- Hirdetés -

Díjazták a legjobb boltokat

|

Átadták az első magyarországi Visa Boltok Boltja verseny díjait, amelyet a vásárlói élmény minősége alapján ítéltek oda. A fizikai üzleteknek szóló versenyben a Bartók Pagony könyvesbolt került ki győztesként. Az üzlet kialakítása, egyedisége, az áruk bemutatása, az innovatív technológiák alkalmazása, a személyzet hozzáállása és nem utolsó sorban a modern fizetési módok alkalmazása is az értékelési szempontok között szerepeltek.

A verseny 2022. októberi indulása óta havonta egy-egy üzlet került fel a döntősök listájára Magyarország különböző pontjairól. A helyezettekről tíz fős neves szakmai zsűri döntött. A döntősök bebizonyították, hogy a személyes minőségi ügyfélkiszolgálás még a mai, digitális korban is jelentős értéket képvisel.

„Nagy örömmel jelentjük be a Visa Boltok Boltja verseny győzteseit. Ezek a vállalkozások jól példázzák a gazdaságunk motorjaként működő kis- és középvállalkozások innovációs erejét, erősítik a helyi közösségeket. A digitális fizetések átalakítják a vállalkozások számára elérhető fizetési módokat, megnyitják az utat az új ügyfelek felé, lehetővé teszik a biztonságos fizetések egyszerű elfogadását, a kiadások nyomon követését és ellenőrzését, növelik a biztonságot és a hatékonyságot, így ösztönzik a növekedést. Az értékesítési csatornák szélesítésével a kisvállalkozások a kizárólagos helyi jelenléttől az országos vagy akár nemzetközi ügyfélkör kiszolgálásáig növelhetik lehetőségeiket. A Visa Boltok Boltja versennyel számos ügyfélközpontú üzletet szeretnénk bemutatni a magyarországi fogyasztóknak, egyúttal segíteni a kiskereskedőket abban, hogy a legjobb gyakorlatok alapján javítsák a vásárlói élményt” - hangsúlyozta Sármay Bence, a Visa Magyarországért felelős vezetője.

A magyarországi Visa Boltok Boltja 2023. évi verseny eredményei

A verseny első helyezettje a Bartók Pagony lett, amelynek tulajdonosa Sárdi Dóra az elismerés átvétele után elmondta: Köszönjük az elismerést! Büszkék vagyunk arra, hogy elnyertük a Visa Boltok Boltja díját!

A Bartók Pagony lelkes csapata már 10 éve, nap mint nap az elégedett vásárlókért dolgozik - éppen ezért fontos visszaigazolás számunkra ez a díj, mert megmutatja azt, hogy nálunk kortól függetlenül valóban a vásárló a legfontosabb! Célunk, hogy aki hozzánk betér, amellett, hogy minőségi gyerekkönyvekkel és izgalmas társasokkal tér haza, élményekkel, tudással és azzal az érzéssel gazdagodjon, hogy itt értik, megbecsülik és értékelik. Szülőként és a kultúra iránt érdeklődő emberként is. Nemcsak könyvekkel és játékokkal, de programokkal, kávézóval is várjuk és visszavárjuk a vásárlóinkat. Mert mi nagyra tartjuk a kicsiket - és szüleiket is.

A második helyezett a Miskolci Györgytea, a harmadik helyezett a NekedTerem lett.

A Györgytea névadója Szabó György, akit az egész ország a bükki füvesemberként ismer.

Az üzlet kialakítása és stílusa nagyszerűen egyesíti a klasszikus patikák és a modern kiskereskedelmi boltok hangulatát. A népi gyógyászati tudásban jártas eladók hasznos javaslatokkal, valamint felhasználási tanácsokkal látják el a hozzájuk betérőket.

A NekedTerem a hazai termelők minőségi árucikkeit – az élelmiszerektől az öko háztartási szerekig - forgalmazza és juttatja el a vásárlókhoz. Védjegyük a szemléletformáló kommunikáció, ennek erejével építették fel folyamatosan növekvő közösségüket, melynek szerteágazó igényeit igyekeznek rugalmasan kiszolgálni.

A versenyen egy különdíjat is átadtak, amelyet a Visa Magyarország munkatársai ítéltek oda a Harrer Csokoládéműhelynek. A cukrászda és édességüzlet berendezése hűen tükrözi a Harrer család üzleti szemléletét: elegáns, aprólékos gonddal összeválogatott bútorok és kiegészítők teszik teljessé az élményt vendégeik minden érzékszerve számára. Csokoládékóstoló programjuk keretében a vásárlók megismerhetik az elkészítéshez használt alapanyagokat, valamint az édességek előállításának folyamatát.

„Hisszük, hogy a kiskereskedelmi szektor szereplőinek érdemes folyamatosan fejleszteni üzleteiket, szolgáltatásaikat, hogy minél magasabb vásárlói élményt biztosítsanak. Ehhez hozzájárulunk azzal, hogy kimagasló példákat mutatunk be. A verseny első évében minden döntős üzlet kiemelkedik valamiben.

A versenybe nevezett boltokat képzett kollégáink értékelik titkos vásárlás során, nyolc kulcsfontosságú szempontot figyelembe véve. Ezek között fontos elem a digitális fizetés lehetősége, ami lényegessé vált az elmúlt években a vásárlók kiszolgálása során. Ezért örülünk, hogy versenyünk névadó partnere a Visa” - emelte ki a verseny szervezését és lebonyolítását végző Instore Consulting EU Magyarországért felelős vezetője, Csukás Zsuzsanna.

