Rangos nemzetközi elismerést, aranyérmet kapott a Telekom Senior Gamer Klub kampánya a SABRE Awards EMEA 2019 versenyében. „Az online játékokkal és közösségépítéssel építsünk hidat a millenials és a nagyszülő korú generáció között” – erről szólt az Uniomedia komplex megoldása. A Senior Gamer Klub eredményeit ezzel a világ legrangosabb PR versenyén ismerték el, miután korábban a legjelentősebb európai megmérettetés, a European Excellence Awards díját is elhozta. Pénteken pedig a hazai Arany Pengén nyert aranyat a márka küldetésre alapozó megoldás.
A Senior Gamer Klub ötvözte a digitális és a valódi családi, emberi kommunikációt. Egyszerre épít a játékosságra és az érzelmekre, valamint az unoka-nagyszülő generáció hasonlóságaira és különbözőségeire. A Senior Gamer Klub nem a megosztásra, hanem a közös érdeklődésre épít és éppen annyira tolta az idősebb felhasználók elé a digitális világ vívmányait, hogy számukra a fiatalokkal együtt töltött idő még szórakoztató és értékes maradt. Az eredmények az Uniomedia minden várakozását felülmúlták, a Senior Gamer videók összesítve a Telekom FB csatornájának tavaly, Instagram oldalának minden idők legnézettebb tartalmai lettek és a Telekom kezdeményezésének a média is lelkes szószólója lett, világnézettől függetlenül.
A Paul Holmes által alapított SABRE Awards 2019 shortlistjére idén több, mint hatszáz beérkezett nevezés közül mintegy négyszáz kampány került fel. A SABRE elsősorban olyan megoldásokat díjaz, amelyek átlag fölötti eredményeket érnek el. A díjazottakat idén hetven tagú zsűri választotta ki.