autómárka egyetlen modellje sem tud a tizenkettedik generációnál...

Az egyik leghíresebb karácsonyi dal történetét meséli el az Erste reklámfilmje

Idei karácsonyi reklámjával az Erste Csoport bemutatja a Csendes éj című karácsonyi dal születését, ami a legtöbbek számára a reményt és az összetartozást jelenti – még kétszáz évvel azután is, hogy először elhangzott. „Mindenki...

Jövőre felpöröghet az ingatlanpiac

A szektor idei, visszafogott eredményei ellenére a jövő évi kilátások már biztatóak; 2024-ben elérte a mélypontot a piac, de megkezdődött a visszarendeződés. A töretlen lendülettel fejlődő hotelpiac mellett, a ma még gyengélkedő lakóingatlan-fejlesztések prognózisai...

Ilyen autóra elég a munkáshitel

A magyar fiatalok munkába állását és anyagi stabilitását segítő, kamatmentes, szabad felhasználású munkáshitel a jogszabálytervezet szerint 4 millió forintig igényelhető. A money.hu és a Használtautó.hu szakértői közösen tekintették át, hogy az összeg milyen, akár...

A vártnál élénkebb az év végi kgfb-kampány

Az eddigi adatok alapján a vártnál aktívabban alakul az idei kgfb-kampány, melynek során az érintett több mint 400 ezer személyautónak akár 15 százaléka is lecserélheti meglévő kgfb-szerződését. Mivel a felmondási határidő, december 1-je idén...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...