A Visa Boltok Boltja 2023 verseny 15 döntőbe jutott versenyzője:

Szemes Optika

Bartók Pagony

etúHome

Moai Jungle

Neked Terem

Györgytea

Lachmann

Sasplant

Platán Tata

Eglo

Mountex

Fokt motor

Harrer Csokoládéműhely

Vasas Szerszám Központ

Bio-Barát Biobolt

A Visa továbbra is elkötelezett a kiskereskedelmi jó példák és példaképek felkutatása mellett, a versenyre bárki nevezheti saját boltját, vagy ajánlhatja kedvenc üzletét.

- Hirdetés -

A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Ez lehet a digitális bankolás jövője

A COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez – derül ki a Deloitte legfrissebb, Digital Banking...

Black Friday: a bankoknál is nagyot lehet szakítani

A bankok is beleálltak a Black Friday akciódömpingbe: az áruhiteleknél jönnek a 0%-os THM-es ajánlatok, a személyi kölcsönöknél akciókkal és kamatcsökkentésekkel keresik az új ügyfelek kegyét a bankok Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője...

Különleges sörökkel készül az ünnepekre a Borsodi

Advent alkalmából idén immár második alkalommal találkozhatnak az érdeklődők a Borsodi Sörgyár szezonális sörkülönlegességeivel a karácsonyi vásárokon. A tavalyi év slágere, a forralt Belle-Vue Kriek mellett idén egy újabb specialitás is elérhető lesz: a...

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Havi tízezer dollár hirdetéskeretet hagynak az asztalon a nonprofit szervezetek

Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.Nem újdonság a Google for Nonprofits szolgáltatáscsomagja, azonban a legtöbb magyar nonprofit szervezet számára ismeretlen. Egész röviden, a keresőóriás...

Elégedetlenek a fizetésükkel a munkavállalók

A vállalkozásoknál dolgozó munkavállalók 49 százaléka elégedetlen a jelenlegi fizetésének mértékével. A munkavállalók többsége ma is azt tervezi, hogy ha lehetősége nyílik rá, egy éven belül munkahelyet vált, noha 59 százalékuk úgy érzi, hogy...
- Hirdetés -

Legolvasottabb

Black Friday: ekkora kedvezmény kell a sikerhez

Az idei Black Friday szezonban a fogyasztók várhatóan többet vásárolnak majd, mint tavaly, de mindenképpen felkészültebben: hiszen 38 százalékuk már használta, vagy tervezi használni a generatív mesterséges intelligenciát az akciós ajánlatok felkutatására - derül...

Még több európai kupameccs lesz a Sport TV-n

Tovább erősödik a Sport TV 2024-25-ös futballprogramja, az UEFA Bajnokok Ligája, illetve a portugál és török bajnokság mellé csatlakozik az UEFA Európa-liga és Konferencialiga. Még több nemzetközi sztárcsapat és magyar játékosok kerülnek ennek köszönhetően...

Átalakuló streamingvilág

A reklámmal támogatott konstrukciók bevezetése, az élő közvetítések számának növelése – többek között ezekkel a lépésekkel reagálnak a streamingpiac meghatározó szereplői az előfizetésekre épülő modellnél tapasztalt megtorpanásra. Bár itthon is egyre zsúfoltabb ez a...

Újabb díjat nyert a K&H

Díjat nyert az Euromoney pénzügyi folyóirat szervezésében megvalósuló Real Estate Awards versenyén a K&H, ismét elhódítva az ország legjobb ingatlanfinanszírozó bankja címet. A nívós brit szaklap több mint 30 éve ismeri el azokat a...

Szívmelengető reklámfilmmel kampányol a Gyermelyi

A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött családi pillanatok szépségére és jelentőségére hívja fel a figyelmet. Az új szlogen, „Gyermelyi, amiben egyetértünk”, egyszerre tükrözi a márka értékeit, a minőséget és a...

Don't Miss

Új irodába költözött a Madhouse

A hirdetési felületek úttörőjeként ismert Madhouse új irodába költözött, hogy egy tágasabb, modernebb környezetben tudjon működni. A költözést a folyamatos növekedés indokolta, hiszen az eddigi iroda már szűknek bizonyult a bővülő csapat számára. Az...

Palik László: Ez a legkomolyabb formátum, amivel valaha dolgoztam

Hétfő este 21:20-kor visszatér a TV2 képernyőjén a világ egyik legismertebb gameshow-ja, a Legyen Ön is milliomos!, Palik László műsorvezetésével. A legendás televíziós ma reggel a Mokkában mesélt a forgatásokról, a formátumról és az...

Újra a Hello Agency csapatát erősíti Zsótér Anna

A Hello Agency egyik meghatározó szakembere, Zsótér Anna Ügyfélkapcsolati Igazgató pozícióban csatlakozik újra a csapathoz. Anna, aki már 10 éve erősíti a Hello Agency-t, két gyermekkel töltött otthoni időszakát követően tér vissza, miközben az...

Megalakult a VML Hungary új vezetése

Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai Wunderman Thompson és VMLY&R egyesüléséből idén januárban megalakult VML Hungary. Az összekapcsolt márkaélmények élvonalában működő ügynökség mára már minden munkafolyamatában egységet képvisel, közös csapattal, közös irodában. Az összeolvadási folyamat...

Tényleg rámegy a fiatalok egészsége a TikTokozásra

TikTok-videók hatására a fiatalok közel fele hajlamos diagnosztizálni magát vagy másokat nem létező, kitalált mentális betegséggel – állapította meg a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) középiskolások és egyetemisták bevonásával készített kutatása. A tanulmány...