Fontos elismerést söpört be a PHD ügynökség, a Campaign magazin – a világ egyik vezető marketing és média tematikája kiadványa – őket választotta „Az év médiaügynökségi hálózatának” az EMEA régióban.
A Campaign által létrehívott szakmai verseny az üzleti eredmény, tehetséggondozás, szakmai sikerek alapján értékeli az ügynökségi teljesítményt. Tavaly a PHD ügynökség 132 tendert nyert, 275 új kollégával bővült és 73 szakmai elismerésben részesült az EMEA régióban.
Hozzájárulva a PHD hálózat globális sikeréhez, a magyar iroda minden évben a legtöbbet díjazott médiaügynökségek között szerepel, 2018-ban az Effie hatékonysági versenyen egy ezüst és bronz EFFIE díjjal gazdagodtak, a korábbi évek hatékonysági és kreatív versenyein elért számos elismerés mellett.
A PHD a múlt évben 700 millió dollár értékű új megbízásra tett szert az EMEA régióban, többek között olyan ügyfelektől, mint az Unilever és a HSBC. Az ügynökség a térség 47 országában van jelen, 58 irodájukban összesen 2630-an dolgoznak.