Idén először adta át a legjobb FMCG – munkahely nívódíjakat a Business Days konferencia keretében a PwC Magyarország és a Trade Magazin. A Procter&Gamble az egyik legjobbra értékelt munkáltató az FMCG szektorban. A legtehetségesebb diákok a P&G CEO Challenge programhoz csatlakozva betekintést nyerhetnek egy milliódolláros globális nagyvállalat működésébe.
A vállalatok rangsorát a PwC által közel 15 ezer, 16–26 éves diák közreműködésével készített felmérésre alapozták. A tanulók által legtöbbször kiemelt cégek kaptak helyet a legjobbak között. Összességében 4, magyar székhelyet is üzemeltető FMCG vállalat – köztük a P&G Magyarország is – részesült Nívódíjban a diákok választása alapján.
A felmérésből kiderült, hogy a megkérdezettek számára a munka és a magánélet egyensúlya, valamint a rugalmas munkavégzés a legfontosabb szempont munkahelyválasztásuk során. A második helyen a munkakörnyezet, a munkatársakkal való viszony áll, míg a fizetés csak a harmadik legmeghatározóbb tényező a fiatalok számára az ideális munkahely megtalálásakor.
A globálisan meghirdetett P&G CEO Challenge keretében a világ összes diákjával együtt a magyar tanulók is lehetőséget kapnak arra, hogy csatlakozhassanak a P&G csapatához. A kihívás részeként a diákoknak a head&shoulders egy új termékének bevezetésére globálisan alkalmazható stratégia tervet kell készíteniük. A vállalat célja, hogy olyan tehetséges fiatalokat találjanak, akiknek akár a P&G csapatához is lehetőségük lesz csatlakozni. A pályázók november 20-ig adhatják le jelentkezésüket a www.pgceochallenge.eu oldalon.
P&G CEO Challenge négy szakaszból áll, beleértve az online esettanulmány megoldását, a budapesti közép-európai fordulót, az európai döntőt Rómában és a legeredményesebb csapatok számára szervezett globális döntőt Panamában,. A győztes csapat egyik nyereménye, hogy részt vehet a Cincinnatiban megrendezésre kerülő, egyedülálló nemzetközi “P&G 2018 Signal” konferencián, ahol üzleti vezetők és menedzserek társaságában ismerhetik meg a legújabb piacformáló trendeket.
A „P&G CEO CHALLENGE” program kiváló lehetőség azoknak a hallgatóknak, akik a gyakorlatban szeretnék fejleszteni tudásukat, mindamellett, hogy ezzel akár a világ egyik legnagyobb nemzetközi vállalatához válthatnak belépőt.
- Hirdetés -
Díjazták az FMCG-munkahelyeket
|

- Hirdetés -
- Hirdetés -
A KATEGÓRIA TOVÁBBI CIKKEI
Spórolással élnénk túl az inflációt
Szinte nincs olyan magyar háztartás, ahol ne érzékelnék a növekvő infláció negatív hatásait: az NN Biztosító felmérésében a válaszadók mindössze 2 százaléka nyilatkozott úgy, hogy nem változott a helyzete a pénzromlás következtében. Miközben a...
Zuhannak az ingatlanárak
A többség ugyan egyelőre inkább kivár, azonban az eladásra kínált lakásoknál a sikeres értékesítés reményében egyre többen csökkentik a meghirdetett árat – derül ki az otpotthon.hu adataiból. A nagyságrendet és a reális árazással kapcsolatos...
Így lehetnek sikeresek a kisvállalkozások
Akár a pénzügyeink kezeléséről, akár egy számlakifizetésről van szó, hozzászoktunk a gyorsasághoz, a hatékonysághoz, a kényelemhez és a biztonsághoz. Ugyanez nem mindig mondható el a kisvállalkozások mindennapjairól, pedig a pénz gyors és biztonságos kezelésének...
Az elegáns okosórák a legnépszerűbbek
A kelet-közép-európai vásárlók mintegy 90 százaléka az egészségfigyelést tartja az okosórák legfontosabb funkciójának, az eszközök vásárlásakor pedig az akkumulátor üzemideje, a vízállóság és a meglévő okostelefonjaikkal való kompatibilitás az elsődleges szempontok – derült ki...
Rangos elismerést nyert el az LG
Az LG Electronics tennesseei üzeme az iparágban az első háztartásigép-gyár, amely kiérdemelte az Világgazdasági Fórum Lighthouse Factory minősítését. Az LG Electronics (LG) háztartási készülékeket gyártó üzemét az Egyesült Államokban a Világgazdasági Fórum (WEF) a világ...
Tovább zöldült a BMW
Az előzetes belső kalkulációk alapján a BMW Group 2022-ben az Európa-szerte értékesített összes új autójával átlagosan kilométerenként 105 grammra (WLTP) csökkentette károsanyag-kibocsátását. E tekintetben a müncheni központú vállalatcsoport több mint 9 százalékos éves összemisszió-csökkenést...
Ingyenes hirdetés feladás regisztráció nélkül, csupán pár kattintással (x)
Az online hirdetések évtizedek óta kedvező opciót jelentenek a kereskedelemre eladók és vásárlók számára egyaránt. Az egyik legfontosabb tényező a hozzáférhetőség, hiszen az erre dedikált oldalakon lényegében bárki hirdethet. Ez pedig még egyszerűbb, mint...
„Izgalmas 2023 elé nézünk” – interjú Németh Károllyal
Ahogy az interjúból is kitűnik majd, amilyen érdekesnek találta Németh Károly a feltett kérdéseket, olyan érdekes válaszokat is adott rájuk. A SPAR Magyarország Signature CEO díjban részesült marketingvezetőjét harmadmagával faggattuk ki a marketing jelenlegi...
Új marketingigazgatóval folytatja a Westend
Tavaly év végén vette át Kovács Zsombor a Westend marketingigazgatói feladatait a szülési szabadságra távozó Pőcze Judittól.Az új marketingigazgató széles ismeretekkel rendelkezik a plázaszektorról, hiszen nem csak a Westendben dolgozott korábban, hanem szinte valamennyi...
Ismét díjazták a legkiemelkedőbb marketingaktivitásokat
Január 26-án, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond Awards 2022-es elismeréseit. Idén ismét a Billingo Technologies Zrt. lett „Az Év Megbízója”, a Kreatív Vonalak Kft. pedig a tavalyi évhez hasonlóan „Az Év...
- Hirdetés -